torstai 17. maaliskuuta 2011

uus takki!

mulla ei oo nyt kauheesti mitää erikoista kerrottavaa, nimittäi eilen lähinnä luin ja hengasin Ramin kanssa, ja tulipahan todistettua seki et voin saada yliannostuksen tv-futista :-D
mutta siis, tän postauksen pointti oli lähinnä esitellä "mun" uutta takkia! viime viikolla ilmojen lämmetessä, mulle iski kauhee paniikki kunnon välikausitakista, koska toi untuvatakki alkaa pian (onneks) olee jo liian kuuma. jostain syystä en saanu syksyllä aikaseks ostettua villakangastakkia, ja nythän niitä ei oikei enää myydä kun kaikkialla on vaa kevättakkeja. no luojalle kiitos omistan niin ihania ystäviä kuten Saaran, jolla oli ylimääränen täydellinen villakangastakki vaatekaapissaan ja sain sen pitkäaikaislainaan tän kevään ajaks! :-)



tollanen aika perus Onlyn villakangastakki, kivoilla kauluksilla ja isoilla napeilla! tykkään etenki tosta kauluksesta koska se on tollee muunneltavissa, sitä voi pitää joko tollai auki tai sit noi kaikki napit kiinni, ja heti tulee iha erilaine ilme :-) tästä tulee varmasti mun kevään lempparitakki, ja käytän tätä varmaa joka päivä siihen asti kunnes saan hypätä nahkatakkiin!



nyt alan selaa nettikauppoja yo-mekon toivossa, ja sit lakkaan kynsiä ja pakkailee eväitä huomista varten! aion nimittäin päästä aikasin nukkuu, jotta oon kunnon vireessä huomen aamulla :-) onnee mulle ja kaikille muille huomenna kirjottaville! ps nyt en aio stressata, oon vaa helpottunu siitä et huomisen jälkee tää on ohi.
see u tomorrow!

2 kommenttia:

  1. Ihana takki oon itekin etsinyt saman tapasta, mistä oikein löysit ton takin? :)

    VastaaPoista
  2. kiitos :) toi on kyllä kiva! se on Onlyn takki, mut siis sain ton mun kaverilta lainaa kevään ajaks, nii valitettavasti voi olla ettei noita enää oo siellä ku toi on ostettu joskus aiemmin :(

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...