maanantai 21. maaliskuuta 2011

you have to keep screaming til they hear you out



tän viikonhan oli tarkotus kulua suurimmilta osin GoGolla ja Ramin kanssa, no, change of plans sain nimittäin töitä näillä näkymin koko loppuviikolle! :-) kävin tänää "työhaastattelussa", lähinnä siis tarkotuksena oli varmistaa et mulla ei oo pedofiili- tai murhaajataustaa (:-D) jotta voin tehä sijaisuuksia päiväkodissa. kerranki mulla oli tuuria, nimittäi haastattelun jälkee suunnattuani Vilman kanssa GoGolle, sain kännykkääni viestin, että huomenna ja luultavasti myös keskiviikkona, torstaina ja perjantaina ois luvassa töitä :-) totta kai mua harmittaa, etten luultavasti jaksa töiden jälkee raahautua salille, ja että yökyläilyt Ramin kanssa taitaa jäädä kasin aamujen takia vähälle tällä viikolla, mut eiköhän yhen viikon pärjää ilman poikaystävän vieressä nukkumista, jos siitä hyvästä saan kasaan koko Kyproksen reissun rahat! voitte siis uskoo, että oon enemmän ku innoissani tästä työkeikasta, joka luultavasti poikii mulle lisää sijaisuuksia sööttien lasten parissa!


  • farkut H&M           
  • kauluspaita H&M
  • toppi Gina Tricot 
  • vyö Pieces              
  • takki Only              
  • huivi H&M              
  • laukku Longchamp




tässä olin ilosena lähössä treenaamaan, treenin jälkee ilme oliki jo vähä eri :-D oli kieltämättä ihana päästä rääkkään itteensä pitkästä aikaa oikein kunnolla, mut jo crosstrainer-alkulämmittelyn jälkee olo oli sellane, et huomas kyllä että viime treenikerrasta oli aikaa! melkei masennuin ja päätin, että vaikka kuinka noita töitä ois, ni mun on ihan pakko alkaa käymää salilla taas säännöllisesti ja useemmin, muuten Kyproksen rantakunto saa jäädä pelkäks haaveeks :-D toivottakaa siis onnee mulle, et jaksaisin tän viikon, voi meinaa ottaa koville (ainaki tälläselle lööffikselle) tän kolmen viikon lomailun jälkee ensinnäki säännöllinen 8-16 rytmi ja siihen päälle viä kuntoilu. mut siitä huolimatta, hyvällä fiiliksellä ja palkka mielessä mennään! :-)



seuraavaks lähen nauttii jostai hyvästä leffasta tai ohjelmasta ja koitan päästä ajoissa nukkuun, joten huomiseen ja toivottavasti teilläki on ollu yhtä onnekas maanantai! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...