perjantai 11. helmikuuta 2011

toivepostaus: hiukset!

tosiaan multa pyydettiin postausta missä kertoisin/laittaisin kuvia mun erilaisista hiustyyleistä vuosien varrella, joten selailin vähä vanhoja kuvia ja kuuluisaa irc-galleriaa (oli muuten tuskasta!) ja sain nyt vihdoin tän postauksen väsättyä. ja tosiaan, oon kirjottanu tänää jo sellasen neljä tuntia putkeen, joten ei meinaa enää oikei juttu luistaa, joten suokaa anteeks että selitykset erilaisista hiustyyleistä saattaa jäädä vähä lyhyiks. ps kuvia tulee paljon ja varotan jo nyt herkimpiä lukijoita, jotkut kuvat veera 13 v saattaa järkyttää :-D ja en sitte oo valinnu näitä kuvia mitenkään mun oman kauneuden perusteella vaan ihan sillä perusteella missä kyseinen hiustyyli näkyy parhaiten, eli älkää säikähtäkö, ja tiedän oon ollu aika järkky ja ihan hirvee teini!



seiskalla ja kasin syksyllä mulla oli jostain syystä tälläset kauheen kauniit hiukset! vähä tummaa väriä ja söpö polkkis tasasella otsatukalla varustettuna :-) polkkatukka on hieno jos se oikeesti on hieno, mut tollon toi oli lähinnä hirvittävä..



kasin keväällä olin sitte näköjää saanu kasvatettua polkkatukkani jo tollaseks olkapää mittaseks ja tais siä olla tollasta vaaleeta raitaaki. noi hiukset itessään on oikeesti ihan kivat ja väri aika lähellä sitä mikä mulla on nyt,mut toi hiustenlaitto oliki sitte asia erikseen. muistatte varmaa noi puolesta päästä lähtevät sivujakaukset ja ainaki mun kohalla tollaset söpöt sisäänpäin taipuvat latvat :-)



ysin syyslukukaudella mun hiukset näyttiki sit jo tältä! tosta tukasta tykkäsin tosi paljon , oon aina ollu sitä mieltä et mulle sopii otsatukka ja toi malli oli kivan kerrostettu. tykkäsin myös tosta väristä!



ysin keväällä aloin sit vaalentaa mun tukkaa pikku hiljaa raitojen avulla. tää eka vaihe ei ollu kauheen kiva, noi alimmat hiukset oli aika oranssit ja muutenki tukka oli tosi epätasavärinen ja jotenki sekava :-D



ysin kesällä ja viä ykkösen syksylläki mun hiukset oliki jo aika vaaleet. en tietenkää lähteny tavottelee mitää tasaväristä blondia, vaan halusin tollasen raidotetun vaaleen tukan. tykkäsin myös tosta mallista tosi paljon, toi oli aika kerrostettu ja revitty, sekä otsatukka vähä millon millanenki. loppuvaiheessa mulla alko olla jo sen verran paha juuri et halusin vaa eroo tosta, mut toi oli kyl kiva hiustyyli!


lukion ykkösen syksyllä sitte värjäsin tälläsen, oon sanonu tätä aina Tyra Banks tukaks, koska ihastuin Tyran hiustenväriin ja halusin samanlaisen, ja tulokseen olin hyvinki tyytyväinen :-) malliki oli ihan kiva, vaikkaki tykkään enemmän tälläsestä pidemmästä. mut toi väri on aivan ihana ja ajattelinki viä palata tohon toivottavasti jo tän kevään aikana!


ykkösen keväällä sitte yllättäen taas kerran kyllästyin hiuksiini ja värjäsin takasin tummaks. noi oli ihan perus tummat hiukset ja pari vaaleeta raitaa, aika samanlainen ku mulla oli nyt ennen viime viikkoo. ei kauheesti muistikuvaa noista hiuksista, mut ihan kivoilta näyttää!



jossai vaiheessa ykkösen ja kakkosen välisenä kesänä ilmeisesti päätin sitte, että haluun taas vaaleen tukan :-D oon helposti kyllästyvää sorttia ja toi vaalee raidotus oli taas kesäks ihan kiva idea, mut on toi vaalee tukka aina vaan vähä työläs ku mun oma väri  on niin tumma.. tolla värillä mentii sitte enemmän tai vähemmän siihen asti että..




kakkosen syksyllä, yllättäen! halusin värjätä taas kerran tummaks, tässä tummassa värissä nyt ei taida tän 2345 kerran jälkeen olla kauheesti seliteltävää, joten siirrytään seuraavaan, mikä ei sekään oo kauheen yllättävä, nimittäin



kakkosen keväällä oli taas vaaleen tukan aika! alun perin tosta oli tarkotus tulla sellane mun Tyra Banks tukan värinen, ja suunnilleen sellasena se hetken aikaa pysyki, mut siinä vaiheessa ku alkusyksystä värjäsin takas tummaks, toi väri oli kyllä jo aika keltanen. silti jotenki näitä kaikkia "blondi" kuvia kattellessani alkaa tekee mieli taas värjätä vaalee tukka!



tänä syksynä hiusväri sit muuttu taas ruskeeks, nyt ihan ekaa kertaa tälläseks vähä lämpimämmän kastanjanruskeeks! toi väri oli tosi kiva ja seuraavan kerran ku värjään taas tollaseks tasasen ruskeeks ni haluun ehdottomasti tollasen lämpimän sävyn!




tätä hiustyyliä onki jo blogin puolella varmaa nähty ihan tarpeeks, eli tän värinen tukka mulla oli viä viime viikkoon asti. nyt ku oon yrittäny kasvattaa mun hiuksia ja ne on jo aika pitkät, ni tykkään et ne on vähä tasasemmat eikä nii kerrostetut ku aiemmin. haluun yhä vaa kasvattaa mun hiuksia enkä malta oottaa et ne kasvais mun haluamaan mittaan eli tissien alle! (tuntuu olevan misiion impossible :()



tässä sitte nykyhetki! onpa lameja noi kuvat mut siis suunnilleen tollaselta mun hiukset näyttää nyt. näistä tykkään kans tosi paljon ja ku leikattiin kerralla sellane pari senttiä ni nyt voi taas hetken kasvattaa iha huoletta :-) seuraavaks aion varmaa laittaa vielä toisen kerran raitoja paaaaaaaljon, nii et nää vähä vaalentuis, ja sit lähen havittelee taas sitä Tyra Banksia!

huh mikä urakka! tein tätä postausta sellaset 2 ja puol tuntia, mut oli tätä myös aika kiva ja mielenkiintonen tehä ku sai kattella millasia hiuksia sitä oikein onkaa ollu. voin muute sanoo etten muistanu puoliakaa näistä hiustyylien muutoksista :-D ja huomaa että kyllästyn helposti ku vähintää puolen vuoden välein yleensä vaihtunu ainaki väri.. mitäs tykkäsitte mun erilaisista hiuksista ja mikä hiustyyli/väri oli teiän mielestä kaikkein hienoin? :-)

9 kommenttia:

  1. Onko sulla kuvia irc galleriassa vielä ? mikä nick ?

    VastaaPoista
  2. haha :D siis oon säästäny ne tunnukset iha vaa just sen takii et siä on nii paljo hyvii kuvii mitä mul ei oo missää muualla :D oli vähä nostalginen kokemus ku kävin siä ekaa kertaa öö kahtee vuotee? :-D mun kaikki kuvat on piilossa tietysti ja sillee, mut enpäs taida silti kertoo :D

    VastaaPoista
  3. olet kyllä tummilla hiuksilla luonnollisempi ja kauniimpi :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: no kiva kuulla :) ja totta, tietysti mitä lähempänä omaa väriä ni aina luonnollisempi!

    Siiri: kiitti, nii munki mielestä :) siks onki ongelmana tää koko ajan värin vaihto :Dd

    VastaaPoista
  5. :) se on kyllä totta että useimmiten se luonnollisempi väri on parempi! oon vaa nii kauhee kyllästyyn et pakko vaihdella välillä :D vaikka nyt kyllä pysytään tässä tummemmassa jonku aikaa, onhan niitä tummiakin eri sävyjä:)

    VastaaPoista
  6. kerroo jotain hyviä hiustenkasvatusvinkkejä jossain postauksessa tai sitte tähän kommentiboksiin (: tai ainaki mite sä sait ne kasvatettuu..

    VastaaPoista
  7. valitettavasti mulla ei oo mtn hyviä kasvatusvinkkejä koska mulla itelläki kasvo tollon tukka tooooosi hitaasti! :( toivotaan että nyt ku leikkaan kerralla kunnollla polkkiksen ni sit ku halun taas kasvattaa ni ne kasvaa paremmin. :-) ainoot vinkit on että hanki kampaaja joka uskoo että kasvatat ja leikkaa vähemmän ku mitä hiukset on kasvanu viime kerrasta! ja mulla ainaki autto ku aloin hoitaa hiuksia kunnolla et ne oli hyväkuntoset ni kasvaa nopeemmi! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...