tiistai 8. maaliskuuta 2011

day 17 - your favorite memory

= memories! tosiaan, mun on ainaki ihan mahdotonta valita yhtä ainoota lempparimuistoo mun tähänastisesta elämästä, niinpä päätin tehä tän iha tälläsenä kuvapostauksena ilman sen kummempia selittelyjä, varautukaa siis pienimuotoiseen kuvaoksennukseen :-)


mun 15-vuotis risteily Tukholmaan kompalaisten kaa, vuosi 07



clasufest ysillä, vuosi 08


peruskoulun viimenen päivä, vuosi 08




ysin päättäjäiset, vuosi 08

cheerleading! vuodet 01-09

mökkeilyä Hellan kaa, vuosi 08

Muumimaailma-reissu Hellan ja Lauran kaa, vuosi 08


Rethymnonin matka vuosi 08


Rethymnonin matka, Elafonissi vuosi 08


Kompa ja voitto, vuosi 09


Hellan 18-vuotis synttäri @hotel Scandic, vuosi 10

Wanhojen tanssit, vuosi 10


Kyproksen matka Hellan kaa, vuosi 10



Kyproksen matka ja riippuliito! vuosi 10


TJ nolla päivä parhaiden tyttöjen seurassa, vuosi 10


Hämeenlinnan reissu parhaiden tyttljen kanssa, vuosi 10



syysloma risteily parhaiden tytsyjen seurassa, vuosi 10



mun synttärijuhlat, vuosi 10



Hellan 19-vuotis synttärti Helsingissä, vuosi 11



Penkkarit, vuosi 11

abiristeily, vuosi 11


tässä oli silti vaa murto-osa ihan parhaimmista muistoista, ompas mulla kiva elämä :-D

2 kommenttia:

  1. Abiristeily on vuos 11!!! :'>
    P.s. Minun maalaama ihana rekka. Mhihihi <3

    VastaaPoista
  2. haa voi ei, hyvä ku sanoit oon vissii vähä sekoillu noissa! :D
    ja nii on, toi oli kyl hieno! :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...