lauantai 26. helmikuuta 2011

day 04 - what you ate today

mun mielestä tää oli kauheen tylsä tehtävä, vaik syödä tykkäänki :-D mut koska yleensä kaikki aina haluu kuulla toisten syömisistä ja multaki tätä oltii taidettu toivoo, ni voinha mä teille kertoo mitä oon syöny tänää! kuvia en valitettavasti muistanu ottaa ja oon itseasiassa yhä sen verran kipee, etten ois edes jaksanu, ärysttävä tää tauti menispä tää jo ohi, haluan lukee ja haluun myös postata täydellä teholla! mut anyway, tein parhaani we heart it:issä ja keräsin teille kollaasin ruuista, nam!




kiitos Picasan noi kuvat on nyt vähä epäjärjestyksessä, mut siis tänään oon syöny:
  • paahtoleivän, ruisleivän ja munakasta
  • kylmäsavulohipastaa
  • teetä
  • cocista
ja ku oon vihdoi vähä saanu ruokahaluani takas ni ajattelin vielä herkutella:
  • grillisipseillä ja hyvällä dipillä
  • irtareilla!
kauheen terveellinen toi mun ruokavalio ainaki tänää.. joten voitte nyt sit kaikki tuntee oman ruokavalionne paljon paremmaks ni tulee hyvä mieli :-D mut nyt lähen kattelee leffaa, toivotaan et Social Network on hyvä!
huomenna kuulette mun unelmista sen verran ku osaan kertoo, koska ajattelin jättää ton "your definition of love" väliin ku se kuulostaa tylsälle :-D huomisiin, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...