sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

brand new feeling?

kuten aiemmin varottelinki, nii nää on taas näitä päiviä ku tässä blogissa kuullaan mun sekavia tunnelmia. en tiä miks mut mulla on jotenki ollu tänää nii outo fiilis, en tiä pitäiskö itkee vai nauraa, ajatella vai olla ajattelematta :-D

toisaalta mulla on iha kauheen hyvä ja sellane odottavainen fiilis, koska tänä keväänä on tulossa nii paljo kaikkia kivoja juttuja; mm. Kyproksen matka, fiilistelyiltoja + tyttöjen iltoja ihanassa seurassa, Loimaan juttuja sekä muutamia huippusuunnitelmia Ramin kanssa. toisaalta taas tän kevään ja kesän aikana on myös luvassa isoja isoja mullistuksia, joista ei vielä sen enempää, mut sanon sen verran et kaikkiin en ois ihan valmis ja ne jänskättää mua ja osa jopa harmittaa iha hirveesti! joillekki asioille ei kuitenkaa voi mitää ja niihin täytyy sit vaan sopeutua  ku niiden aika tulee, useimmat näistä jutuista on mun kohalla sellasia et niihin ei edes pysty valmistautuu vaan sit ku ne koittaa täytyy vaa go with the flow, ja sekös on mulle ongelma! :-D haluisin vaa miettii kaiken valmiiks jotta selviisin tollasista jutuista, mut nyt ku se on mahdotonta oon jotenki iha hukassa..

aluks olin sillee mitä ihmettä ku tää fiilis tuli tänää, mut sit tajusin, et oon koko kevään oottanu sitä et kirjotukset ois ohi ja mun ei tarvis enää ajatella niitä! no nyt ne sit on ohi ja mulla on aikaa ajatella iha tosissaa tota tulevaisuutta, ja ilmeisesti se ei sit ollukkaa iha nii helppo homma, vaan sain jonku kamalan ahdistuskohtauksen tästä :-D okei tän ei nyt ollu tarkotus olla mikää syvällinen elämän tarkotuksen pohdiskelu-postaus, vaa halusin lähinnä selkeyttää mun ajatuksia! ehkä voisin kerranki olla optimisti ja keskittyä noihin kivoihin asioihin mitä mulla on luvassa ja miettiä niitä ikävämpiä vasta sitte jos/kun on pakko.

taidan ihan itteni mieliks heittää tähän jonkulaisen We Heart It- kollaasin ja jonku kivan biisin, ja niiden avulla sitte piristyä, ni palailen sit taas huomenna ilosemmissa merkeissä!




Lena Meyer-Landrut - You Can't Stop Me

3 kommenttia:

  1. Tota "tulevaisuusahdistusta" taitaa olla liikkeellä. Nyt kun pitäisi olla aikuinen ja tietää mitä tahtoo, niin yhtä pihalla sitä on sen kanssa, että mitähän tekisi..
    Toivotaan, että kaikki aikanaan selviää :). Nautitaan "lomasta" ja katotaan mihin elämä meitä vie..

    VastaaPoista
  2. Samaa fiilistä löytyy multakin ja tuntuu että kaikilta muiltakin, jotka nyt valmistuu! mut onneks mitkään muutokset ei oo lopullisia ja aina asiat selviää:) toi go with the flow ois just se mitä munkin pitäis tehä, mutta oon ihan samaa mieltä kanssas, et se on helvetin vaikeeta!! :D

    VastaaPoista
  3. huh, en ainakaa oo yksin tän asian kanssa! :D

    netta: niinpä! mulla ei niinkää oo kiinni siitä ettenkö tietäs mitä haluan vaan siitä kun kaikki on niin epävarmaa vielä! mutta todellakin nautitaan lomasta vielä kun sitä on, murehtia ehtii myöhemminkin, tsemppiä sinnekki :)

    anonyymi: kyllä tätä tosiaa on liikkeellä, ja toi on ihan totta et mikää ei oo lopullista, sen ku muistaa ni helpottaa jo paljon :)
    se on kyllä vaikeeta, mut ehkä me vielä joskus opitaan ;)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...