tiistai 22. maaliskuuta 2011

you better work

tänää oon ollu töissä ja hmm, en todellakaan aio tehdä enää yhtää mitää muuta! :-D voin taas kerran todeta et päiväkotityö on ihan älyttömän rankkaa, mutta hauskaa. mun haave on pienestä pitäen ollu tulla lastenhoitajaks niinku äiti, mut vuosien varrella tää haave on vähä niinku hiipunu, äitin kertomusten ja omien mietintöjen myötä. siitä huolimatta ainaki näin pienissä annoksissa kerrallaa toi työ on ihan parasta! katotaan oonko vielä tän viikon jälkee samaa mieltä, mut ainaki tän päivän jälkee voin sanoo et kätilön koulutuksen lisäks alan taas harkita tota sosionomin koulutusta iha tosissaa!

mulla ei oikeestaan oo kauheesti muuta asiaa, halusin vaa vähä hehkuttaa kuinka innoissani oon tosta työstä ja etenkin siitä että saan rahaa! täältä tullaan Kypros ja Riika ja hurjat shoppailut! :-) voisin kuitenki esitellä mun päivän asun ennen ku käperryn tonne sohvan nurkkaan loppuillaks.



asu oli siis niin perus ku voi olla ja itseasiassa mun tänhetkisee makuu jopa liian perus! eilen illalla oisin keksiny miljoona nättiä ja kivaa asua, mutta kaikkiin sisälty farkut joita en halunnu ainakaa heti ekana työpäivänä laittaa jalkaan, joten tyydyin tohon ja kyllähän se siellä lasten kanssa leikkiessä oli iha hyvä valinta. paitsi nyt ku mietin ni tulee aika teini olo sillä kaikki vaatteet on Ginasta..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...