torstai 31. maaliskuuta 2011

bring me back to life

eilisen suunnitelmiin tuli sen verran muutosta et Rami ei ehtiny meille yöks, joten alkuperänen suunnitelmahan oli että oltais tälläkin hetkellä yhessä ajelemassa johki kauas viettään mökkiyötä :-D no, tän herran kanssa seurustellessa on saanu tottua näihin change of planseihin viime tipassa (sukuvika), joten yövytäänki iha vaa meillä!  maisemissa ollaan siis kunnes Peugeotin nokka suuntaa taas kohti Loimaata kyydissään maailman ehdottomasti parhaimmat ja ammattitaitosimmat mallit! :-D eilen illalla siinä uskossa että tänää suuntaan mökille, suunnittelin kaikki viikonlopun asut ihan paniikissa ja aattelin että joo pakkaanki ajoissa jo tällee edellisenä päivänä. no kattia kanssa, ku kuulin että ei päästäkkää lähtee oon edellee tilanteessa nolla, laukku tyhjänä!




se mitä tänää sitte oon tehny, raahauduin kaupunkii Koskiklinikalle ihan vaan käydäkseni miljoonissa eri testeissä ja silti kuullakseni että mun kurkku on ihan ok, kuhan nyt vähä punanen :-) no täähän ois normaalisti hyvä uutinen, mut siinä vaiheessa ku tätä kipua on jatkunu kaks viikkoo ja eilen se ylty niin pahaks etten pysty syödä, niellä, haukotella, puhua tai mitenkää muutenkaa liikuttaa mun kieltä ilman että tärisen kivusta, nii alkaa pikku hiljaa miettiä että ehkä se joku antibiotti ois voinukki olla ihan kiva juttu! ja kauheen kiva pikkulisäys tolle niin turhalle lääkärikäynnille oli se että noiden kaikkien labrajutskien jälkee hinta kohos sen verran taivaisii että mun oman kortin nosto- ja ostorajat yhessäkää ei ois riittäny sen maksamiseen..

muuten varmaa kestäisin tän kivun joten kuten (okei en ees), mutta kuten sanottu viikonlopusta ois luvassa pikkasen raskas ja mun pitäis olla skarppina, helppo homma ku jokaiseen nielasuun pitää henkisesti valmistautua minuutti?? :-D veikkaan että kun tai no jos tää kurkkukipi joskus loppuu, on mun maksa siinä vaiheessa mennyttä sisuskalua ku ainoo mikä tähän tehoo edes vähän on 800 mg buranaa neljän tunnin välein.. viikonloppuna ajattelin varustautua ihan kunnolla ja napsia Hellalta 12 h-särkylääkkeitä, nii kyllä mä selviän, anteeks tää pikku angsti puuska!



tässä tän päivän lääkäriasua ps hyi mun hiukset näyttää ruman mittasilta ei ne oo tollaset oikeesti! :-D
  • toppi Gina Tricot
  • neule H&M
  • farkut H&M
  • vyö Pieces


sen jälkee ku tulin kotii ennen kolmee, mun piti tulla kirjottelee tätä postausta, olin kuitenki nii väsy et aattelin että jos mä ny pikkupäikkärit nukun.. hmmm heräsin ku äiti tuli puol kuudelta.. no ainaki tuli nukuttua! nyt tosiaa aattelin lueskella ton blogilistan läpi ja kenties jopa hoitaa sen pakkaamisen ennen ku Rami tulee meille :-) pahottelen muuten jo etukäteen, että kun huomenna lähen sinne Loimaalle en ehdi postailla ennen sunnuntaita, enkä valitettavasti oo millää ehtiny suunnitella tänne mitään kivoja ajastuksia sille ajalle (paitsi yhen pikkujutun huomiselle ;)) joten lauantaina ei postausta oo tulossa :-(
huomenna sitte sitä ajastusta ja uutta juttua sunnuntaina, siihen asti kuulemiin <3

6 kommenttia:

  1. Nättejä kuvia ja sun hiukset näyttää ihanilta noissa kuvissa!<3

    VastaaPoista
  2. oon seuraillu sun blogia jo aika pitkään ja nyt kun ei uni tullu niin eksyin selailemaan vanhempia postauksia. mutta se asia mitä mulla oli, niin on noi sun hiukset !! noi on aivan älyttömän upeet väriltään ja malliltaan ! <3 kelpais itsellekkin tommoiset. tosin ne sun nykysetkin hiukset on tosi kivat mut nää on vaan ihan superit !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla että oot pysyny mukana jo kauan :-) ja joo noi hiukset oli kyllä nätit, vaikka tossa ne onki vähä hassut ku oli ollu krepit :-D kiitos kehuista ihana :-))

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...