keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

day 10 - your siblings

aattelin et teitä ei sillai erityisesti kiinnosta kuulla mistää uskomuksista, enkä tajunnu oikei tota "a moment" juttua, joten hyppäsin suoraa tänne sisaruksiin!


eli mulla on yks pikkusisko, Vilma, joka on 15-vuotias tai siis kohta 16. me ollaan Vilman kans oltu aika läheisiä pienestä pitäen, vaikka nuorempana kyllä tapeltiin iha mahdottomasti :-D oli lähes mahdottomuus jättää meiät kaks yksin kotii, koska siitä seuras aina potkimista, huutamista, kaukosäätimellä heittelyä ja puremista. jossai vaiheessa kuitenki Vilma alko olla sen verran parempi tappelija, etten enää isosiskon asemassa uskaltanu uhmata sitä ja jätin taistelut vähemmälle, ihan oman terveyteni takia.





mitä isommaks ollaan kasvettu, sitä enemmän ollaan ehkä lähennytty. Vilma ei edelleenkää oo mun paras kaveri, mut tykkään viettää aikaa sen kanssa ja jutella sille. meillä on ikäeroo sen verran vähän (2,5 vuotta) et ollaan suht samalla aaltopituudella, varsinki ku Vilma vaikuttaa ihan kauheesti ikäistään vanhemmalta. Vilma on se jolle meiän perheessä kerron eniten asioita, se on ainoo joka tietää mun ekoista känneistä ja oon aina voinu luottaa siihen ettei se bustaa mua äitille ja isille :-D mä tiän myös paljon Vilman asioita ja isosiskona tietysti neuvon sitä parhaani mukaan kaikessa!





me ollaan Vilman kaa aika erilaisia, mut koska me ollaan siskoksia, me tullaan hyvin toimeen. kaikki aina sanoo, et Vilma on meistä siskoksista se älykkö ja mä oon se kaunis :-D Vilma tosiaan on se joka on periny mummulta käsitöiden ja leipomisen taidot ja vaarilta kuvaamataidon taidot, et mitäs mulle ois sit jääny.. Vilma on siis se kiltti kympin keskiarvon tyttö, mut ei sen elämä silti aina oo ollu helppoo. ihailenki Vilmaa siitä, et se on edelleen ihana ilonen ja sosiaalinen oma ittensä, vaikka se on kokenu monia paljon paljon vaikeempia asioita ku moni muu 15-vuotias tai edes mä ite, Vilma on meiän perheen selviytyjä ja ilopilleri! äiti ja isi on edelleen hyviä ystäviä niiden sisarusten kanssa ja haluun ihan ehdottomasti samaa mulle ja Vilmalle :-)



love you sister <3

2 kommenttia:

  1. tätä oli kiva lueskella ja ihanii noi kuvat ! joo mä kans kyl muistan semihyvin noi kaikki teijän tappelut ja aattelin pienenä aina et onneks meil ei onnin kaa oo tommosii riitoi ku ollaa eri sukupuolta :D noi ulkomaakuvat on tosi kivoja !
    t. oona ^^

    VastaaPoista
  2. kiitos :)
    :D haha, jep tulihan sitä aika paljon riideltyä mut ei onneks enää!

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...