torstai 3. maaliskuuta 2011

day 11 - what you wore today

kauheen mielenkiintonen tää mun tän päivän asu, ku oon tosiaa pientä kauppareissua lukuunottamatta hengaillu kotona Hellan ja kirjojen kanssa :-D no mut näättepä samalla mun yleisintä peruskotiasua, eli höntsyt ja paita x.



mä en siis todellakaa oo niitä ihmisiä jotka jaksaa kotipäivänäki panostaa ja miettiä vaatteitaa, kotona mulle on tärkeintä et vaatteet on mukavat ja et tarkenen niillä. noi Reebokin collegehousut on kyl pelastanu monet päivät, ja tänää niiden lisäks mulla oli ihan normi Ginan toppi ja pitkähihanen t-paita.

huomenna saatte sit lukee ja kattella mun laukun sisältöö, lupaan panostaa kuviin :-) nyt lähen kattelee Salkkareita ja Idolsia, huomiseen!

2 kommenttia:

  1. täysin samalla linjalla: mitä sitä sen kummemmin panostamaan vaatetukseen, kun viettää aikaa vaan kotona! Pääasia, et vaatteet on mukavat! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...