maanantai 14. maaliskuuta 2011

100. postaus ja gorgeus blogger!

nonniin, nyt on äikän esseet kirjoteltu ja enää enkku jäljellä! sitä ennen kuitenki tähän kauan odotettuun sadantee postauksee :-D meinasin jo vähä panikoida, ku teiltä ei oikei ideoita herunu ja itelläki alko pää vähä tuntua tyhjältä, mut mussukakku haasto vihdoi mutki tähä kaikille varmaa vähä liianki tuttuun Gorgeus Blogger-haasteesee! niinpä tää saa nyt toimittaa sadannen postauksen virkaa, vaikka toi kysymyspostauski hivenen houkuttais, mut ehkä siirrän sen myöhemmälle, mikäli teitä sellane jossai kohtaa kiinnostaa! :-) nyt kuitenki tähän:


Milloin aloitit blogisi?
  • joulukuussa 2010
Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
  • no aika paljon tollasta peruvuodatusta millon mistäki :-D yleisesti mun elämästä ja siitä mitä millonki puuhailen, kavereista, leffoista, ja jonku verran myös vaatteista!
Mikä tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
  • blää kuinka vaikee kysymys! kuulostaa hirveeltä mut tuskin mikää? tai siis aika peruskauraahan tää on, verrattuna muihin lifestyle-blogeihin :-D mut mulle tää on tietty siten erityinen et tää on mun oma, eikä nyt toista iha samanlaista oo!
Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoituksen?
  • olin jo jonku aikaa lueskellu muiden blogeja ja jääny pariin iha koukkuu, ja yhtäkkiä mua alko houkuttaa oman blogin perustaminen! no päätin sitte ryhtyä tuumasta toimee ja tässä sitä nyt ollaa :-)
Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
  • haluun uuden bannerin! ja teenki sen mahollisimman pian kunhan ehdin :-) ja välillä musta tuntuu etten osaa enää kirjottaa tai siis et mun vanhat postaukset on ollu paljo parempia, mut tykkään tästä kyllä, koska tää on just mun tyylinen.


no nyt ku on sata postausta täynnä, ni seuraavaks oottelee sitä sadan lukijan täyttymistä! :-D ei varmaan kestä kauaa... no anyway, huomenna lähetää tyttöjen kanssa road tripille kohti Loimaata, joten en ehi varmaa postailla, mut ajattelin ajastaa teille jotai pientä :-) road tripista ja sen syistä lisää sitte keskiviikkona!
ps toivottavasti teillä meni kirjotukset hyvin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...