sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

fragile

taisinki puhua eilen siitä meiän leffa-illasta! no leffanahan oli jo niin monesti nähty kauhuleffa Fragile:



tosiaan bongattiin toi aikoinaan Canal+ Hellan kanssa, ja katottii koko leffa iha kauhuissaa. tän jälkeen ollaan nähty se muutamaanki kertaan ja nyt Vilma päätti hankkia sen omakseen. toi on vissii aika vanha leffa, eikä ainakaa mulle ollu tuttu ennen Canalia, joten voin olla että monet teistä ei oo kuullu siitä ja monet ehkä toivoo ettei kuuliskaan!

nyt pitkän ajan jälkee ku katoin ton, olin aivan paniikissa! rehellisesti sanottuna en ees pystyny kattoo koko leffaa loppuun saakka ku mua pelotti nii paljo :-D toi on mun mielestä oikeesti hyvä kauhuleffa, ja hyvin tehty. erikoistehosteet on uskottavia, eikä niitä oo liikaa, yliluonnolisuuskin on periaatteessa uskottavaa. Fragilessa kauhua on ihan tarpeeks, se on tehty sillai psykologisesti ettei oo tarvinnu ruveta mäiskii päitä irti yms pelottavuuden saamiseks! just mun tyylinen leffa, mutta tällä kertaa vaa vähä liian pelottava.. nii ja Calista Flockhartin pitäis tehä enemmänki noita kauhareita, se sopii niihin hyvin!




suosittelen tota leffaa kyllä kaikille kauhareiden ystäville, mutta en todellakaa niille heikkohermosimmille! mulle toi tosiaa aiheutti sen, että lähtiessäni hakee Ramia sieltä Kuubasta, päätin samalla että mun on taitaa olla pakko mennä sen vieree nukkuu vaikka se tiesi aikasta aamuherätystä :-D no näin sitte tein, luojan kiitos sillä muuten tuskin olisin pystyny nukkuu, sen verran toi pelotti!

nyt oon siis suhteellisen väsyny ja sunnuntai kuluu varmaa iha vaa rentoillessa ja odotellessa ilmotusta siitä meenkö huomennaki töihin! kävi miten kävi, huomisesta on tulossa iha huippukiva päivä, vietetää nimittäi tyttöjen kanssa vähä Kyproksen-matka fiilistelyiltaa Lauralla ;) siitä lisää myöhemmin, nyt syvennyn vissii Spider Manien parii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...