tiistai 9. lokakuuta 2012

arvonnan voittaja!

moikka ja ihanaa tiistaita! mä tulin nopeesti koulun jälkee käväsee kotona, ennen ku lähen taas huiteleen iha muualle koko päiväks, mutta kuten luvattu, halusin tulla julkistaan teille ton 100 lukijan kunniaks järkätyn arvonnan voittajan. :-) arvoin siis voittajan tollasella arvontakoneella netissä, mutta en nyt ruvennu väsäileen tähän mitään hienoo paint-kuvaa kertookseni ketä onnetar suosi, vaan aattelin kertoo sen ihan vaan tälläi sanallisesti, eli siis voittaja on tällänen sähköpostiosote: lime.meli@live.com. suuren suuret onnittelut siis Linnealle! (olettaen että se on sun oikee nimi :-D) Linnea siis kirjotteli mulle tällästä:

ki9


ja jottei tärkein pääsis unohtuun, niin tässä Linnean palkinto:

ki6


laitoin sulle jo sähköpostia, joten käyppäs kurkkaamassa!

Linnea mainitsi kommentissaan kuvien pienuudesta ja jos en ihan väärin hataralla päälläni muista, joku muuki oli kommentoinu samaa asiaa. mä koitin jo aikasemmin kovasti puuttua asiaan, mutta ku en osaa. :-( mulla on siis näistä postauksen asetuksista kuvissa aina käytössä se "erittäin suuri". mä en oo niin kauheen perillä näistä atk-jutuista (ja sen huomaa koulussa informaatiotekniikan tunneilla, kuvitelkaa mut ja excel yhdessä :-D) joten en tiedä saako tota muokattua jostain html-koodista ja jos saa niin miten? en uskalla koskee niihin ku pelkään, että tuhoon koko mun blogin samalla! haluisin muokata myös riviväliä isommaks, sillä saan edelleen valituksia siitä, että mun teksti on vaikee lukusta. isommaks en aio fonttikokoo enää muuttaa, ihan sen takia että mulla on nyt käytössä tää perusfonttikoko eli 12, ja seuraava vaihtoehto on 14, jollon teksti menee jo ihan hassun näköseks. näin ollen toi rivivälin muuttaminen vois auttaa, ihana Tiia on täällä kommenteissa sen mulle joskus neuvonu miten se tapahtuu, mutta en silti osaa. luulen että mun täytyy vaan palkata rakas siskoseni Vilma vähä muokkailee mun html-koodia, mikäli neiti vaan suinkin kiireiltään siellä Englannissa kerkiää. lupaan siis yrittää parhaani noissa teitä häiritsevissä asioissa, jotta tästä blogista saatais vieläki mukavampilukunen! :-)

viä viimesenä juttuna, mun on ihan pakko kiittää teitä kaikkia tälläi yhessä siitä, miten ihania kommentteja ootte laittanu tohon arvontapostaukseen! :-) oli aivan ihana kuulla mistä tykkäätte mun blogissa ja toki myös ihana kuulla niitä parannusehdotuksia. oli tosi kiva, että olitte oikein paneutunu kommentteihin ja niistä näki että kyllä tosiaan tykkäätte lueskella mun blogia ja mikäs vois olla bloggaajalle imartelevampi palkinto, kiitos siis teille kaikille mahtaville lukijoille, ootte kyllä ihan parhaita! :-) toivottavasti jaksatte jatkossaki seurailla mun blogia ja kommentoida, teiän kommentteja on ihan parasta lukee ja niihin on myös ihanaa vastailla ja parasta on ku pääsee oikein "jutteleen" jonkun kanssa. viime aikoina kommentteja on tullu aika vähän, mutta toisaalta, eipä oo postauksiakaa tullu kauheeseen tahtiin. postaustahti muuttukooon nyt ku mulla on vähä enemmän aikaa! :-)

nyt mun täytyy nopsaa popsasta jotai välipalaa ja sitten onki jo aika rientää, huomenna palailen niiden asujen muodossa, joten siihen asti kuulemiin ihanat! ♥ 

1 kommentti:

  1. siin html-koodissa on niiden kuvien kohdalla se "height" ja "width" -kohdat, yleensä vaakakuvissa se width on 640 ja korkeus joku muu niin sit mää oon ainaki laskenu ne uusiks et laittanu leveydeks esim 700 ja sit pitää vaan laskee mikä se korkeus on samassa suhteessa :D nyt sitä suoraan verrannollisuutta pelii!! teen varmaan tän niin vaikeimman kautta hahah kuka tarvii oikeesti jotain matikkaa jossain bloginkirjottamisessa

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...