tiistai 1. maaliskuuta 2011

day 07 - your best friend

multa on aiemminki toivottu postausta mun kavereista ja sormet on syyhynny päästä tekeen sitä jo jonki aikaa, ja nyt huomasin et tässä on tälläne kohta, joten jei nyt pääsen hehkuttaa mun ihan parhaista kavereistani :-) näitä tyttöjä on siis 4 ja ne on mulle ihan hirveen tärkeitä! alotetaan vanhimmista:



HELLA. Hellasta onkin tän blogin puolella kuultu jo enemmänki, täällä. mut kerrottakoon silti, koska Hella on mun parhaista parhain ystävä ja aina mun tukena! me ollaa tunnettu n.15 vuotta ja ihan parhaita kavereita ollaan oltu noin 5 vuotta :-) homma on niin et aina ku mä oon kotona, Hella on meillä ja muutenki me tehää lähes kaikki yhessä. me ollaan Hellan kans aika erilaisia, ja kukaan meiät tunteva tuskin on erimieltä siitä et Hella on meistä se nice one :-D tästä voitteki varmaa päätellä et Hella on se joka rauhottelee mua ja puhuu mulle järkee sillo ku alan käydä liian kierroksilla jostain maailman turhimmasta asiasta! kyllä Hellaltaki sitä luonnetta löytyy, se vaan jakaa sitä vähä fiksummin ku mä. Hella on myös tosi ymmärtäväinen ja osaa yleensä auttaa mua tilanteessa ku tilanteessa, vaikka sillä ei asiasta omaa kokemusta oiskaa. ihailen Hellassa myös sitä et se on oikeesti tosi fiksu ja päättäväinen, sillon ku tää tyttö jotain haluaa ni yleensä se sen myös saa, keinolla millä hyvänsä. Hella jos joku myös osaa pitää hauskaa, ja sen kanssa mulla ei tulis tylsää edes autiolla saarella! me riidellään ihan hirveen harvoin, ja oikeestaa nyt mieleen muistuu yks ainoo kerta et oisin ollu Hellalle vihanen pitempään ku tunnin. me tullaan toimee iha loistavasti ja keksitään aina jotai hauskaa tekemistä, oli se sitte telkkarin kattelua juorujen kera tai juhlimista yömyöhään. tyhmimpinä tempauksina just tällä hetkellä tulee mieleen ehkä kesän 2009 Makuunireissu glögillä terästettynä ja viime kesän pikkutunneille venyneet yöt meillä ötököitä ja outoja ääniä peläten :-D noita muistoja riittäis oikeesti kirjaks asti ja lisää vaan tulee! Hella oot nii rakas <3




LAURA. Lauran oon myös tuntenu kolmen vanhasta saakka ja hyviä parhaita ystäviä ollaan oltu hmm ehkä vois sanoo että seiska luokalta! Laura on aina ollu meiän porukan höpsö ja se kelle nauretaan, mutta sillai hyvällä tavalla :-D oikeesti Laura on ehkä Saaraa lukuunottamatta meistä se järjestelmällinen ja se joka osaa hoitaa asioita. vaikka Laura osaa pitää hauskaa ja nauraa paljon, se on usein se joka toppuuttelee meitä muita sillon ku ollaa pää kolmantena jalkana tekemässä jotain idioottitemppuja, ilman Lauraa oltais varmasti jouduttu moneen pahempaan pinteeseen! Laura on hauska, nauravainen, ihan älyttömän kiltti ja auttavainen ja se osaa usein antaa ihan omaa perspektiiviään muiden ongelmiin. ollaan Lauran kanssa oltu samassa päiväkodissa ja aina samassa koulussa, kuten Hellanki kanssa, joten sitä myöden ollaan myös nähty päivittäin, mut silti Lauraa jaksaa aina nähä myös vapaa-ajalla! kuten kaikkien tyttöjen kanssa nii useimmiten me mennään kaupunkii just istuskelee johonki tai sitte iha vaa mennää jonku luokse istuun iltaa rennoissa tunnelmissa ja tietysti välillä myös juhlitaan! uskon et vaikka mitä tapahtuis ja me jouduttais tän kesän jälkee iha eri kaupunkeihin asuun, ni Laura pysyy silti mun ystävänä aina :-) oot kulta! <3




SAARA. Saaraan tutustuin kunnolla itseasiassa aika tasan vuosi sitte, eli viime hiihtolomalla. oltiin toki oltu hyvänpäivän tuttuja jo sitä ennen, koska ollaan samassa lukiossa, mut kunnolla hyviä ystäviä ollaan oltu nyt vuoden verran ja oon niin ilonen, et tutustuttii näihin tyttöihin! :-) Saara on myöski tavallaan tosi erilainen ku mä, se ei koskaan hermostu turhasta, eikä oo tällänen valittaja, Saara on yleensä aina ilonen eikä turhasta angstaile, mutta toisaalta me ollaan kauheen samanlaisia, koska ollaan molemmat tälläsiä tunteella eläjiä, mistä ollaan myös monet kerrat saatu kärsiä :-D Saaralta saa aina sympatiaa ja se osaa auttaa kauheen monissa ongelmissa ja on nii kiltti! Saara on ehkä meiän porukan äitihahmo, se joka herää bileiden jälkeisenä aamuna ja on innokkaana siivoomassa tai se joka laittaa meille muille ruokaa kun itsehän en osaa edes paistaa jauhelihaa! vaikka Saara on äitihahmo, se on silti aina innokkaana pitämässä hauskaa ja juhlimassa, mut silti meillä ei tuu tylsää vaikka vaa hengailtais ja katteltais leffaa rumina. musta on ihanaa et me nähää usein ja joka kerta juttua ja juoruja riittää vaikka muille jakaa. kuten sanottu oon ihan hirveen onnellinen ja kiitollinen et me tutustuttiin. Saara oot tärkee! <3




SARKKU. Sarkkuun tutustuin siis myös sillon viime hiihtolomalla, ja onneks tutustuin! tää tyttö on tosiaan tuonu mun elämään vauhtia ja vaarallisia tilanteita eikä Sarkun kanssa koskaan tuu tylsää :-D Sarkku on ehkä näistä tytöistä se joka on kaikkein samanlaisin ku mä, mikä tietysi aiheuttaa välillä riitatilanteita, mut on se myös ihanaa. Sarkulla riittää temperamenttia ja jos sillä on joku vialla niin siitä yleensä tietää muutkin, Sarkku puhuu paljon, kuten mäkin joten meillä harvemmin tulee hiljasta hetkee! Sarkku on oikeesti fiksu ja se tietää asioista joista ite en todellakaan tiedä mitää, mut Sarkku myös elää tunteella ja spontaanisti eikä turhia mieti, mikä on iha loistavaa ja siitä sitä hauskuutta syntyyki. Sarkku on nii ihana ku se selittää ja selittää ja ku se pääsee vauhtii ni se vois puhua varmaan koko yön :-) vaikka Sarkku on pohjimmiltaan kauheen fiksu ni se osaa olla myös höpsö ja se todellaki tietää miten pitää hauskaa! Sarkku on kunnon bilehile, mut silti sen kanssa on kivaa vaan istua iltaa rauhassa tyttöjen kesken ilman kiirettä mihinkää. Sarkun kanssa ollaan koettu monia hauskoja hetkiä ja tullaan iha varmasti kokeen jatkossaki, oot ihana! <3



oikeesti mun kaverit on iha hirveen kauniita, kuten näätte tosta kollaasista! en voi tarpeeks monta kertaa sanoo kui ilonen oon et mulla on tälläset ystävät ja etenki siitä et me ollaan kaikki kavereita keskenää koska meillä on nii hauskaa yhessä, oltii me sitte juhlimassa tai iha vaa lööfföömässä jollaki! ollaan tähä mennessä koettu jo nii monia reissuja ja seikkailuja (kuka meistä voi unohtaa syksyn laivareissun, kesän Hämeenlinna reissun, kaikki biltsut ja tyttöjenillat joita ollaan vietetty tän vuoden aikana!) ja lyön pääni pantiks et yhä hauskempaa on edessä, kevään etelänmatkaa odotellessa siis ;) love u guys <3

"true friends will go, to the ends of the earth
till they find ,the things you need
friends hang on, to the ups and the downs
cause they got someone, to believe in"

6 kommenttia:

  1. se on meidän sarkku se! ♥ aika osuva paitsi tosta fiksuudesta en tiiä.... :D meidän äitiki aina nauraa sille kun ollaan molemmat sellasia tomppeleita ja hajamielisiä ja se on ehkä ainoo mun kavereista kenen kanssa tunnen itteni viisaaks:DD ahaha ei millään pahalla of course sitä kohtaan!!

    VastaaPoista
  2. :D haha, lähinnä tarkotin niitä sarkun pieniä knoppi ja triviatietoja joita se jakelee :D

    VastaaPoista
  3. mm. siitä millä vuosikymmenellä kunkin meistä talot on rakennettu.. :D <3 S

    VastaaPoista
  4. toi sarkku on panda karhu ja se vetää sitä meikkiä niin paljon ettei sen pienet silmät ees näy

    VastaaPoista
  5. helppohan sitä on anonyymina tulla haukkuu, mutta eiköhä meikkaaminen, kuten pukeutuminenki oo kaikkien oma asia, ja veikkaan et sarkku ei oo käyny puuttuu sun meikkaamiseen joten annappas säki sarkun meikata ihan niinku sitä huvittaa :) lisättäköön vielä et mun mielestä sarkku (kuten muutki mun ystävät) meikkaa ja pukeutuu nätisti, vaikka se on mulle ihan sama miltä ne näyttää koska ne on niin ihania ihmisiä ja rakastan niitä sen takia! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...