maanantai 7. helmikuuta 2011

this is taking its toll

siis anteeks nyt mutta saanko kertoo teille vähän tästä stressistä ja laiskuudesta joka vallitsee mun elämässä tällä hetkellä! ensinnäki mulla on kunnon koulupäiviä jäljellä 3, luulis varmaa et tää ois yhtä juhlaa, mut uskokaa tai älkää toi kolmekin päivää tuntuu iha ikuisuudelta, se on yksinkertasesti liikaa! äikän kirjotusten ensimmäinen osio ois perjantaina? millä järjellä ku siitä on ehkä viikko ku puhuttii äikän tunnilla et kuukausi aikaa valmistautua ja nyt siihen on kolme päivää ja oonko mä avannukkaan kirjaa koko asian eteen? en, mutta aion kyllä.

luulis et eihä mulla mitää stressiä pitäs olla ku en oo mitää tehnykkää, mut sehän tässä stressaaki! jotenki tuntuu et ei vaa oo aikaa lukee yms, ja sit stressaa se että tiedän että pitäis lukee.. muistan ku syksyllä opettajat toitotti meille että kirjottakaa syksyllä kaikki mitä vaan voitte, että keväällä ootte jo niin poikki ja haluutte vaan pois täältä, ettei enää yksinkertasesti jaksa/kiinnosta. luojan kiitos mä olin kerranki fiksu ja kuuntelin opettajia ja hoidin syksyllä kaiken minkä pystyin. härregud jos mulla ois ykski aine noiden enkun ja äikän lisäks tässä, ni varmaa olisin jo narun jatkona! mulla on keskimäärin kolme tuntia koulua päivässä ja seki tuntuu liialta, nyt ku muistelen niitä viime kevään 8-16 päiviä ja 7 kokeen koeviikkoja tekee heti vaa mieli käpertyä peiton alle nukkuun!

pahinta tässä kaikessa on se että tää kirjotusrumba kyllä vie veronsa muustaki elämästä. väsymys ja ajanpuute aiheuttaa sen että kavereita ehtii hädin tuskin tervehtiä ja huonekki näyttää läävältä. viime viikolla jaksoin laittautua kouluun ehkä kahtena päivänä, en vaan yksinkertasesti jaksa miettiä vaatteita noille kahen tunnin koulupäiville. ja ärsyttää koska tiedän että kohta ku lukuloma alkaa ja pitäis vaa hengailla kotona, mua alkaa vaa vituttaa ku en saa laittautua enkä pukee mitää kivaa päälle. luojan kiitos ens viikolla heti ku enkun kuuntelusta on selvitty on edessä penkkarit ja abiristeily (joita niitäki pitäs vähä miettiä esim vaatteita yms kääk) ja ehtii nähä kavereita ja kaikkee kivaa tiedossa vielä ennen ku alkaa viimenen puristus eli lukuloma! näiden juttujen voimalla koitan pinnistää viä tän viimesen viikon ja enkun kuuntelun jos sit vaikka vähä helpottais!

anteeks nyt tästä valitusvirrestä ja tsemppiä kaikille muille jotka kärvistelee tän saman tilanteen kanssa. koitan saada nyt jotain vähän mielenkiintosempaa luettavaa tänne, niin pian ku mahollista. nyt kuitenki relaan loppuillan tv-putken ääressä ja yritän latautua taas uutta koulupäivää varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...