lauantai 12. helmikuuta 2011

is it getting better? yes!



black eyed peasin the time iha vaa siks et se soi mulla päässä koko eilisen :-D hyvä biisi mut videoo en pysty kattella iuuuuu

huu, heti huomaa et helpottaa ku hetkeks toi kirjotusurakka takana! (kuuntelua ei lasketa) mut tosiaan vaik olin eilen koko illan ihan puhki ja lööffösin vaa kotona, mut  siinä yhentoista maissa sain jonku kauheen adrenaliinipiikin ja aloin siivota :-D jo oli aikaki sanois varmaa ainaki äiti, isi ja poikaystäväni! no siivosinki iha kunnolla ja nyt huone kiiltää puhtauttaan! ajattelin siis et ku toi mun huone nyt kerran kuussa (okei kahessa) on tossa kunnossa, ni voisin pistää vähä kuvaa siitä. mitää ennen-jälkeen kuvia mun siivousurakasta mulla ei todellakaan oo, koska sitä ennen kuvaa en julkasis missään edes pahimmissa painajaisissani!


toi mun tärkein nurkkaus: sänky, yöpöytä ja koru/meikki/kosmetiikkahylly ei kyllä oo siistiä päivää nähny..



omaperänen sisustusideani.. seuraavaks pitäs raivata tilaa yhelle hienolle uudelle kollaasille jonka aion tehä ;) sekä poikaystävältä aaaaaikaa sitte saamalleni taululle, tykkään siitä paljon koska siinä on mun kuva :-) yllis..



rakastan mun porukoita ku ne halus tehä mulle tollasen lattiasta kattoon lähes koko seinän mittasen vaatekaapin, jossa on peiliovi! jei, toi on ehkä mun lempparijuttu mun huoneessa.



no okei, aika lempparijuttu on myös noi kuvat tossa vaatekaapin ovissa :-) ja kuvassa myös huoneeni tärkein asia: kirjotuspöytä.. (lue: vaatekaapin jatko) en oikeesti muista millon oisin istunu ton pöydän ääressä tekemässä jotain!



eihän mun huone tosiaa mikää sisustajan paratiisi oo, mut ei se ihan noin karulta oikeesti näytä ku näissä kuvissa! mulle ihan sopiva ja silleen tykkään, en kuitenkaa enää iha kauhee kauaa asu kotona ja muutenki vietän tuolla huoneessa sen verran vähän aikaa et ei oo nii justiinsa. mun suurimmat sisustuselementit näkyyki noissa kuvissa, eli noi mallikuvat seinällä, vanhojentanssipuku ja kaverikuvat vuodesta -05 sekä muita kivoja kuvia (joita pitäs muuten tulostella lisää!)

sellasta tähä mennessä, lauantain ohjelmassa taitaa olla iha vaa rentoo hengailua poikaystävän kanssa :) paitsi että jeejee hehkutan tännekki, taidan päästä tänää koeajaan poikaystävän uuden auton, pitäähä sitä ny vähä lauantaisi raidata, varmaa pistetää petri nygård popittaa kajareista ja lähetää linkuttaa hämpille (toivottavasti kaikki tunnisti ironian edellisestä lauseesta..)
ps ainii! äitin ois tarkotus tän ja huomisen aikana tehä mun penkkariasu ;) joten siitä kuvaa varmaa heti ku saan, en malta oottaa penkkareihi asti sen paljastamista :-D

noni jottei ny taas menis liiaks lörpöttelyks ni bye, have nice saruday night!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...