perjantai 4. maaliskuuta 2011

day 12 - what's in your bag

alotetaa siis siitä itse laukusta, kuten kuvasta näkyy mä oon todellaki Longchamp-ihmisiä. kaikessa yksinkertasuudessaan ne miellyttää mun silmää iha hirveesti, tykkään myös noista longchampin väreistä ja siitä et noita malleja on jokaisee tarpeesee ja tilanteesee. noi on myös iha hirveen kestäviä ja oon luvannu äitille et käytän niitä viä aikuisenaki :-D tosiaan sain ekan longchampini ysillä, ja siitä lähtien en oikeestaa muita laukkuja oo käyttänykkää. nyt mulla on koossa noi neljä perusmallia, joista kaikista tykkään iha hirveesti! se minkä noista minäki päivänä valitsen riippuu lähinnä siitä, miten paljon kamaa tarvin mukaan. luonnollisesti eniten käytössä on toi isoin ruskee, koska sinne mahtuu ihan hirveesti tavaraa, mut silti se ei oo mikää urheilukassi! myös toi musta "kauppakassi" on viime aikoina ollu kovassa käytössä, koska talvitakin kanssa en oikei tykkää noista olkalaukuista.



sitte itse sisältöön, eli nää kymmenen asiaa on sellasia, jotka löytyy mun laukusta itse asiassa aina ku poistun ovesta:
  1. huulirasva kavalkadi - pakolliset huulirasvat ja huulikiillot, varsinki toi tavallinen Blistexin huulirasva on sellane et mieluummin lähen kouluu ilman puhelinta ku ilman tota :-D addikti?
  2. avaimet - kotiavaimet on noi mis on toi maailman sulosin niiskuneiti, autonavaimissa taas toi iha hirveen kätevä Citytrafficin avaimenperä, missä on laservalo! viimesin lahjani eli Ramin iskältä saatu Egypt avaimenperä pääsi myös toho :-)
  3. kalenteri - vaikka yleensä muistan kaikki mun menoni iha ilman kalenteriaki, nii tonne on kiva piirrellä ja kirjotella kaikkee muistiin. toi on siis ihan se perus tylsä lukiolaiskalenteri jonka vaa koristelin nätiks!
  4. meikkipussi - eli tollane pikku meikkipussi, jossa on kaikkia hätätarpeita päivää varten, esim pinnejä ja ponnareita ja joku puuteri
  5. purkkapussi - aina mukana!
  6. lompakko - huomasin et mun lompakko on sen verran täynnä leffalippuja, valokuvia ja kortteja et sen sisällöstä vois tehä ihan oman postauksen :-D
  7. penaali - en tiä miks mut mulla on penaali lähes aina mukana :-D nörtti?
  8. käsirasva - varsinki talvella pakko olla mukana! toi dermosilin walnut-käsirasva on muuten aivan ihanan tuoksusta ja muutenki hyvää
  9. ipod - kesällä opin käyttää ipodia (okei en viäkää osaa laittaa sinne musiikkia mut silti..) joten tietysti se on aina mukana! oon iha paniikissa jos joudun kulkee bussilla eikä oo musiikkia mukana, maailman tylsintä.
  10. kännykkä - yllättäen myös aina mukana!
oli varmaan tosi shokeeraavia ja yllätyksellisiä nää mun laukun sisältä löytyvät tavarat :-D no mut tulipahan tääki tehtyä! nyt lähen viettää iltaa Hellan ja Vilman kanssa, kokataan siipiä + ristikkoperunoita ja kattellaan Poliisit-maratonia, iha sairaa hauska ilta tulossa :-) huomenna mennää Ramin kaa Edeniin (romanttinen puolvuotispäivä :-D) ja sellasta, joten taidan tehä ton this week-postauksen vasta sunnuntaina, siihen asti kuulemiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...