maanantai 21. helmikuuta 2011

tähän otsikko

tosiaan kuten varmaan otsikostaki huomaatte oon vähä jäissä tänää eikä toi kirjottaminen ihan suju tässä kauheessa kuumeessa :-D ajattelin siitä huolimatta tulla ilmottelee et oon elossa ja kertoon tästä haasteesta vai mikskä tätä nyt sanois, jota oon nähny muutamissa blogeissa. mietin et koska mulla tosiaan alko tänää virallisesti lukuloma, jonka aikana aion oikeesti panostaa lukemiseen, ja ketään tuskin kiinnostaa päivä toisensa jälkeen lukee postauksia "tänään luin x tuntia" niinpä ajattelin alottaa tälläsen! eli tossa on joka päivälle juttuja joista pitäis kertoo, ja tää kestäis sellasen kuukauden. ymmärrätte varmaa etten kuitenkaa ehkä iha joka päivä ehi näitä postailla, joten en välttämättä tee näitä ihan kaikkia. mut aattelin et tää vois olla ihan kiva ku mun blogi on kuitenki viä nii uus ja on paljon juttuja mitä ette musta tiedä! kertokaa siis jos teillä on joitai näistä kohdista joista haluatte ehdottomasti mun kirjottavan :-)
 
 
Day 01 – Introduce yourself 
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your dreams
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – Your siblings
Day 11 – What you wore today
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – Somewhere you've always wanted to go
Day 15 – Your day
Day 16 –Your favourite movies
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

ps. taidan alottaa huomenna!

2 kommenttia:

  1. voi ku kiva! noist kivoimpia on mun mielestä ainaki 3, 4, 11, 12, 15, 16, 17, 19, 23, 24 ja 28. eli ne olis mun ehdotukset :)

    VastaaPoista
  2. totta, noi sun ehdotukset oli kyl kaikki sellasii mitä oon itekki aatellu :) aattelin alottaa nyt tosta ihan alusta ja hyppiä sit yli jos tulee jotai tylsiä :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...