keskiviikko 10. lokakuuta 2012

dagens outfits

hello hello! kuten luvattu, tänään ois luvassa muutama asu viime viikoilta, jotka on jääny julkasematta. mä tykkään ite asukuvista blogeissa, mut mun mielestä maailman tylsimmät postaukset on just sellasia missä on vaa yks asu eikä mitää muuta. :-D tää ei oo kovin kaukana siitä, mutta ku haluan haluan haluan näyttää teille näitä asuja, eikä mulla oikein oo muuta asiaa, joten nyt taas välillä näinkin. mitä mieltä te ootte tälläsistä postauksista missä on näytillä muutama asu eikä pahemmin muuta? onks nää ihan kamalia vai ihan kivoja välillä? :-)

no toivottavasti ainaki joku jaksaa tätä kattella/lueskella, nimittäin nyt niitä asuja tulee oikein roppakaupalla:


asuu5


tää on näistä asuista kaikkein tavallisin ja itseasiassa tää oliki sellanen "huomenna oon koulussa vaan hoitajan vaatteissa, heitän nyt vaan jotain päälle"- asu, joka muodostuki sitte päivän mittaa oikein mieluisaks yhdistelmäks. :-) mun mielestä tummansininen ja tollanen kamelinruskee on aina sopinu tosi kivasti yhteen ja vaikka tää asu onki mitä tavallisin ja yksinkertasin, jotenki tää silti miellytti mun silmää. oon ostanu ton paidan varmaan joskus viime syksynä tai keväänä, mutta siinä oli silti vielä hintalappu kiinni..... ups (juu hävettää myöntää, kyllä!) tota ei vaan jostain kumman syystä oo tullu käytettyä, mut nyt ku vedin sen ekaa kertaa päälle niin se nous kyllä iha lemppareiks tollasista peruspitkähihasista ja tulee varmasti oleen kovassa käytössä nyt ku oon tajunnu sen ihanuuden. ja joo, en viitti ees kirjotella tohon näiden vaatteiden ostopaikkoja, ku taas ylläripylläri kaikki on Hennesiltä... just tänään koulussa puhuin aiheesta liikaa Hennesin vaatteita ja eikös mulla taas oo ollu päällä joku päästä varpaisiin H&M. :-D


asuu3


vähän rypistyneestä topista huolimatta tää asu oli kans mun mielestä tosi kiva. :-) tässä asussa kävin tossa yks päivä luokkakavereiden kanssa Passionissa istuskelemassa ja viihdyin asussa loistavasti! musta tuntuu, että noiden farkkujen kanssa ei vaan voi mennä pieleen ja oon myös iha rakastunu edelleen tohon violettiin toppiin, loistava ostos. toi kaulapanta-koru on myös ollu viime aikoina kovassa käytössä, jotenki se vaan sopii niin moniiin erilaisiin asuihin että mun tekis mieli pitää sitä joka päivä, mutta oon koittanu vähä himmailla. tohon suhteellisen yksinkertaiseen asuun se toi mun mielestä kivaa fiilistä! jos edellinen asu oli Hennesiltä niin tää on sitte Ginasta, kauheen kiva et mä satun aina valitseen saman kaupan vaatteet yhteen asuun, mutta ei kai se oo niin justiinsa jos asu on mieleinen. :-)


asuu7


tässä asussa taisin treffailla Lauraa ja Sarkkua tässä jonain kauniina päivänä en tiä miks mulla oli jotenki sellanen fiilis, et mulla on päällä jotain kauheen erilaista ku yleensä, ku laitoin tän asun, emmä ny tiedä onks toi mitenkää kauheen poikkeeva mun asuista yleensäkkään, mutta ainaki tykkään tosta tosi paljon. toi valkonen bleiseri on ollu kyllä aivan nappiostos, koska sen kanssa tollanen väriikkäämpiki toppi näyttää hyvältä, eikä tarvi olla niin synkkänä ku mustan bleiserin kanssa. :-)
  • farkut Cubus
  • toppi Bershka
  • bleiseri H&M


asuu2

tää on näistä asuista mun ihan ehdoton lemppari! vaikka mulle meinaski tulla tosta ehkä vähän joulufiilikset, toi oli siitä huolimatta tosi paljon mun mieleen. en ees oikeestaan osaa sanoo mikä tossa niin kiehtoo, mutta jotenki tossa on vaan kaikki kohallaa! :-) kultanen ja punanen käy mun mielestä kivasti yhteen ja noi korkeevyötäröiset farkut ja toi ihana kaulakoru vaan kruunaa ton kokonaisuuden. en oikein tiä mitä muuta tosta kertoisin, kiva se on! niin ja Ginasta. 

semmosia asuja siis tällä kertaa, se on selvää että mä ite tykkäsin kovasti,  mutta mitäs mieltä ootte te? oliko kivoja asuja? :-) nyt mun täytyy kyllä rientää, kello on jo paljon ja Rami saapuu kohta ja mun piti vielä siivota huomista varten ku mulle tulee tänne yövieraita appron jälkeen, voi olla että jää siivoomiset ja luokkakaverit saa tyytyvä sekaseen kämppään, mutta yritän nyt ees vähä järkkäillä paikkoja. tähän mennessä tää päivä on siis tosiaan kulunu kaupungilla kiertäessä, kulutettiin Karon kanssa aikaamme ku ei ollu parempaakaa tekemistä ja kotiin saavuttuani oonki lähinnä nukkunu päikkäreitä. :-D laiskuutta siis ilmassa ja huomaa että alkais toi syysloma jo houkuttaan! onneks huomenna on super kiva päivä luvassa ja pääsen ekaa kertaa vetää päälleni haalarit, jee! nyt kumminki teen joku superpikasiivouksen, heippa! palaan taas kunhan vaan ehdin, ihanaa loppuviikkoo kaikille, ja jos törmäillään Hämeenkadun approssa niin tulkaa ihmeessä nykii mua hihasta. :-)

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. kiitos! :-) se oli kyllä kiva vaikka ihan tavallinen oliki mut jotenki silti erilainen fiilis haha :-D

      Poista
  2. Upeen näkönen toi korsettimainen kukkatoppi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä ihan täydellinen! ainoo vaateostos kevään Rodoksen reissulta ja oli kyllä sen arvonen ;) tulispa Bershka pian tännekki!

      Poista
  3. oi etttä ihania asuja, erityisesti toi bershka-toppi asunen:) upea,näyttää älyttömän kivalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :-) tykkäsin itekki eniten siitä ja tosta viimesestä!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. kiitos Siiri! :-) se on kyl tosi kiva mustaki, haaveilen edelleen että noi kaikki ihanast Bershkat ja Pull&Bearit yms tulis Suomeenki! kuulin kyllä jostain huhua BikBokin rantautumisesta tänne, toivottavasti !!

      Poista
  5. sulla on kyllä vaan niin upein tyyli! :)

    VastaaPoista
  6. toi eka ja vika asu oli erityisesti mieleen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla! :-) mäki tykkäsin tosta vikasta jotenki tosi paljon ja pääsee varmasti uusikäyttöön, kuten luultavasti toi ekaki ;)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...