sunnuntai 6. helmikuuta 2011

wings and other things

  • kynähame Gina Tricot
  • paita Citymarket :D
  • kukka H&M
eli tälläsessä asussa olin eilen liikkeessä! ensinnäki eilisillasta sen verran että Hook lauantai-iltana kaheksan aikaan? not so good idea ainakaan jos on yhtä nälkänen ku me oltiin eilen.. kauheella munkilla päästii pöytää jonottamatta, mut sitte tarjoilija ilmottaa että siivissä menee ainakin 45 minuuttia, no niitähän odoteltiinki sitte sellane lähemmäs tunti, mut olihan se tietysti sen arvosta :-D alan olla vakuuttunu siitä että ihan heti en keksi parempaa ruokaa ku siivet!
toisekseen voi että olipas mielenkiintonen kokemus eilen Valintatalossa :-D mun poikaystävä halus käydä ostaa niitä uusia Tuborg lime cutteja, no mentii sit tosiaa valintataloon ja hän osti kaks niitä, no kassalla myyjä kysyy papereita ja poikaystäväni näytettyä omansa myyjä kysyy munki papereita :D no yllättäen ne oli autossa mut tietysti kilttinä tyttönä lähin niitä sitte hakeen ja kyllähän ne tuborgit sitte sieltä kaupasta saatiin mukaamme. (oli muuten itseasiassa hyvää, kannattaa kokeilla vaikkei kaljasta muuten tykkäiskää) tottakai toi papereiden tiedustelu meiltä molemmilta oli ihan oikeutettua koska eikös se laki nykyään määrää että kaikilta alle 23-vuotiaan näkösiltä täytyy kysyä ikää, myös seuralaiselta. toi oli vaan jotenki huvittava tilanne, koska toi oli noin miljoonas kerta ku käytii yhessä ostamassa jotain k-18 tuotteita ja yleensä ei koskaan kysytä mitään. mun poikaystävä tosiaan täyttää huomenna 19 ja se on ostanu juomansa yms ite noin 15 vuotiaasta, ja itekki oon tässä muutaman kuukauden ollu täysikänen ja useemmin ku kerran käyny alkoholiakin ostelemassa, ja paperit on tiedusteltu ehkä 7 % näistä kerroista. :-D no se siitä, yllättävä tilanne ei voi muuta sanoo!

tää päivä onki sitte menny enemmän tai vähemmän lööfföillen ja pienissä sunnuntaimasiksissa.. tähän varmaa vaikuttaa myös se, että oon ollu nyt jo monta päivää tosi väsyny vaikka oon nukkunu ihan hyvin. tänääki vaan nuokuin poikkiksella koko päivän vaik hän oli aivan pirtee, joko mun poikaystävä on teräsmies tai luultavimmin oon vaan taas kerran maailman parhaaseen aikaan (äidinkielen tekstitaidon koe perjantaina, argumentaatiokeinoja yms vois kertailla) tulossa kipeeks! yritän parhaani nyt pitää itteni lämpimänä ja juoda paljon etten vaan oikeesti sais mitään flunssaa ennen perjantaita. niinpä taidan nytki tän biisin myötä kaivautua tonne sohvan nurkkaan katteleen Idolsia :)


EDIT: multa on pyydelty paria toivepostausta (mistä oon ilonen!), ja lupaan teen ne ihan niin pian kun vaan ehdin! viiiiiiiiiimeistään ens viikonloppuna, jos en arkena ton tekstitaitojutun takia ehdi, mut siis  tulossa ovat, en oo unohtanu :)

2 kommenttia:

  1. moi! oot tosi nätti ja persoonallinen. millanen on sun kauneus ihanne? mitä teet sun kauneutes eteen? ootko koskaan kateellinen muille?

    VastaaPoista
  2. ensinnäki kiitos hirmusesti :)
    ja voih miten vaikeita kysymyksiä! :D

    öö öö no siis mitää varsinaisia kauneusihanteita mulla ei sillai oo, mun mielestä tosia monen näköset ihmiset on kauniita et ei vaan yhen tyyppiset sillai :-D

    hmm mitä teen mun kauneuden eteen :D no tota, ruokavaliosta en edes puhu koska sitä mulla ei oo, ja kuten varmaa näkyy on toi liikuntaki vähä jääny vähemmälle viime aikoina, muutosta luvassa sitte kirjotuste jälkeen! mut no lähinnä ainaki pesen AINA meikit pois huolella ja yritän pitää mun ihon kunnossa ja sit ihan perus hiustenlaitto ja meikkaus, ei sillai mitää ihmeellistä :-)

    ja vai että oonko kateellinen! :D todellakin, siis sillai hyvällä tavalla oon kateellinen tooosi monille ihmisille ja tosi monista jutuista. oon valitettavan usein sellane ihminen jonka mielestä kaikilla muilla on aina kaikki paremmin :D mut emmä silti sillai oikeesti kateellinen oo kauheesti, et haluisin olla joku muu/jonkun muun näkönen tai jotai, oon aika tyytyväinen :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...