torstai 24. helmikuuta 2011

day 02 - your first love

ihan ekaks pahottelut siitä et tää postaus ei tullu eilen niinku lupasin, mut tää sairastaminen ei vaan lopu ja siitä huolimatta mun oli tietysti terveyttäni uhmaten lähettävä moikkaan poikaystävääni koska muuten meiän tapaamisiin ois tullu huima 3 päivän tauko ja sehän sit ois ollu ihan katastrofi :-D mistä päästäänki sujuvasti tän päivän aiheeseen eli mun ensirakkauteen näin hienosti sanottuna.

mä en ihan tiä mitä kirjottaa tähän, mut päätin tehä tän mun ekasta ihan oikeesta rakkaudesta et en laske noita kaikille niin tuttuja päiväkoti-ihastuksia tähän mukaan :-D oon ehkä tylsä, mut mun first love on mun tän hetkinen poikaystävä Rami. mä en taida ihan yksityiskohtasesti meiän historiaa teille valottaa, mut sen verran voin sanoo et rakastuin Ramiin ekaa kertaa noin 2 vuotta sitte, jollon oltiin alettu seurusteleen noin kuukausi sitte, me kuitenki erottiin siitä about puolen vuoden päästä, jonka jälkee tehtiin vissii pahin mitä eronnu pari voi tehä, eli jatkettiin tapailua aika pian ja niin meillä sit oli enemmän ja vähemmän jotain meneillään viime kesään saakka. sitte aikuistuttiin ja päätettiin et joko tai, oltiin täysin erossa ja puhumatta kolme kuukautta, jonka jälkee tää meiän tän hetkinen seurustelu alko sillai päivässä :-D nopeeta toimintaa mut uskon et hetkeekää ei oo kumpikaa katunu ja nyt asiat on paremmin ku ikinä ja oon ihan kauheen onnellinen! ja kyllä oon myös rakastunu :)



mua käskettiin kertoo tää juttu mistä ns. kaikki sai alkunsa sillon joskus 16 vuotiaina :-D jos alotan ihan alusta ni kattelin Hellan kans jo ihan ekan päivänä koulussa "sitä yhtä hyvännäköstä tummaa poikaa" ja olinki iha innoissani ku kuuluisissa koulun bileissä pääsin juttelee, toisten bileiden jälkee päätin sit tehä jotai mitä en koskaan tee, nimittäi alotteen! etin Ramin numeron numerotiedustelusta ja esitin tietysti saaneeni sen joltain - kenties jopa humalaiselta herralta iteltään - sieltä bileistä. muina miehinä siis tekstailin Ramille ja siitä se sitte vähä niinku lähti, vaik Rami kyllä arvas et olin veijottanu jotenki sen numeron saadakseni, mut ei se pistäny pahakseen ja vajaan kuukauden päästä taidettiinki jo olla ekoilla treffeillä ;) romanttista tai ei, mut helmee ainaki!



Rami on siis samanikänen ku mä, se ei pelaa jääkiekkoo vaikka siltä välillä tuntuuki, itseasiassa se on ex-futari mut ei pelaa enää mitään vaan käy vaan puntilla. se on edelleen ehkä hyvännäkösin ihminen jonka tunnen, sanoitte mitä sanoitte, nii ja jos joku ihmettelee noissa kuvissa tota tummaa ihonväriä, nii Ramin isä on kotosin Egyptistä. ..oisko suurin syy miks aikoinani kiinnitin huomioo herran ulkonäköön :-D haluutte varmaan jotain romantiikkaaki tähä tekstiin joten: mä rakastan Ramissa ehkä eniten sitä et vaik se on tollane kovis ni se osaa silti olla ihan maailman parhain poikaystävä (anteeks kulta et paljastin tän) ja sitä, et se on niin spontaani ja lugni, se sanooki mua aina välillä stressiessiks ku stressailen asioista liikaa, ja Rami on itseasiassa ainoo joka mua osaa rauhotella jos oon kauheessa stressissä tms. Rami on kiltti, mut ei silti sellane raskas lössykkä vaan sillä sitä kuuluisaa luonnetta löytyy välillä liikaaki :-D se tietää tasan tarkkaa mitä sanoo mulle jos mulla on paha mieli, tai miten lepyttää mut jos oon vihanen. Rami kuulemma rakastaa mussa eniten sitä et oon niin vammanen :-D te ootte varmaan nyt silleen "watcha saaaaaaaaay" mut mä tiän ite mitä toi tarkottaa ja oon niin ilonen et just toi piirre on se mistä se mussa tykkää!



parasta meiän suhteessa on ehkä se et meillä on aina kivaa ja hauskaa yhessä, vaik me ei tehtäis yhtään mitään. tottakai välillä pitää päästä ulos yms ja ollaanki otettu tavaks käydä vähintääki meiän kuukausipäivänä leffassa/syömässä/tekemässä jotai muuta kivaa. mut on myös ihanaa vaan viettää koti-iltoja ja lööfföillä yhessä ilman mitään velvotteita :)

noni johan oli siirappista, mut toivottavasti kestätte! viä pari kuvaa ja lisää romantiikkaa tohon alle ja huomenna tosiaan teen sen your parents-postauksen, siihen asti kuulemiin :)





toi iha siks et se ois vähä niinku meiän biisi (kaikilla pareillahan on siis oltava tää oma biisi kuten varmaa tiedätte) iha sillee romanttisesti ajateltuna ja jättäen kaikki Rihannan kaksmielisyydet tosta pois :)) siihe liittyy niinki romanttinen tarina et mun synttäripäivänä ku olin Ramilla ja pyysin sitä laittaa mulle jonku kivan biisin soimaa ni se laitto ton ja sit olin tietty sillee "aww" :)




"most everything you do, make me wanna smile
you know exactly what to do, so that i can't stay mad at you for too long.
you know exactly how to touch, so that i don't wanna fuss and fight no more,
and i love you"

9 kommenttia:

  1. ootte kyllä todella söpö pari:----) awww ! onnea tulevaisuudelle!

    VastaaPoista
  2. IHANA!! <3 missä koulussa rami on?

    VastaaPoista
  3. emily: kiitti ja kiitti :))

    anonyymi: kiva et tykkäsit, kiitos :) se on mun kaa samassa koulussa :D

    VastaaPoista
  4. haittaako sua kun sun poikaystävä on noin laiha/hoikka tai kun ootte siis melkein samankokoisia? siis häiritseekö se yhtään ikinä??

    VastaaPoista
  5. sun poikystäväs saa olla ylpee noin kauniista ja itsevarmasta tytöstä!

    VastaaPoista
  6. anonyymi 1: :D hahaa, siis onha Rami aika hoikka ja rasvaprosentti lähentelee nollaa toisin ku mulla itelläni, mut en tiä ei mua sillai häiritse se :D tottakai mietin sitä joskus, mut lähinnä siten et voisin ite olla vähä laihempi, ja ku Rami on kuitenki mua 30 cm pitempi ja se on ´nii lihaksikas ja tiän et se esim jaksaa nostaa mut yms ni ei se tunnu siltä et oltais samankokoset, ja tiän et Rami on ihan tyytyväinen mun kokooni ni ei se häiritse :) pikkujuttuja tollaset ei niistä kannata välittää :)

    anonyymi 2: voi kiitos, olipas kivasti sanottu! :)

    VastaaPoista
  7. tuituitui <3

    onneks munki kulta tulee kohta kotii 3 viikon leirin jälkee :'> ja oli kiva huomata, et jollain muullaki on ollu pari mutkaa tossa seurustelussa :D

    VastaaPoista
  8. <3
    joo hyi voin kertoo et oot saanu mun sympatiat ku lueskelin et ootte kolme viikkoo joutunu olee erossa! :D
    jep! oha siellä ollu pari mutkaa matkassa mut oot varmaa mun kans samaa mieltä et ei ne mutkat aina välttämättä tarkota et asiat ois lopullisesti huonosti :))

    VastaaPoista
  9. haha kiitos :DD ei kyllä oo ollu kivaa alkuunkaan ja jep oon samaa mieltä :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...