keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

day 22 - something that upsets you

iha eka asia mikä mua upset, oli se et enkun kirjotuksiin on vajaa kaks viikkoo ja jouduin tarkistaa "upset" sanan sanatarkan käännoksen sanakirja.orgista :-D (okei älkää nyt iha huolestuko ettäkö sieltä enkusta jotai A:ta ois tulossa, totta kai mä tiesin sinänsä mitä se tarkottaa mut nimenomaa sanatarkka käännös mietitytti)

mutta asiaan, upset = järkyttää, suruttaa, harmittaa yms yms. ja voin iha aluks kertoo että jos luettelisin tässä kaikki asiat jotka, järkyttää/surettaa mua, lista jatkuis loputtomiin, oon nimittäin ehkä maailman yliherkin ihminen just tollasissa asioissa, kysykää vaikka tytöiltä ja veikkaan että etenki Ramilla saattais olla pari valittua sanaa sanottavana aiheesta :-D mut jos koitan tiivistää ja valita vaan parhaat päältä ni saatte pienen listan:

1. valehtelu tai asioiden pimittäminen - tää varmaa löytyis lähes jokaisen tälläseltä listalta, ja en väitä ettenkö ite sillon tällön heittelis niitä valkosia valheita, mut sellaset oikeesti isot valheet/jatkuva valehtelu ja tärkeiden asioiden evääminen läheisiltä saa mut kiehuun!

2. "en tiä" "iha sama" - mun päässä naksahtaa joku ku kuulen nää lauseet poikaystäväni suusta vähänki väärällä hetkellä ja sillä varmasti meiän koululaisten tuntemalla "ihasssama" äänensävyllä! varsinki tärkeisiin asioihin/kysymyksiin on kiva saada muunlaisia vastauksia.

3. välinpitämättömyys - ihan kenen tahansa tärkeen ihmisen taholta.

4. se kun on ite ihan karmeella tuulella ja kanssaihmiset ei yhdy siihen - tiän tää on kauhee piirre mussa, mut mulla vaa palaa hermo/alkaa surettaa ku ite jossai tilanteessa oon iha poruilla tai muuten vaa äkäne ja muita ei kiinnosta :-D

5.  ja tietysti viimesenä kaikki oikeesti hirveet tapahtumat, kuolemat, erot, omat ja kavereiden draamat yms yms.

itseasiassa oon kauhee tyytyväinen et sain ton listan supistettua noinki lyhyeks, taitaa olla hyvä päivä ku ei tullu enempää kauheuksia mielee :-D noi on toki kaikki aika peruskauraa eikä noissa oo kauheesti mitää ihmeellistä mut tietyissä tilanteissa kaikki noista voi saada mut hyvinki pois tolaltaa!



tää taas pari päivää aika tiuhaan tahtii soinu biisi sopii vissii teemaan aika hyvin ni laitetaas seki ny tähä!

koska en edelleenkää oo parhaimmillani niiden we heart it-kuvien ettimisessä ja valitsemisessa ni saatte nauttia mun järkytetyistä ilmeistä :-D herkimmille lukijoille, älä rullaa tästä alaspäin!


kauhee ku osaan olla ruma..

seuraavassa postauksessa kerron "something that makes you feel better", mut tota mikä mut saa itkeen en taida sillai erikseen tehä koska ne ei nii paljo erois näistä tässä postauksessa esitetyista kohista, enkä muutenkaa oo kauhee innokas jakaan täällä mua itkettäviä asioita, joten hypättäköön se yli! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...