maanantai 4. huhtikuuta 2011

monday morning rain is falling

i don't give a shit vaik tuolla sataa, tää aamu on ollu iha luksus! :-D okei ei ehkä kuulosta nii luksukselta kaikkien korvii, mut mulle jo pelkkä vapaa aamu pitkästä aikaa ja pitkään nukkuminen Ramin vieressä on luksusta nykyää. tohon ku lisää sen et heräsin monta kertaa sillee "ei ei en jaksa nousta" ja huomasin et nukkumisaikaa on jäljellä monta tuntia, sekä sen että Ramin lähettyä söin jättikokosen herkku "aamiaisen" ja käytin aikaani selaamalla läpi Hullujen Päivien kuvastoo, (joka muuten lihoo vuosi vuodelta, kohta se on sellane Voguen paksunen kirja!) vois sanoo että aamu oli aikalailla täydellinen :-) en myöskää muista koska viimeks oisin nukkunu 10 tuntia, joten nyt oon ihan iloissani eikä mua masenna ees loppuviikon kaheksasta neljään työvuorot!



okei tää postaus saatto olla vähän turha, mutta halusin vaa jakaa mun huippufiiliksiä teiän kanssa ja taas kerran vähä hehkuttaa :-D toivottavasti muillaki on ollu ees melkei yhtä mukava maanantai-aamu ku mulla! palaillaan pian :-)



dean martin - how do you like your eggs in the morning

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...