sunnuntai 13. helmikuuta 2011

saturday in pictures

kuten sanottu eilinen meni aikalailla rentoilun ja lööfföilyn merkeissä, niinpä kuvasaldoki jäi aika pieneks, mut kävin vähä seikkailemassa we heart it:issa, ja yllättäen ihastuin joihinki kuviin joten saatte nyt eilisen huippukohdat (:D) weh heart it kuvien kera!

eilen lauantaina:


söin juustoja <3 mun kokkaustaidoilla suuri saavutus koota tälläne juustolautanen :-D nam nam!



ajoin ekaa kertaa mun poikaystävän uutta autoo! (se ei oo ihan tälläne..) mut hyi oli pelottavaa ku se on takavetonen ja ilman luistonestoo, tuntu ihan ku oisin ollu autokoulussa jälleen :-D



söin paaaaaljon herkkuja! oon sitä mieltä et ansaitsin tälläsen palkkion selvittyäni perjantain kirjotuksisa :-D



kattelin poikaystäväni kanssa Skinsin ekaa tuotantokautta! iha loistava ja tykkään muutenki noista ekan tuotantokauden henkilöistä paljo enemmän ku niistä uusista raskaista Effyistä ja muista!



RENTOUDUIN. tää kuva (miinus noi hait) kiteyttää paljolti mun eilisen! ja itseasiassa vielä tänki aamun.. nyt myönnän oikeesti olleeni ihan kauhee lööffö koko viikonlopun! herättiin poikaystävän kans siinä 12 maissa, mut onnistuneesti lööfföttii sängyssä kolmeen? 3 tuntia mitä ihmettä :-D


rakas siskoni myös kuvas tänää mua ja penkkariasuani, joten laitan siitä viä kuvaa myöhemmin :-D saatte todellakin, nauraa näytän niin idiootilta! nyt käyn vihdoin syömässä jotain ja palailen sit myöhemmin, toivottavasti teillä kaikilla on ollu yhtä rentouttava viikonloppu ku mulla! :)
ps kaikki sympatia kaikille kalevan lukion 1. ja 2. luokkalaisille joilla alkaa ens viikolla koeviikko..

2 kommenttia:

  1. niinpä, miks en osaa ite ottaa tollasia :D ja tosiaan loistavaa tää oikein kirjotus, ihan we heart it:istä napannu nää en weh heart it:ista :D:D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...