torstai 3. helmikuuta 2011

spring fashion!

hei! tällä viikolla oon iha jopa nähny vilauksia auringosta, ihan sen kunniaks, päätin koota vähä kollaasia vaatteista joita haluun/tarviin sitte ku se oikee kevät tosiaan saapuu ja tälläsiä vaatteita voi käyttää (toivottavasti ennen kesäkuuta!) en sano et tulisin hankkii nää kaikki sitte ku lämpöasteet lähenee kymmentä, mut nää on semmosia vaatekappaleita jotka inspiroi mun kevään tyyliä :) sitte ku se kevät viä tulis et jaksais taas alkaa vähä panostaa toho pukeutumiseen, menny vähä hohto jo näistä talvivaatteista ja kerrospukeutumisesta, mikä on kyllä näkyny tän viikon mahdottoman harkituissa asuvalinnoissa.. no mut anyways tälläsiä siis:





> noissa kuvissa taitaa näkyä aika paljon housuja! oon oikeestaan nyt viime vuoden aikana alkanu siirtyy legginsseistä pikkuhiljaa farkkulegginsien kautta ihan farkkuihin ja housuihin, vaikka toki leggarit on ehdoton sillon ku haluun vaa päälle jotain rentoo, ja muutenki maailman paras keksintö by the way!
  • nahkahousut, siis tekonahkahousut/legginsit! mut kuitenki sellaset et ne menee oikeesti housuista ja niitä voi käyttää yhdistettynä esim löysään kauluspaitaan (mun uus favoritti jos ette oo huomannu) jonka helma on tungettu housujen sisään.
  • ihan tiukat farkkulegginsit, väriltään joko kuvassa näkyvä maastonvihree tai sitte beige/joku muu maanläheinen väri. nää haluun yhdistää iha yksinkertasesti isoihin t-paitoihin ja löysiin puseroihin, sopivan rentoo mut silti jotain jujuja!
  • farkut, joko ihan tavalliset siniset tai sitte tollaset mustat mitkä tuolla kuvassa on, mielellään korkeevyötäröiset monella napilla! mulla on tällä hetkellä tasan yhdet farkut joita voin käyttää, joten tää ois oikeesti ihan tarveostos (sniff mun on laihdutettava iha vaa mahtuakseni mun lemppari Hilfigereihin näyttämättä makkaralta joka on tungettu liian pieneen kuoreen!)
  • chinot! ihastuin chinoihin viime kesänä kaivettuani siskon kaapista kyseiset housut farkunsinisenä. oon vähä niinku puolella korvalla ettiny toisia chinoja, mut vielä en oo löytäny istuvaa mallia ja tiedän ettei noi ginan 20 e chinot oo sellaset myöskään, mutta i'm gonna keep looking!
  • ja vielä viimeset housut (tää taitaa olla aika alaosa painotteinen tää mun lista!) eli korkeet farkkuset shortsit, tälläsiä oon kaipaillu jo pari kesää, ja tänä kesänä aion ne ihan oikeesti löytää. onko parempaa asua varsinki kesällä, ku joku kiva tuubitoppi ja korkeevyötäröiset shortsit.

> takit, oon jo muutaman vuoden ollu puhtaasti nahkatakki-ihmisiä ja vaikka mulla on muitaki kevättakkeja ni aina se perus musta tai konjakinruskee nahkatakki on vieny voiton, uskon että paljolti niin tulee käymään tänäki keväänä mut siitä huolimatta aion hankkia myös jonkun muun tyylisen kevättakin
  • ylemmän kuvan beige tikkitakki on ginasta, ja oon vahvasti kallistumassa taivutteleen äitin ostaan sen mulle! jos joku ois pari vuotta sitte sanonu mulle et abikeväällä kuljen tikkitakissa, olisin nauranu pääni irti, mut nyt se todellaki houkuttelee enemmän ku vähän..
  • toinen vaihtoehto joka seki ois iha loistava, on perinteinen beigen värinen trenssi, trenssi ois siitä kiva et se on vähä pidempi ja sen kanssa ei voi mennä vikaan.. valinnan vaikeus!

> yläosat, joita näyttää olevan suhteellisen vähän (luojan kiitos koska niitä ei mun vaatekaappi oikeestaa yhtää enempää vetäiskää..)
  • löysät topit! näistä oon haaveillu jo kauan, ja tiän että näitä myydään esim hennesillä naurettavaan halpaan 6,95 hintaan. oon niitä parisen kertaa sovitellukki ja joka kerta tuun suuren kiroilun jälkee samaan tulokseen: ne ei vaan yksinkertasesti sovi mun vartalonmallille! kyynel ihan oikeesti, mut aion jatkaa metsästystä, ehkä vielä ennen kesää löytyy malli joka sopii mullekki.
  • neule/poncho, ootan tosi paljon niitä aikoja ku voi takin sijasta käyttää vaa jotain vähä paksumpaa neuletta, ja niille ajoille joku ton kuvan ponchon tyylinen neule ois mitä loistavin.
  • kauluspaita, mut vaihtelun vuoks kiree. tällästä oon kaivannu jo jonkun aikaa, haluisin nimittäin yhdistää ton korkeisiin shortseihin (mistä tuliki just mieleeni et mullahan oli just viikonloppuna päällä omistamani korkeevyötäröiset farkkushortsit..) no anyhow, haluisin nimenomaan sinisen kauluspaidan ja toi kyseinen hennesin yksilö saattais itseasiassa olla just perfetto, ehkä käyn noutamassa sen mukaani (jos niitä on kaupoissa) helmikuun aikana saamallani 5 e alennuksella!

> asusteet, nyt on aika kerätä niitä!
  • ihan ehdottomana ykkösenä ois noi ylipolvensukat, mulla on yhet mustat mut en oo ihan tyytyväinen niihin.. mulla on visio odottamassa aikaa jollon kaikki ei kato mua ku mielipuolista jos mulla on jalassa vaan ihonväriset sukkahousut ja ylipolven sukat (miten tossa sanassa menee välit...)
  • noi hansikkaat! siis ei noi kyseiset vaan siis ton tyylinen malli, toi kuva oli paras mitä löysin mut lähinnä tarkotan sellasia missä on ihan sormet mutta ne kämmenselkä on auki lähes rystysille asti, ja kiva lisä ois jotkut niitit tai nyörit, mistä saan sellaset?
  • huivit! haluun kahenlaisia huiveja keväälle, tyylikkäitä ja ajattomia silkkihuiveja joita mulla ei vielä löydy tarpeeks pienessä koossa. sekä isoja iiiiiiiiiisoja värikkäitä/kuviollisia huiveja piristään farkut ja t-paita asuja!
  • sormukset kuvassa kuvastaa yleisesti koruja, talvella oon liian usein turvautunu iha vaan poikaystävältä saamaani pieneen kultaseen kaulakoruun ja kyprokselta ostamaani 5 euron "rolexiin" :D keväällä haluan alkaa taas pitää enemmän kaikkia kivoja koruja! ps haluan sellasen guessin kaulakorun jossa on niitä isoja renkaita tai siis no en osaa selittää mut siis kuitenki !
  • kengät, onks kengät ees asuste ei tosiaa, no mut ihassssama, haluun vihdoin noi hennesin pikkutennarit (mieluiten useammat koska noi tuskin kestää ainakaa märillä säillä käytössä kauheen kauaa) yritin keväällä haalia postimyynnistä niitä  harmaita tollasia, mutta ylläripylläri hommat kusi ja ne ei koskaan saapunu! nyt aion varmistaa kenkien saannin ostamalla ne ihan kaupasta, kiitos.

huhhuh! olipas paljon teksitä, toivottavasti ees jotakuta kiinnosti niinki paljon et jakso lukee edes suurimman osan! huomenna palailen toivottavasti jonkun näkösen päivän asuja-postauksen merkeissä ennen viikonlopun vieton alottamista, vi ses! ::)


PS miksi oi miksi nää biisit on tehty vaan Ginan mainoksia varten?



2 kommenttia:

  1. oooh noi nahkalegginsit! oon ettiny täydellisii nahkahousuja/legginseja jo pitkään.

    VastaaPoista
  2. niinpä, sama homma ja noi on kyl tosi kivat!:)) löysin muistaakseni Stockmannin netistä, Zoey M ja hintaa tais olla 35 e.

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...