maanantai 1. lokakuuta 2012

sunday evening, rain is falling

moi! kerkesinki postaileen aiemmin ku uskoinkaan, joten saatteki asukuvien sijasta tarinointia eilisestä. :-) ja ne eilisen asukuvat! aattelin että ehkä teki ainaki noiden arvontakommmenttejen perutsteella mieluummin luette tälläsiä ns. normipostauksia (joita tulee nykyään ihan liian harvoin :-( ) ku kattelette vaan asuja, ku niitä tuntuu täällä mun blogissa vilisevän enemmän ku tarpeeks vaikkei niissä juuri nähtävää oo, mutta asukuvat on kivoja.

anyway, eilisen ohjelmassa meillä oli Ramin kanssa oikein kunnon sunnuntaipihvit maailman parhaassa ravintolassa, eli mun kotikodissa, maailman parhaan kokin eli mun iskän valmistamina! ite olin oikein laittautunu juhlan kunniaks ja olin liikkeellä tän näkösenä:

asusu1


mun tukka ei sit oikeesti tosiaankaa ollu tollai "viehkeesti" silmillä, en tiä mitä sille tapahtu näissä kuvissa ja miksei Rambo maininnu asiast mitää. :-D no, jos tää on muutenki sen käsitys hyvistä asukuvista, ni sit ymmärrän... no mutta menköön! koska itse asu oli musta tosi kiva kaikessa tylsyydessään ja yksinkertasuudessaan. :-) päätin ekana ton paidan ja mietin sit housuja, meinasin ekan valita jotai värikästä ja mietin pinkkiä ja punasta, mut sit päätin kerranki olla klassisen tylsä, tylsän klassinen ja päätyä ihan vaan mustavalkoseen yhdistelmään ja onneks päädyin, toi toimi mun mielestä tosi kivasti! vai mitä sanotte te? joo ja sekä paita, että housut että vyö on taas hennesiltä...
 

iskä oli jaksanu pikkujouluviikonloppunsa (joo kompalaiset ja ex-kompalaiset on vähä outoja ja viettää pikkujouluja just vääriin aikoihin eli yleensä heinä-syyskuussa ja tammi-maaliskuussa, kyllä kaks kertaa vuodessa ja oikein kinkkujen ja pipareiden kera :-D) päätteeks vielä väsätä meille mitä ihanimman aterian ja oli kyllä ihana mennä kotiin syömään taas "pitkästä" aikaa, viime kerrastahan oli jo kaks viikkoo. alkuruuaks meille tarjoiltiin mozzarellasalaattia ja pääruuaks oli naudan sisäfilettä, risottoo ja sienikastiketta, nam! jälkkäreitä meiän perheessä harvoin harrastetaan, tyydyttiin siis vaan nappaan suklaalevy äitin ja isin kaapista ja herkutteleen sillä takas mun luona. :-D


su5


su3


ainoo syy miks meiän iskä ei voittais Masterchefiä, on se, että sen ruokien estetiikka ei oo aina ihan sieltä parhaasta päästä, toisin ku maku :-D

 
su4


mulla on joku pakkomielle viinilasien kuvaamiseen :-D
 


me tosiaan syötiin hyvin, juotiin lasilliset viiniä ja vaihdettiin päällimmäiset kuulumiset, joita kyllä riitti, vaikka äitinki kanssa oltiin nähty viimeks lauantaina! äitit ja isit on kyllä parhaita, varsinki mun ♥ lisäks napattiin Ramin kanssa mukaamme mulle muutama lämpösempi huivi sekä tärkeimpänä meiän ikivanha ysäri Pleikkari ykkönen! :-D

mä päätin heti ku muutin tänne asuntoon, että haluan ehdottomasti viedä sen Pleikkarin sieltä nurkista. sillä ei siis oo kukaan vuosiin mitään pelannu ja iskä lupas lahjottaa sen mulle, vaikka sillä välillä onki vähä haikeeta ja ehkä tylsääki ku mä ja Vilma ei enää olla piristämässä sitä ja äiti on tällä hetkellä illat töissä ku sillä on työharjottelu, ja väkertää koulutehtäviään yömyöhälle. (miksen mä oo periny ees sadasosaa tosta äitin sinnikkyydestä ja ihan suunnattomasta ahkeruudesta?!) mulla on tällä hetkellä telkkarina tollanen mummun ja vaarin lahjottama ainaki 20 vuotta vanha Philipsin kuvaputkitelkkari, jonka näyttö on säkällä 15 tuumanen, joten valitettavasti tohon sitä Pleikkaria ei vielä saa kytkettyä ilman jotain erillistä lisäosaa joka mun on turha ostaa, ku tän kuun puolella pitäs hommata se ihan oikee telkkari (lue: mikä vaan 32 tuumanen, oon tarkka tosta koosta, ei saa olla liian iso eikä liian pieni! :-D) hetken joudun vielä siis kärvisteleen ilman Pleikkaria, mut sit pääsen Harry Potterin ja Crash Bandicoot ykkösen pariin! :-D voin vaan kuvitella mun ja Ramin viikonloput sen jälkeen, kunnon nörtit! sain nimittäin Raminki innostuun tosta, vaikka ensin hän oli sitä mieltä että pelaa vaan omaa PS3 ja uusimpia pelejään.


su2

tuituitui, kattokaa nyt miten söötti!

 
su1

ah, kaks maailman parasta PS peliä, hakkaa kaikenmaailman änärit ja Codit iha mennen tullen sanon mä :-D nostalgiaa!
 

nyt lähti taas juttu vähän sivuraiteille, mutta siis sellanen oli meiän sunnuntainen illallinen! illalla mun luokse päästyämme, me vielä hengattiin ja syötiin sitä suklaata ja kälätettiin Ramin isän kanssa Facebookin videopuhelulla sellasta arabia-suomi-englanti sekakieltä vähä liian kovaan ääneen, sori naapurit. :-D mutta sellanen sunnuntai siis, ja pakko vielä loppuun mainita tohon eiliseen postaukseen viitaten, että tää maanantai suju huomattavasti paremmin ku edeltäjänsä, mutta siitä lisää sitte ku taas ehdin kirjotteleen. varotan jo valmiiks että tällä viikolla saattaa olla vähän hiljasta, sillä vaikka mulla on kerranki vähä lyhyempiä päiviä koulussa, alkaa noi muutamat esseet taas ilmottaan deadlineistaan joten voi olla että valitettavasti suurin osa mun koneella olo ajasta kuluu lukiessa taas miljoonatta kertaa Tamkin kirjallisen työn ohjeita ja väkertäessä niiden mukasia tehtäviä opettajille, how cool is that? :-( nyt voisin kuitenki lopetella ja koittaa vaikka päästä ajoissa nukkuun, että oon sit tosiaan huomenna virkeenä niiden koulujuttujen parissa, heippa ihanat ja loistavaa viikkoo kaikille! ♥ :-)

ps. muistakaas käydä osallistumassa arvontaan!

pps. VILMA MEILLÄ ON SUA IKÄVÄ ♥ 

su7

2 kommenttia:

  1. Mullakin on ikävä! Ja varsinkin iskän ruokia!! :PP

    VastaaPoista
  2. Oon seuraillut sun blogia jo aika pitkän aikaa ja tykkään kovasti! Oot ihailtavan itsevarma ja kaunis + sun asukuvat on aina niin kivoja :) Plussaa myös siitä, että kerrot päivistäsi yksityiskohtaisemmin kuin monet muut bloggaajat. Jatka samaan malliin! =)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...