torstai 10. maaliskuuta 2011

almost perfect jeans?




en tiä oonko maininnu täällä viä kertaakaa, mut oon vähintääki joulusta asti ettiny kuumeisesti uusia farkkuja! okei ehkä "ettiny kuumeisesti" on vähä liiottelua, koska vihaan vihaan vihaan farkkujen ostamista (oon tuskin ainoo) joten en oo millää jaksanu koskaa shoppaillessani pilata fiilistäni sillä et oisin alkanu sovittelee farkkuja, niinpä oon lähinnä harmitellu et kuinka tarvisin uudet farkut ja toivonu et ne tipahtais taivaasta. no muutama viikko sitte näin lähestulkoon tapahtu ku törmäsin hennesin sivuilla näihin niin monesta blogista jo tuttuihin 9,95 farkkuihin. malli, väri ja hinta miellytti silmää, niinpä ehkä pari viikkoo harkittuani ja äitin kanssa jutskailtuani pistin tilauksen menee.

no kerranki hennesin toimitusnopeus oli mulle mieleinen sillä tein tilauksen viime keskiviikkona sitte ja paketti saapu postiin eilen! silti en ois millää jaksanu oottaa ja oonki tällä viikolla ollu nii täpinöissäni noista farkuista, et oon joka päivä kiiruhtanu postilaatikolle lähes heti herättyäni, toivoen et sieltä löytyis ilmotus pakettini saapumisesta. joka päivä oon kuitenki pettyny ja eilen en sit jaksanu enää odottaa vaan menin  postin sivuilta tarkastaa lähetykseni tilantee ja siellähän se komeili Linnainmaan postissa, ei muuta ku lähetystunnus lapulle ja äippä matkaan ja nyt farkkuni ovat täällä :-) tattadaa tässä ne on:




noissa kuvissa toi väri on ehkä hitusen tummempi ku oikeesti, eli noi on se keskidenimin sininen :-D ei siis tumma eikä vaalee, ja tykkään tosta väristä iha hirveesti! muutenki ton hintasiks farkuiks noi kyllä lähentelee täydellisyyttä. ne istuu hyvin, on sopivan mittaset (mikä on munlaiselle töppöjalalle aikamoinen plussa farkuissa) ja niissä on sopivasti stretchiä. miinuksina mainittakoon et lahkeet ei ainakaa itelläni oo ihan pillit, mut polvien ja pohkeiden kohalta noi on ihan hirveen tiukat, vika saattaa toki olla myös allekirjottaneen suurissa pohkeissa :-D mut muuten perfect jeans etten sanois, joten oon nyt sikketyytyväinen!

olihan tässä paketissa viä seki hyvä puoli, et koska hennesiltä ei jostai kumman syystä voi tilata alle 19 eurolla, täyty äitin kustantaa mulle myös jotai muuta, joten valitsin sitte tälläset ihan ihan perusshortsit, joilla oli hintaa 9,95!


kuvien laadusta huolimatta, tykkään noista aika lailla! valkoset shortsit mun kokoelmista onki uupunu ja etenki kesällä jonku kivan topin ja ton mun konjakinruskeen vyön kanssa noi tulee oleen kovassa käytössä, lupaan. arvakkaa muuten tuliko taas sellane keväthimo ku sovittelin noita shortseja! voi kunpa huomenna heräisin ja yhtäkkiä ilma oiski sopiva tollaselle asulle :-D

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

6 kommenttia:

  1. siltä vaikuttaa :)) hyvä jos joku muuki on samaa mieltä, etten vaa kuvittele niitten näyttävän hyviltä :Dd

    VastaaPoista
  2. noi on ne mitkä mullakin on, siis niin täydelliset vaikka farkkuja yleensä vihaanki!! :D

    VastaaPoista
  3. oon samaa mieltä! :D itekkää en ennen voinu sietää farkkuja, mut nyt oon taas alkanu lämpee niille ja noiden myötä varmaa yhä enemmän!

    VastaaPoista
  4. Ite omistan samaiset farkut vaaleammassa sävyssä. Oon samaten ihastunut vallan! Niin perushyvät :) Harkitsen ostavani nuo samaiset tummansiniset itelleni kun sopii jalkaan hyvin - ja muuten: et ole ainoa pohjeongelman kanssa: ite en meinaa saada pöksyjä ylle/pois jalasta kun kanittavat pohkeiden vaiheilta:D No kai sen voi laittaa lihaksien piikkiin

    VastaaPoista
  5. noi kyllä todellaki on perushyvät! :)
    hahaa, hyvä kuulla etten oo ainoo noiden pohkeiden kanssa :D

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...