maanantai 14. helmikuuta 2011

happy valentine's day

ystävänpäivä! en oo koskaa ollu mikää hirvee ystävänpäivän hehkuttaja, mut tänä vuonna kyl olisin halunnu viettää jonku superromanttisen illan poikaystävän seurassa. valitettavasti jää väliin koska a) meillä on huomenna enkun kuuntellu kello 8.15, ni vietä tässä sitte romanttista ystävänpäivää ja b) mun poikaystävän iskä palas tänää sellaselta parin kuukauden reissulta Egyptistä, et niillä voi olla perheen kanssa vähä jotai muuta mielessä ku meiän romantillinen ystävänpäivä :-D

toivottomana romantikkona mun piti kuitenki jotain tehdä ystävänpäiväikävää lievittääkseni, niinpä yllättäen seikkailin we heart itissä, ja pitipä mun nyt tulla teillekki julkaseen nää mun keräämät kollaasit! toivottavasti teiän Valentine's day on vähä romanttisempi ku mun enkun kuuntelua jänskättävä iltani :-D



kultaseni jos luet tätä ni pusuja!




"if perfect is what u r searching for
then just stay the same"


ja parhaat tyttöni ketkä luette tätä, ootte ihania ja tällä viikolla pidetään NIIN hauskaa! :D




"u can always count on me, for sure
that's what friends are for"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...