tiistai 16. lokakuuta 2012

all i want is something new

hello hello, se siitä että syyslomalla ois jotenki kauheesti enemmän aikaa ku tossa arkena! näin ei oo ainakaa tähän mennessä ollu ku oon aikalailla huidellutuolla pää kolmantena jalkana taas joka paikassa tekemässä asioita joita ei kouluaikaan ehdi tehdä. nyt on kuitenki Approt approiltu ja muutama lomapäiväki jo onnistuneesti takana eikä fiilis vois olla parempi! :-) (okei ehkä pienen ahdistuksen sain päälle tossa ku pomo laitto viestiä ens viikon työvuoroista ja tsekkasin sitte kilttinä tyttönä lukujärjestystä ja huomasin että syysloman jälkeen me vedetään semmosta tentti per viikko tai parhaimmillaan kaks tenttia per viikko tahtia tonne jouluun saakka... nyt yritän kuitenki sulkee mieleni tosiasioilta ja yrittää oikeesti vaan ja ainoostaan rentoutua ja ladata iha oikeesti niitä akkuja, etten saa sitä hermoromahdusta vielä syyslukukauden puolella. :-D

 Appro-postaus pitäs vääntää siitä huikeesta päivästä, mutta sitä säästelen paremmalle ajalle ku kuvia on tosiaan reippaasti yli sata, enkä oo vielä ehtiny niihin laisinkaan perehtyä. mun piti alunperin tulla nyt kirjotteleen teille vähän kuulumisia parilta ekalta lomapäivältä jotka on vierähtäny ihanien typyjen seurassa Ramin ollessa moikkailemassa vanhempiaan ja Hellan saapuessa Tampereelle. tajusin kuitenki että sen postauksen kuvista tulis ilmi eräs asia jota oon pohitnu tässä jo jonkin aikaa ja jonka sitte tossa lauantaina toteutin, päätin siis tulla ensin esitteleen tän uudistuksen teille ihan näin virallisesti ennen ku se näkyy ohimennen kuvien muodossa. ;-) miten mulle tuli itelle tätä kirjottaessa sellanen olo et olisin paljastamassa jotain raskausmasua. :-D ei huolta, ihan vielä (eikä vielä toivottavasti moneen vuoteen) ei oo kätilöiden ammattitauti päässy muhun iskeen, vaikka vauvakuume ajatuksen tasolla yhä krooninen onki! kyse ei siis oo masusta vaan tietysti hiuksista!

kaikki varmasti muistaa mun "blondin" tukkani, se oli tollanen aikamoinen sekasikiö, eli tummempaa, tummaa, oranssihkoa ja vaaleeta sekasin, lisänä tietysti vielä aikamoinen epätasasuus/raidotus. lisäks mikä ei näistä kuvista välity on värin täydellinen kulahtaminen, hiusten kunnon huononeminen ja latvojen haarottuminen. kyllästyin siis ihan syystäki tohon totaalisesti ja päätin että muutos on tultava! tässä kuvaa ennen operaatiota:


hi1


hi2



päätin myös, että ylläripylläri muutoksen on oltava tumma! harkitsin myös jonkinnäköstä liukuvärjäyssysteemiä, mutta halusin mun tukan nättiin kuntoon, eli en halunnu säilyttää latvoissakaan tota vaaleutta, lisäks tähän oli ihan käytännön syy, tää aina niin rakas opiskelijabudjetti. :-D halusin tukan, jota voin värjäillä mieleni mukaan kotona, käyttämällä rahaa vaan sen 30 euroo, 100 euron sijaan ja olemalla silti nätti! näin ollen päätin, että koko pää tummaks ja heti. en halunnu sellasta mustanruskeeta kylmänsävystä tukkaa mikä mulla on usein ollu ku tukka on ollu tumma, halusin lämpimän suklaan/mahonginruskeen tukan ja sellasen myös sain.homman hoiti tietysti mun ja oikeestaan koko meiän tyttöporukan luottokampaaja Hella. :-) sen lisäks että Hella on kokenu hiustenvärjäilijä niin itelleen ku muillekki, neito osaa myös leikellä hiuksia ja on tasannu Sarkun latvat moneen kertaan ja nyt oli sitte mun vuoro! halusin kuivista latvoista eroon, halusin että latvasta tulee tasanen ja nätti, mutten halunnu maksaa siitä maltaita, enkä ottaa sitä riskiä että joku ääliökampaaja leikkais multa ylimääräset 5 senttiä, kuten Hellalle itelleen viimeks tehtiin. näin ollen luotin Hellaan, enkä joutunu pettymään, kattokaa vaikka:

hi3


hi4


hi5


ihanaa ku saan taas meikata kulmat ihan rauhassa, pitäs myös ehkä alkaa vähä käyttää itseruskettavaa ku rusketus on jo tipotiessään ja tummalla tukalla näyttää muutenki kalpeemmalta. :-D ihan noin kalpee en kuitenkaa onneks oo ku näissä vähä ylivalottuneissa kuvissa, mut aikamoinen valkee valas silti!

 
tällä kertaa en halunnu sellasta mustanruskeeta kylmän väristä tummaa tukkaa mikä mulla usein on ollu ku hius on tummennettu, vaan halusin tollasen nätin suklaan/mahongin/jotain ruskeen ja sellasen mielestäni sain. :-) en oikeestaan ees ollu ihan varma miten tumman tukan haluan, mutta tiesin että haluun siihen lämpimän sävyn. aika tummahan toi on, mutta mun mielestä just ihanan värinen, sellanen syksynen! oon myös varautunu siihen että koska mulla oli monta kerrosta blondia tukkaa tuolla alla, toi haalistuu varmasti nopeesti, mutta aattelin että annan sen tapahtua ja kattelen mitä sitte tykkään tukasta. ihana ku nyt ainaki tiedän, että saan ylläpidettyä ton värin tolla samalla väripurkilla jos haluan, mutta myös jos haluan vähä vaaleempaa ruskeeta, se tulee sieltä aikanaan. :-)

tällä hetkellä oon ihan supertyytyväinen ja omasta mielestäni oon ainaki 5 kertaa kauniimpi tummalla tukalla! jotenki kasvon piirteet tulee paremmin esille ja tää vaan on mun väri. itseasiassa tajusin tossa just että tää väri on varmaan aikalailla mun oman tukan värinen, vähän lämpimämmän ruskee vaan. näin ollen juurikasvukaan ei varmaan ihan heti ala piinaan, eli saan säästää mun tukkaa nyt ainaki monta kuukautta tolta värjäilyltä, veikkaan että hius on ihan tyytyväinen, varsinki ku tää lyhyt malli on sellanen että tätä on pakko käsitellä raudalla lähes joka päivä jos haluaa että hiukset on kivasti.

sitte tosta pituudesta. pituuttahan lähti itseasiassa parhaimmillaan ainaki 2 senttiä ja vitsi että tykkään! toi tukka oli leikattu viimeks joskus huhtikuussa, joten latvat ei todellakaan ollu enää sellaset tasaset, vaan hiusten kasvamisen myötä ne oli lähteny vähä kerrostuun. se oli ihan kiva, mutta tää on ehdottomasti siistimpi ja semmonen jotenki jämptimpi! :-D plus on ihan täydellistä ku tukka tuntuu huomattavasti terveemmältä ja paksummalta, noinki pienen muutoksen jälkeen. tykkään tästä mitasta iha hirmusesti, vielä ku saisin jollain ihmekeinolla kasvateltua ton typerääki typerämmän lyhyemmän etutukan pois, ois mun tukka niin täydellinen!

niin ja jotakuta saattaa kiinnostaa se väri jolla tää upea luomus luotiin, tässä kuva:

hi6


mä en voi muuta ku olla superilonen mun tukasta ja hätkähtää vähän joka kerta ku katon peiliin ja muistan että mulla on ihana tumma tukka. :-D Hellalle vielä kerran superkiitokset, kohta ois ehkä jo ihan aiheellista että alkaisit laskuttaa meitä näistä hiusoperaatioista! ite oon tainnu nyt suitsuttaa tukkaani ihan tarpeeks, eikä kellekkää varmaa jääny epäselväks mun tän hetkinen rakkaus tätä kohtaan, mutta mitä mieltä on raati ruutujen toisella puolen? hot vai not? oliko blondi vai brunette parempi? kumpi mulle sopii paremmin vai ootteko vielä vähän kahen vaiheilla kuten rakas poikkikseni, joka kyllä kovasti tykkää uudesta ilmeestäni, muttei oikein osaa päättää oliko se vaalee sit kuitenki parempi. :-D huoh miehet! mutta tosiaan kertokaas mitä tykkäätte?

mä suuntaan nyt ton edellä mainitun miehen luokse vietteleen pitkästä pitkästä aikaa aivan stressitöntä ja ohjelmavapaata iltaa. laitetaan herkullista ruokaa, ehkä juodaan lasi viiniä ja katotaan leffaa! ainoo ongelma on, että ollaan jo ainaki viiteen otteeseen yritetty kattella jotain leffaa, mutta joka kerta päädytty suosiolla New Girlin pariin, ku ei olla keksitty mitään tarpeeks hyvää leffaa mitä ei oltais nähty. :-( sen lisäks, että kommentoitte mun hiuksia, niin kertokaa jos teille tulee mieleen joku hyvä poikaystävän kanssa katteltava leffa jonka veikkaatte menneen meiltä ohi! :-) mä palailen toivottavasti heti huomenissa niiden kuulumisten parissa, nyt toivottelen ihanat tiistait jokaiselle ja nauttikaa lomasta ne keillä sitä on, ja ne keillä ei oo, koittakaa jaksaa. :-) heippa hei ihanaiset! ♥

6 kommenttia:

  1. Ihan mahtava tukka<3 jotenki myös aikuistaa ilmettä hirveesti! Tarkotan et yleensä blondit näyttää monta vuotta nuoremmilta kun tummatukkaset ;) ihanat! Ps.ootteko kattonu Vow leffaa!? Musta ei mikään kovin ihana leffa, mut ainaki romanttinen hömppä with channing tatum!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! :-) hei toi on kyl totta, en oo koskaan aatellu asiaa noin, mutta nyt ku sanoit nii tosiaan tummalla tukalla näyttää usein vanhemmalta :-D vaikka en nyt sit tiiä onks se enää tässä iässä kauheen hyvä juttu haha :-D

      ja ei olla katottu vowia :-( mä haluisin nähä sen koska rakastan romanttisia komedioita ja kaikkia romantiikkajuttuja, ja dear john oli ihan paras, vaikka channing tatumia inhoonki :-D mut rami ei lämpee tollasille romantiikkahömpötyksille iha niin paljon ku mä, siit ei oo kauaksa ku katotttii yks romanttinen komedia nii nyt sillä on hetkeks taas mitta täynnä niitä :-D onneks mä oon kaikkiruokanen leffojen suhteen ja esim tiistaina katottiin sit lopulta Taken ja se oli tosi tosi hyvä! mut kiitti ku muistuti mua tosta vowista, pitää alkaa lämmitteleem ramia sille haha :-D

      Poista
  2. Vau, ihanan freesi väri!!

    Miten ois leffana toi Ashton Kutcherin Killers? Siinä on kans Karherine Heigl ja mä tykkäsin siitä ihan kauheesti! Ei ehkä ihan perinteinen romanttinen komedia, niin voisi olla miehenkin mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos! :-) sitä tää kyllä mustaki on!

      ja me ollaan itseasiassa katteltu Killers kesällä ja ite oon nähny sen varmaa kolme kertaa haha :-D mut siis erittäin hyvä ehdotus koska se on iha sika hyvä! ja sopii tosiaa hyvin tollai miestenki kanssa katottavaks ku siinä on sopivassa suhteessa toimintaa ja romantiikkaa ;)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...