sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

stressipallo part. 2!

huomenna huomennaa.. miten tässä taas kävi näin? oon iha stressipallona täällä, vaikka kuinka päätin et tällä kertaa otan koko kirjotusrumban iha lugnisti ja ku oon parhaani tehny, ni annan mennä miten menee. no toisin kävi, vaikkakaa vieläkää en oikei tajua et huomenna se sit on edessä, kuuden tunnin peppulihasten puuduttaminen koulun liikuntasalissa. eilen havahduin siihen että ainii, eväätki ois kivat ja mukavat vaatteet vois miettiä (lue: varastaa poikaystävältä hupparin lainaks :-D) sekä että tänä iltana ois fiksua nukahtaa viimeistää yheltätoista. viimenen on jo turha toivo, koska fiksuina abeina ei laitettu tänä aamuna Ramin kanssa mitää herätystä ja neljää yöllä valvottuamme, herättii sitte kello 14, joten se ja lisämausteena jännitys = uni tuskin tykkää tulla ennen kahtatoista!

eli näissä käytännön asioissa oon tällä kertaa suhteellisen hukassa, eikä voi sanoo et oisin toho lukemiseenkaa nii hirveesti panostanu. joku päivä tässä kyllä kirjottelin ensimmäistä ja toivottavasti toisiks viimestä kertaa esseen puhtaaks, mun uudella hienolla Ballograf kynällä, jota kohtaan mun arvotus nous aika lailla ku kuulin sillä olleen hintaa yli 20 e. millä järjellä edes Stockmannilla voi maksaa kynä 20 e?? no anyway, toivotaan et toi kirjotuspuoli ois kuitenki huomenna joten kuten hallussa ja sieltä rapsahtais se perus 40 p, ni voisin olla tyytyväine!





tässä viä mun stressin poistaja biisi, joka on poistanu mun jännitystä kaikissa kirjotuksissa :-D

jotten nukahtais huomenna sinne salii, ni ehkä lähen nyt pyydystää sitä nukkumattia, enkä vuodattele tänne enää mitää turhia stressipalloiluja :-D onnee ja tsemppiä kaikille huomenna äikän kirjottaville ja hei, positive thinking jopa multa, huomiseen jälkee jo one down, one to go ja niilläki, jotka on vähä ahkerampia kirjottelijoita tänä keväänä ku mä, ni ainaki yks vähemmän! tsemi tsemii, ja palaillaan huomenna sen sadannen postauksen voimin, öitä :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...