torstai 10. maaliskuuta 2011

day 23 - something that makes you feel better

luojalle kiitos näitä asioita riittää, joten aattelin et on kivempi laittaa tähän useita, ku vaa yks. ja koska luonnollisesti kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa, ni päätin tehä tän aikalailla kuvapostauksen muodossa :-)
a few things that make me feel better:



hella jos joku osaa piristää mua pahimmanki päivän sattuessa. love



näiden tyttöjen seura saa mut lähes poikkeuksetta paremmalle tuulelle, oli ongelma mikä tahansa! sydän



kuulostaa ehkä iha hirveeltä kliseeltä, mut ku nään ton hymyn ni yleensä murheet kaikkoo aika nopeesti. pus




tunnettuna syöppönä mua piristää hyvä ruoka :-D aina!




haha nyt osa varmaa nauraa, mut mua ainaki pussailu piristää :-D



hyvä juoma! ja vaikka suomalaiseen tapaani muaki joskus suuren vitutuksen saapuessa huvittaa ottaa drinkki tai pari, ni tää tarkottaa myös muita herkkujuomia, esim ravintolan huurteista Pepsiä siinä isossa lasissa, namnam.





shoppailu! vissii aika tuttu piristyskeino monelle naiselle, aina siihen asti kunnes huomaa että kaikki rahat on kulutettu :-D



kesä! musta tuntuu et kesällä kaikki ongelmat ja murheet tuntuu tuplasti pienemmiltä. :-)



ketäpä ei lahjat sais paremmalle mielelle?



aika moni varmaa yhtyy mun mielipiteesee siitä, et varsinki näin keväällä toi aurinko piristää päivää aika lailla!

ku tää postaus ajastettuna tulee ulos, oon juurikin piristämässä itteeni noiden parhaiden tyttöjen seurassa, joten lisää myöhemmin, see u! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...