perjantai 1. huhtikuuta 2011

u wish !




weheartit.com

moni varmaan arvaa jo otsikosta, että mitä tää postaus koskee! oon jo pitkään himoinnu tehä uuden toivepostaus pyynnön, vaikka nää mun kyselemiset/toivepyynnöt ei yleensä oo saanu kauhee suurta kannatusta, mutta toivotaan että teillä ois tällä kertaa paljon mielipiteitä ja jaksaisitte niitä mulle esittää :-)

oon siis tosi innokas kirjotteleen kun vaan suinki ehdin, ja mulla on itelläki muutamia ideoita taskussa, mutta silti ajattelin kysellä mistä te haluisitte lukee? tieysti mikä parasta ois että teitä kiinnostais joku mistä oon itekki halunnu postailla, esim. hius/meikkijutut? ja koska toi mun mielikuvitus ei kaikissa asioissa oo ihan paras, niin saatte tosiaan ehdotella kaikkee maan ja taivaan väliltä, sillä vannon ettei mulla oo käyny pienessä mielessäkää moni niistä :-D katon sitte mitä kaikkee toteutan/mihi mulla riittää intoo/resursseja, mut toteutan mieluusti vaikka kaikki teiän toivepostaukset jos mahollista, niitä on vaa kiva tehä :-)

eli lyhyesti ja ytimekkäästi: sana on vapaa ja toiveita saa erittäin mielellään esittää! mistä haluisitte lukee/kuulla? mitkä asiat on valitettavasti jääny vähemmälle huomiolle? toivepostauksia siis :-) ja paljon kiitoksia kaikista toiveista jo etukäteen, kaikki 15 lukijaani + muut seuraajat, ootte ihan parhaita!



stevie wonder - i wish

toivottavasti sunnuntaina ku taas pääsen koneen ääreen täällä on kasoittain toiveita mulle :-)
ps tää ei oo aprillipila! :-D

9 kommenttia:

  1. Videopostaus olis ainakin huippu juttu! :)

    VastaaPoista
  2. tee lempiblogeista:)

    VastaaPoista
  3. tee postaus tosta sun hampaasta, et miks siinä on tommone läikkä, liityykö siihen mitään tarinaa:-)?

    VastaaPoista
  4. tee joku hiuspostaus erilaisista kampauksista yms, kun sulla on hiukset aina niin kivasti :)

    VastaaPoista
  5. laita postausta miten hoidat ja laitat hiuksia:)!

    VastaaPoista
  6. mua kiinnostais miten teet perusmeikin ja sit esim jonkun bilemeikin!

    VastaaPoista
  7. jos kertoisit sun koulunkäynnistä? panostus yms. nimimerkillä kalun ykkönen ;)

    VastaaPoista
  8. joo hiustenhoitojuttu ois kiva kun sulla on niin pitkät ja hyväkuntoiset hiukset :-)

    VastaaPoista
  9. hui olipas paljon toiveita tullu, kui kivaa! laittakaa vaa lisää jos teillä on mielessä jtn mitä tässä ei mainittu! :))
    ja kaikki kuulostaa iha mielenkiintosilta ja toteutuskelposilta (toi hammasjuttu, voisin postaa siitä iha vaa siks et porukka lakkais kyselemästä, mut voin kertoo et se ei ois kovin kiinnostava postaus haha :-D)

    hius- ja meikkipostaukset teen ehottomasti! koulustaki voisin jotai puhuu nyt ku se on jo ohi :-D lempiblogeistaki teen vaik se tulee olee vaikee valinta! videopostauksen pistän harkintaan koska musta ne on usein nii väkinäisiä ja vihaan mun ääntä ni en ehkä kestäis kattoo sitä :-D mut ehkä!

    ps jos joku tätä lukee tänää vielä, ni pahottelen, tiän lupasin tehä viikonlopusta postauksen tänää mut oon aivan puhki ja siitä tulis maailman huonoin postaus jos nyt yrittäsin sitä väsää, ni teen sen huomenna rauhassa ku oon jäsennelly asioita, mut huippuvklp oli ! :-)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...