sunnuntai 28. lokakuuta 2012

approo ja avautumista

huhhuh! taas kokonainen viikko vierähtäny postailematta, simahdin eilen siinä kolmen aikaan puhelin kädessä, kaikki valot päällä yms ja heräsin siitä tilasta sitte 9 aikaan, enkä meinannu enää saada unta. siinä aloin sitte taas omantunnontuskissani vähäisestä postailemisesta pohtiin tätä bloggailua ja sitä, että tää ei saa aiheuttaa mulle huonoo omaa tuntoo, vaikken postais kolmeen viikkoon! esimerkiks tää viikko on ollu sellanen, että koska mulla ei oo ollu esseen kirjottamista, vaan tenttiin lukemista tuolta koulun puolelta, en oo avannu konetta yhden yhtä kertaa ennen tätä päivää. en voi millään tässä elämäntilanteessa postailla joka päivä, en kykene, en ehdi enkä ennen kaikkee jaksa, mutta en myöskään missään nimessä vois lopettaa bloggaamista tai laittaa tätä blogia tauolle! huomasin ton viimeks perjantaina, ku en ollu koko viikolla tosiaan edes ehtiny miettiä koko blogia (eiku itseasiassa kuvailinha mä yhen ruuan jonka haluun teille jakaa hehe) ja perjantaina muhun sit iski sellanen kuvausinnostus että nappailin varmaa puol tuntia kuvia vaan mun kämpän ikkunasta ja mietin heti että miten mä ne muokkaan ja miten mä ne laitan blogiin ja missä yhteydessä ja blaa blaa! :-D

tää on vaan niin mun juttu, mutta oon taas kerran päättäny, että jotta tää myös pysyis mun juttuna, teen tätä tasan sillon ku ehdin ja jaksan, en mistään velvollisuudentunteesta teitä (maailman ihanimpia) lukijoita kohtaan. vaan sillon tää homma voi toimia! eli pahottelen jo etukäteen, sillä tiedän että tää teksti ei miellytä monia ja tiedän, että tälläsiä postaamattomia viikkoja on varmasti edessä ku joka viikko on vähintään se yks tentti johon pitäis jaksaa lukee ja kohtapa ne eesseetki alkaa puskee taas päälle kaiken ton lisäks. toivon, että te ihanat ymmärrätte ja jaksatte sit kans odotella niitä postauksia. toki tälläset tauot voi tiputtaa lukijamäärää, mutta ihan rehellisesti sanottuna, mitä sitten? mä oon maailman onnellisin että noin moni ihana jaksaa seurailla mun blogia ihan säännöllisesti, mutta siltikään en tee tätä vaan kalastellakseni lukijoita, teen tätä siks ku tykkään tästä hurjasti, ja se asia ei saa muuttua! :-)

tästä tuli nyt kauhee jumalaton avautuminen, vaikka mun tarkotukseni oli vaan kirjotella teille vihdoin ja viimein muutaman viikon takasesta Hämeenkadun approsta, mutta tällästä tää on ku ei oo hetkeen päässy postaileen niin runosuoni kukkii. :-D nyt kuitenki siihen approon!

eli siis Hämeenkadun appro 11.10.2012. mun ensimmäinen suuuren suuuuri opiskelijatapahtuma ja kyllä oli huippista, ah! suurin osa varmaan tietää mikä on approssa se homman nimi, mutta tiedoksi niille ketkä ei tiedä (en mäkää tienny ennen ku aloin ite opiskeleen!) niin approja järjestetään vähä ympäri Suomee, että Hämeenkadun ei suinkaan oo ainoo laatuaan. (mutta tietysti paras ;-) ) pointtina tossa hommassa on suorittaa "tutkintoja", jotka voi suorittaa juomalla tietyissa baareissa tietyn määrän juomia. meillä ekavuotisilla oli siis meneillään approbatur ja meiän piti juoda säälittävät viis juomaa, meillehän tää ei ollu temppu eikä mikään, varsinki ku meiän lähtö oli jo kello 16.

lähettiin siis Keskustorilta kipittään kohti Koskikeskusta, sillä oltiin fiksuina plikkoina järkeilty että sieltä saa neljä kärpästä yhdellä iskulla ku leimoja sai niin Mäkkäristä, Skålista, Miamista ku Hullusta Porostaki! nälkäsinä suunnattiin tietysti ekana Mäkkärin kassalle hakeen vatsantäytettä ruuasta, ennen juomisen alottamista haha. vatsat täysinä kierittiin sitte Skålin skumpille! siellä oli ihana tyhjää, ku muut approlaiset ei vissii ollu vielä ehtiny paikalle ja saatiin istuskella ihan rauhassa juoruilemassa keskenämme. :-)

pro3


pro1


meiän haalarit on oikeesti pinkit/fuksianpunaset ei tollaset kirkkaanpunaset :-( 

 
pro2


pro4




Skålin juoruiluiden jälkeen oli vuorossa samaa hommaa Miamissa sidukoiden ääressä! on noi meiän typyt vaan ihania, vaikka nää kuvat ei ookkaa mitää maailman hienoimpia. :-D Miamin jälkeen suuntana oli sit tosiaan se Hullu Poro, jossa en ollu aiemmin vieraillu, mutta eipä se kauheen kummalta vaikuttanu. Hullussa Porossa päästiin sitte vihdoin tanssahteleen ja biltsutettiinki sitte oikein kunnolla, kaikkien muiden tanssihittien lisäks tietysti Tinakenkätyttöö. :-D mulla ois ollu kaikkia kauheen hauskoja kuvia tuolta, mutta päätin etten häpäse mun kamuja ja pidän ihan vaan meiän välisenä tietona miten tyhmältä voi ihminen näyttää (minä etunenässä....) ku tanssiminen pysäytetään yhteen kuvaan. :-D

pro5
'

pro6


pro7


pro8


pro9


kauhee ku oon nätti tollasesta kuvakulmasta... :-D


Hullun Poron jälkeen meiltä puuttu vielä yhet leimat ja aikaa ennen maaliintuloo oli vielä rutkasti, joten jatkettiin matkaa Ilonaan! sielläkään en sattuneesta syystä ollu aiemmin käyny, mutta ihan semmoselta mukavalta paikalta vaikutti, että enköhän mä sinne tuu eksyyn sit joskus vanhana haha. Ilonassa suurimmalla osalla riitti edelleen virtaa tohon danssailuun, mutta me muutamat keskityttiin ihan vaan istuskeluun ja höpöttelyyn. :-) Ilonan jälkeen lähettiin sit suuntaan sinne maaliviivalle hakeen meiän haalarimerkkejä, oltiin siellä ajoissa ja haalarimerkit kourassa jo kello 19.45. tän jälkeen alettiin porukalla pohtiin että mitäs sitte, ensimmäiseen Areenalle menevään bussiinki oli kuitenki vielä tunnin verran aikaa ja oltiin varmoja ettei me siihen ihan ekaan aleta änkeytyyn. no, muutaman erilaisen variaation jälkeen pääädyttiin suunnitelmaan; juostaan Alkoon, haetaan juotavaa, mennään paikkaan x. :-D enempää ei ehitty suunnitteleen ku piti tosiaan lähtee kirmaan kohti Alkoa! juomat käteen saatuamme mietittiin sitte että mihis sitä suuntais, no mihinkäs muualle ku siihen Keskustorille kuunteleen Appromusiikkia, hengaileen ja bailaileen. :-) tässä kohtaa törmäsin vihdoin myös Hellaan ja Lauraan, mutta harmikseni ei tullu otettua yhtään yhteiskuvaa, okei ehkä parempi ku kattoo noita kuvia mitä tuli otettua, ei niin kaunista matskua haha.

pro10


pro11


pro12


siitä sitte lähettiin jossain vaiheessa siirtyyn kohti Metroauto Areenaa, jossa oli meiän jatkopaikka. sinne ei jostain kumman syystä saanu viedä järkkäriä ja jouduin jättään mun pikkusen narikkaan. :-( onnneks se oli siellä kuitenkin ihan turvassa, vaikka aluks vähän epäilinki ja jaoin epäilykseni myös niille järjestystyypeille haha oon ollu ihana! mutta tosiaan loppuilta mulla kulu sitte Areenalla hengaillen joko meiän luokkalaisten tai Hellan ja Lauran ja yhen Hellan opiskelukamun kanssa. :-) Areenalla oli ihan hauskaa mutta vaan siks että seura oli hyvää! ens vuonna siis kyllä johonkin muualle, vaikka eipä Areena taida ees olla siellä vaihtoehtona kiitos PMMP:n. :-D me jaksettiin juhlia johonki puol yhteen asti (joojoo ollaan tylsiä) jonka jälkeen napattiin mun luokkakaverin kanssa  Hellan, Lauran ja Hellan ystin kanssa taksi puokkiin ja suunnattiin kohti keskustaa! tultiin mun luokkakaverin kanssa Subin kautta mun luo yöks. :-D heräsin seuraavana aamuna jo yheksältä ihan pirteenä ja ehin tehä vaikka mitä ennen ku suuntasin kouluun 12.30! voitte vaan kuvitella sen voittajafiiliksen. :-D ja väsymyksen iltapäivällä ku edellisilta alko tuntua.....

mutta ihan huippupäivä oli ja ens vuoden Approja kovasti odotellessa! :-) kiitos kaikille ihanille typyköille seurasta, jos satutte tätä lukemaan! nyt mun täytyy kyllä lopetella ja alkaa vakavasti pohtiin että ketähän meinaisin tänään ääneestää. pitäs vielä varmaan syödäkki jotain ja järkätä ittensä jollain lailla ihmisen näköseks (kuvitelkaa se, että oon valvonu eilen sinne kolmeen, syöny Subia illalla ja juonu sen päälle 2 litraa vettä ja oon vielä flunssassa, jotenki pikkasen turvottaa ja naama ei oo ihan kauneimmillaan :-D) ennen ku suuntaan ekaa kertaa ihan yksin äänestään, vitsin jännää! oon aina ennen käyny joko ennakkoäänestyksessä, tai äitin ja isin kanssa yhtäaikaa ku ollaan oltu samaa vaalipiiriä, nyt oon ihan yksin! pitäsköhän soittaa Lauralle tai Sarkulle jos ne tulis mun kanssa. :-D kauhee pelkuri oon. mutta tosiaan, lopettelen nyt ja kuten sanottu palaan heti kun ehdin. haluisin seuraavaks kirjotella niistä mun viikontakasista kakskymppisistä ku oon selvinny ikäkriisistä enkä enää masistele. tältä viikonlopulta on myös kertyny kuvia (kuten tossa alkupostauksessa mainitsin) joten tästäki ois kiva kirjotella, mutta se voi hyvinki mennä johonki keskiviikolle, ku huomenna treffailen ihania tyttösiä ja tiistaina joudun töihin Nokialle, pääsen kello 20 joten oon varmaan kotona joskus yheksän jälkeen, jeejee.... mutta joo katotaan millon kerkeen palailla, nyt loppuu höpötys ja ihanaa viikonalkua ja muistakaa mennä tänään uurnille! :-)

15 kommenttia:

  1. Vähän kivalta toi approilu kuulostaa! ja onko tää siis ammattikorkee koulujuttu vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä se kyllä onki! :-) ja siis ei pelkästään ammattikorkeet, vaan kaikki korkeekoulut eli just amkt ja yliopistot :-)

      Poista
  2. Pitiks teidän juoda yhteensä viisi drinkkiä vai joka paikassa viis drinkkiä?:D kivalta illalta kuulosti:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha yhteensä viis! :-D eli ei paha, mutta hauskaa kyllä tosiaan oli! :-)

      Poista
  3. mulla ei oo yksinkertasesti ollu aikaa ja jaksamista :-( mua harmittaa itteeniki ihan hirveesti mut elämä on ollu nyt aika tappoo ton koulun kanssa ja siihen päälle työt, Rami ja kaverit joista en halua missään nimessä tinkiä, joten ei vaan oo ollu aikaa. nytki edessä ihan kammottava viikko, hirveesti tekemistä ja stressi pukkaa ovista ja ikkunoista :-( mä yritän parhaani !! :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koita jaksaa :) kun on noin rankkaa niin pitää osata priorisoida niinku sä teetki ja me ymmäretään tää vallan mainiosti. Oma hyvinvointi ja perhe blogin edelle ehdottomasti! Hyvää kannattaa odottaa vaikka siihen menis kuinka kauan :-) ihanaa ja toivottavasti vähän rauhallisempaa joulunodotusta!

      Poista
  4. Ois kiva ett tekisit ees pikku postauksen :) Ois kiva taas kuulla sun kuulumisia:)

    Oot muuten mun lempibloggari<3

    VastaaPoista
  5. pliis päivitä!! :( ojoka päivä tuun kattoo josko oisit kirjotellu!

    VastaaPoista
  6. harmillista ku et oo ehtiny postailemaan pitkään aikaan, oot kuitenki yks mun suosikki bloggaajista! :) koitahan jaksella kaiken stressin keskellä, äläkä turhaan stressaa sun blogin puolesta, kyllä innokkaimmat lukijat varmasti jaksaa odottaa että palaat postaus tauolta! tsemppiä :)<3

    VastaaPoista
  7. Voi vitsi mulla on kuules niiin ikävä sun tekstejä! Onneks tuolla arkistoissa on niin kivoja postauksia, että niitä lueskellessa on saanut jotain lohdutusta ;P Hoppas kaikki on hyvin ja hyvää joulunodotusta sinne <3 :)

    VastaaPoista
  8. Hyvää joulua veera!!! olisi kiva kuulla vähän ees lyhyesti kuulumisia!

    - Emma

    VastaaPoista
  9. Oletko lopettanut bloggaamisen kokonaan?:(

    VastaaPoista
  10. Luulis nyt et lukijat olis ees vähä tärkeit sulle et olisit joskus voinu jotain tulla päivittelee edes muutamalla lauseella ku nyt oot pitäny yli 2 kuukauden tauon!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...