perjantai 25. helmikuuta 2011

day 03 - your parents




tästä tulee mielee äiti!


äiti. kenenpä mielestä oma äiti ei ois maailman paras äiti, joten en alota lauseella "mun äiti on maailman paras" :-D mun äitin nimi on Sirkku (tärkee) ja se on 45-vuotias, eli 30 vuotta vanhempi ku mun sisko, kui helmee et äiti sai mun siskon synttärilahjaks, niillä on siis sama synttäri. äiti on tän hetkiseltä ammatiltaan lastentarhanhoitaja ja montessoriohjaaja, mut oon tainnu ennenki mainita et äiti on toiselta/edelliseltä ammatiltaa ompelija. äiti on aina ollu kauheen huolehtiva ja pienempänä häpesin sitä et olin aina se jonka äiti soitti toisen kotii jos olin menossa sinne yöks, mut nyt oon tajunnu kui ihanaa se oikeesti on et on oikeesti äiti jota kiinnostaa ja joka huolehtii, vaikka sitte välillä liikaaki :) mä en oo koskaan ollu sellane "äiti on mun paras kaveri"-tyyppi, mut äiti on mulle tosi tärkee, enkä mä siltä pysty mitää salaileen! molemmilla kerroilla ku me ollaa alettu Ramin kanssa seurustelee, oon aatellu et noo en kerro äitille iha heti, salaisuus on tainnu säilyä sen kaks päivää :-D vaikka äiti on huolehtivainen se osaa myös ottaa rennosti, pitää hauskaa ja heittää hyvää läppää. äiti on myös se kelle kuuluu meiän perheessä kunnia siitä et meillä ylipäänsä on puhtaita ja silitettyjä vaatteita ja et meiän koti ei oo sikolätti. äiti on myös ihan paras ku se aina löytää kaiken, jos joku on hukassa ja oon ite ettiny sitä jonku tunnin, huudan äitille ja se löytää sen noin minuutissa, en tajua miten tuun pärjään omassa kodissa ku äiti ei oo ettimässä mulle tavaroita! ps oon myös ihan ihan oikeesti sitä mieltä et äiti on lähes aina oikeessa ja äitejä kannattaa kuunnella!





tosta biisistä tulee aina mielee isi! :-Dd


iskä. kyllä isä osaa ja siihen malliin! jos äiti on maailman paras niin sitä on kyllä isikin ja mua onki usein kutsuttu isin tytöks. mun isin nimi on Esa-Veli, mut kaikki sanoo sitä Esaks, se on 48-vuotias eli 30 vuotta vanhempi ku mä, mut meillä ei valitettavasti oo sama syntymäpäivä. mä en ihan tarkkaan tiedä mikä mun isi on ammatilta, vaik sitä ollaan meille usein yritetty selittää :-D mut siis se työskentelee Logica nimisessä firmassa ja ne ilmeisesti suunnittelee tietokoneohjelmia toisille firmoille tai jotain sellasta! isi on meiän perheen kokki ja paras kokki onki! meille on mun siskon kanssa pienestä pitäen opetettu et ravintolassa ei koskaan saa ottaa pihviä, koska isi tekee kotona parempaa halvemmalla, ja se on ihan totta! iskä on aikamoinen vitsiniekka ja sananvääntäjä, mut se osaa myös olla huonolla tuulella :-D varmaan kaikki mun kaverit on joskus kuullu meiän isin raivokohtauksen, se ei oo mitenkää pelottavaa vaan lähinnä hauskaa, varsinki ku se useimmiten kohdistuu joko johonkin elektroniseen laitteseen tai putoavaan astiaan. kaikki mun kaverit pystyy myös selkeesti päättelee mistä oon tän temperamenttini periny! mulla ja isillä on muutenki aika paljon yhteistä, tai ainaki isi on opettanu mut tykkään autoista ja urheilusta :-D ehkä se ois salaa halunnu pojan ja vaikka mä oon aina ollu meiän perheessä se tyttömäisempi tyttö, ni samalla oon ollu myös iskän poika! isiki on tosi huolehtivainen ja tunnollinen isä, mut silti myös rento ja hauska!




parasta mun vanhemmissa on se, että ne tosiaan rakastaa meitä lapsia ja huolehtii meistä, mut silti osaa ottaa rennosti eikä pingota liikaa! ihailen äitiä ja isiä siitä et ne on ollu yhessä 25 vuotta, mut ne on silti ihanan rakastuneita toisiinsa :) äitillä ja isillä on myös ihana ystäväpiiri (joiden ihanat lapset on meiän ystäviä!), jotka on ollu ystäviä keskenää noin 20 vuotta ja yhä ne on kavereita ja pitää todellakin hauskaa yhessä!
musta tuntuu et oon oppinu vihdoin arvostaa mun vanhempia tarpeeks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...