sunnuntai 30. syyskuuta 2012

terrible monday in pictures

moikka ihanat! mulla on nyt kauhee kiire, koska mun ihanainen ja aina niin hyvin palvellu Samsungini päätti alkaa jökittää just ku tein tätä postausta teille... pitäs ehtiä pian bussiin, koska ollaan Ramppiksen kanssa menossa meille kotikotiin syömään iskän tekemisä sunnuntaipihvejä. oih, mun maha alko kurniin heti ku aattelenki niitä, joten työnnän nyt pihvit mielestäni ja kerron teille mahdollisimman vähin sanoin mun kauheesta epäonnenpäivästä, eli viime maanantaista! tän ois siis tarkotus olla tällänne päivä kuvina systeemi, ihan kaikkee en tietenkää taaskaa muistanu kuvailla ja suurin osa on puhelimella näpsittyjä kuvia, mut ite tykkään aina lueskella/kattella päivä kuvina-postauksia joten päätin nyt väsäillä taas teille sellasen. enpä arvannu että kuvattava päivä ois ollu noin kamala, mutta nyt niihin kuviin:



ma13


mun aamu alko siinä 8.30 ku herätyskello soitti ja kurkkasin ikkunasta ulos vaan bongatakseni tollasen inhottavan ankeen syysilman. 

ma12


mun vakkariaamupala jo vuosien ajan; ruisleipää päälystettynä juustolla ja kurkulla. pari vuotta sitte comboon tuli mukaan myös kahvi, hyi, mutta pakko!

ma11


leipien teon ja kahvin hautuun laittamisen jälkeen aamupesut, kasvot ja hampaat ja naamarasva!

ma10


..ja sitten meikki: 
ma8


tässä lopputulos! unohdin kuvata mun hiustenlaittojutut, mutta suoristusraudalla, hiuspuuterilla ja lakalla taioin ton kampauksen johon en ehkä ollu ihan kauheen tyytyväinen tollon, mut se muuttu kivemmaks päivän mittaan. :-) 

ma9


oon varmaa monesti sanonu että valitsen vaatteet valmiiks illalla, näin tein taas, joten säästin aamulla muutamia minuutteja ku pystyin vaan heittään vaatteet päälle ja juokseen ovesta ulos!

ma7


tää seuraava kuva onki vasta koulusta, meillä oli aamulla PBL-purkutilanne jossa siis lähinnä keskusteltiin, ruokailun jälkeen luvassa neljä tuntia informaatiotekniikkaa (lue: excelin ja wordin käyttöö..) onneks mun piti lähtee 45 minuttia etuajassa, että ehdin töihin.

ma6


keskustan kautta Pirkkalaan:
ma5

siinä sitte itteni Pirkkalan Citymarketille raahattuani, aloin miettiin että mitäs kummaa, missä kaikki on, tiesin että meiän tutkimus toteutetaan tällä kertaa eri paikassa ku yleensä, joten lähin metsästään meiän pöytää. arvatkaa löytykö sitä? ei! sit soittoo pomolle, että missä vika, oonko väärässä paikassa. no en suinkaan, työvuoro vaan oli peruttu.... jostain kumman syystä viesti ei ollu kulkeutunu mulle saakka ja tuhlasin sitte ihan turhaan hyvää opiskeluaikaa raahautumalla tonne asti bussilla. no, tossa vaiheessa se ei vielä mua haitannu vaan aattelin et ei tässä mitään, kotiin vaan. alko haittaan jo heti ku astuin tuolta kaupasta ulos kauheeseen syysmyrskyyn ja sain venata bussia vaikka kuinka kauan. :-(

ma4

sitte lämpöseen TKL:n bussiin ja kohti kotia!
 

ma3

kotipihassa avaimia ettiessäni niitä ei löytyny.. aloin pelkään pahinta ja tottahan se oli, nyt se sitte vihdoin tapahtu (ei menny ku pari viikkoo) ja unohdin ekan kerran avaimet kotiin. mä ku luulin että toi sattuis sillon ku meen esimerkiks avaan jollekki alaovee, mutta ei, olin ihan hienosti vaan jättäny avaimet toiseen laukkuun, vaikka aamulla lähtiessäni muka vielä tarkistin että siellä ne on! ei muuta ku automaatilta hakeen rahaa (edelleen jäätävässä sateessa ja tuulessa) että pääsisin ees tosta keikasta parikymppiä halvemmalla. sit takas pihaan ja soittoo Lassila&Tikanojaan että tulisko joku avaan mulle oven. soitin sinne 17.10, asiakaspalvelusta tehtävän eteenpäin antaminen kesti noitten tietojen mukaan 20 minuttia ja itse ovenavaajan paikalle saapuminenki yli puol tuntia.. siellä sitte venailin pihassa ihan kohmeessa ja kirosen itteni ja lahon muistini alimpaan helvettiin (okei pakko myöntää että vähän tuli myös kirottua L&T:tä että mikä kestää :-D) 

ma2


tommoset oli mun fiilikset ku pääsin kotiin! kääriydyin Ramilta vuosipäivälahjaks saamaani Warpin onepieceen ja menin peiton alle toipuun hypotermiastani, tossa vaiheessa kello oli siis puol seittemän ja Rami tuli meille seittemältä, että se siitä opiskeluajasta sitte! 

ma17


tän ja edellisen kuvan välissä käytiin Ramin kanssa kaupassa, älkää huoliko, en todellakaan ollu siellä toi päällä! :-D sitte alko mulla tiskaus, armoton tiskivuori tuhottu taas kerran!

ma16

Rambo oli onneks ihana ja kokkas mulle ihan superherkullista kanatomaattipastaa, koska mulla oli ollu rankka päivä! yleensä Ramin luona syödään aina telkkarin ääressä (krhm herralla ei ole ruokapöytää) mutta nyt päätettiin että oikein katetaan ruoka pöytään ja syödään siinä telkkari kiinni! :-D

ma15

nam!

ma14

loppuilta kuluki sitte oikeestaan opetellessa noita lihaksia ja luita... Rami oli hyvä apuopettaja. :-D ja joo katottiin me tietysti myös salkkarit mun minitelkkaristani! 

siinä siis tiivistettynä mun ihan kammottava maanantai, jonka jälkeen luulin että tiistai ois vähintäänki yhtä juhlaa, mutta eikös seki alkanu sillä että unohdin lompakon ja sitä myötä bussikortin kotiin ja huomasin asian vasta bussipysäkillä ollessani jo valmiiks myöhässä.. ei muuta ku takas kotiin (tällä kertaa oli onneks avain mukana!) noutaan lompakkoo ja myöhässä kouluun kuuleen vielä muutama lisäjuttu joka piti opetella sitä hemmetin anatomiaa ja fysiologiaa varten. :-D ei menny ihan putkeen toi mun alkuviikko, pitäkää pliis kaikki mulle peukut pystyssä että tällä viikolla ois vähän eri ääni kellossa, ei millään jaksais tollasta samanlaista kakkaa ens viikollaki! toi maanantai oli oikeesti pahempi ku mikää mun perjantai kolmastoista ikinä! olkaa mulle vertaistukena (juu kyllä uskokaa tai älkää, oon just niin helposti ärsyyntyvä tyyppi että toi ärsyttää mua edelleen :-D) ja kertokaa tonne kommenttiboksiin teiän pahimmat epäonnenpäivät, maanantait tai perjantai 13. tai ihan mitkä vaan!
nyt mun täytyy kyllä oikeesti alkaa tuunaan tätä nassua vähä ihmisemmän näköseks ja heittää vaatteet päälle ja juosta bussiin ettei Ramin tarvi mennä ihan yksin meiän kotiin syömään niitä pihvejä. :-D mä palaan varmaan seuraavan kerran asupostauksen muodossa, on muutama esittelemätön asu kertyny tonne kuvatiedostoihin ja asukuvia oli kovasti toivottu, joten saamanne pitää! yritän tosiaan palata heti pian taas, mutta katotaan miten käy, nyt heippa ja ihanat viikot kaikille! :-) ♥ 

ps. sain vihdoin ison urakan tehtyä ja vastattua teiän jokaikiseen kommenttiin! ootte ihania ku kommentoitte noin paljon, ja tästä lähiten lupaan pyhästi vastailla kommentteihin reaaliajassa, joten jatkakaa samaan malliin, piristätte mun syyspäiviä hirveesti noilla kivoilla kommenteillanne. :-)

2 kommenttia:

  1. Aarh toi avaimien kotiin jättäminen on niin turhauttavaa! Kuin ihminen voikin olla niin lahopää :D

    Sun tukka on aina tosi kivasti näissä kuvissa! Kuin kauan yleensä menee aamuisin sen laittamiseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no todellaki! :-D meinasin vetää pienet itkupotkuraivarit tuolla rapun edessä mut hillitsin itteni, ärsyttää oikein olla näin muistamaton! :-D

      ja voi kiitos, oon itekki ihan tykästyny taas kiharoihin :-) ja mitähä mä veikkaisin kauan mul noissa kestää, tnä tein pearl wandilla ja niissä meni ehkä semmonen puolisen tuntia ja suoristusraudalla millä noi oli tehty menee vähä vähemmän eli sanoisinko sellasen parikytminuuttia :-) en oikeestaa ikinä harkitsekkaa noita sillon ku meen kouluu 8.30 mut jos meen 10.15 tai 12.30 saatan olla ahkera ja jaksaa väsäillä tommoset :-) tykkäään ku mun lyhyessä tukassa noi säilyy sillee et voi vielä seuraavanaki päivänä pienellä fiksauksella saada nätit kiharat :-)

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...