sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

on a carousel, so around i spun

menipäs tänää vähä myöhäsee tää postailu, mut tarkotuksena ois siis lähinnä pikasesti  päivitellä viikonlopun kuulumisia! tää viikonloppu on sujunu enemmän ku rennoissa merkeissä, perjantai skumpan kera yo-mekkoo metsästellen ja eilinen sitte Ramin luona. meillä oli erinäisia suunnitelmia illalle, mut lopulta päädyttiin sitte yhtä ABC-reissua lukuunottamatta viettää iha rauhallista koti-iltaa syöden hyvää ruokaa ja kattellen maailman söpöin Despicable Me-leffa! lasten leffat on aina nii sulosia, mut toi oli aaivan ihana, kattokaa tää, kuinka söpöjä noi lapset, olin iha myyty oikeesti :-D suosittelen kattoo ton leffan! mutta tähä välii voisin kenties laittaa teille vähän asukuvaa eiliseltä:



päällä oli siis toi Ginan aivan ihanan värinen neule, jota en oo sen ylisuuruuden takia kauheesti päässy käyttämään, mut tein siihen sellasen pienen hakaneula virityksen joten se oli aika kiva :-) yhdistin tohon ton Hennesin kaulahuivin ja Hennesin legginsit joissa on pitkät vetskarit, jotka ei näköjää tässä kuvassa näy! mut asu oli musta hirmukiva ja viihdyin kyllä.


jos eilinen kulu rennoissa merkeissä, ni tää päivä on sit ollu yhtä lööfföystä. alan oikeesti epäillä et tää jatkuva lomailu koituu mun tuhoks, tai vaihtoehtosesti mulla on unitauti! alettii nukkua ehkä kolmen maissa, aamulla kymmeneltä Rami suuntas ahkerana tuomarina peliin, mutta mitä tein mä? jäin sänkyy nukkua pussuttaa ja heräsin syvästä REM-unesta puol kahelta ku Rami tuli takas.... no ymmärrettävästi Rami oli väsyny ja päätti mennä päiväunille, jos oisin terve oisin tässä vaiheessa noussu, mutta ei jatkoin unia Ramin vieressä sinne puoli viiteen asti, mitä tää on oikeesti! :-D kevyet 14 tunnin unet? toivotaan et toi oli vaa joku stressinpurkaja uni, ja ens viikolla rytmi palautuis ees vähä inhimillisemmäks, työnhaun ja urheilun innottamana.






nyt mun aivot jotenki jumittaa kauheen pahasti, mut voi olla et joudun tulla viä tänää selkeyttää tänne tätä hullunmyllyä mikä mun päässä pyörii, eli jakaan mun aina niin fiksuja ajatuksia teiän kanssa :-D joten jos haluutte jotai järkevää luettavaa, älkää palatko veera och så vidaren puolelle enää tänä iltana! esittelen teille kuitenki vielä mun uusimmat kynnet koska ne on huiman söpöt:



Vilma oli ostanu perjantaina tollasta lakkaa Seppälästä, toi on aivan ihanan väristä, mut ku kattelin sitä Vilman kynsissä se oli tosi läpikuultavaa ja ite en voi sietää sellasia lakkoja, joten päätin laittaa tonne valkosen pohjan alle, jotta lakan väri korostuis ja siitä tulis peittävämpi, ja kivathan niistä tuli, vai mitä mieltä ootte? :-)


ps kiitos Vilma, että lietsot mun vauvakuumetta viä vähän lisää tälläsillä videoilla!





2 kommenttia:

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...