lauantai 9. huhtikuuta 2011

she's got porcelain skin of course she's a ten

iho on päivän sana! mulle ei ollu tullu toivetta ihonhoitopostauksesta, mut mä halusin tehä sen koska musta se nyt menee vähä toho samaa kastii noitten hius + meikkipostausten kanssa! lisäks tää oli suht helppo ja nopee ajastettava postaus teille tälle viikonlopulle ku kurvailen Keuruulla! joten toivottavasti edes jotakuta kiinnostaa, joka tapauksessa täältä pesee :-)

mulla ei todellakaan oo mitään ihmeellisiä ihonhoitokikkoja, eikä oo koskaan ollukkaa. oon kuitenki aina hoitanu ihooni aika hyvin, perus puhdistuksilla ja rasvauksilla. kaikesta tästä huolimatta mulla todettiin vähä yli kaks vuotta sitten tulehdusakne, stressin (lukion alun piikkiin..) ja perintötekijöiden aiheuttama. kiitos taas kerran Koskiklinikalle, akne kuitenki hoidettiin ensin antibiotilla ja koska se ei enää kuurin lopettamisen jälkee tehonnu, ni söin sellasen jonku olevinaan supervahvan A-vitamiini hoidon puoli vuotta ja sen jälkee näpyt on ollu poissa kohta vuoden! mun iho on ku vauvan pylly ja oon saanu tässä lähes vuodessa ehkä 10 yksittäistä finniä sillon tällön, joten kelpaa. älkää ymmärtäkö väärin, mun iho ei todellakaan oo mikään täydellinen, epätasavärisyyksiä yms muita on vähä liikaaki!


noihin aikoihin mun iho tais olla pahimmillaa :s onneks osasin meikata sen piiloo eikä sitä ainakaa mun mielestä huomannu kauheen hyvin :-)


mutta nyt niihin tuotteisiin!


ykkösenä tietysti ihon puhdistuaine. koska äiti välittää Dermosil-tuotteita, on meiän perheessä vannottu aina niiden nimeen ja oon käyttäny dermosilin ihonhoitotuotteita pienestä pitäen. ja todellakin oon oikeesti sitä mieltä että ne toimii, mutta on silti helliä! toi Cleansing Gel on siitä ihana et siinä on sellasia ihan ihan mini mikrorakeita (ei mitää Garnier-kuorinta geeli luokkaa :-D) jotka puhdistaa ihon tosi hyvin, silti kuivattamatta/kuluttamatta sitä liikaa. käytän tätä aina aamuin illoin!



viime aikoina oon taas palannu tän Dermosilin kasvoveden pariin, totesin että toi on parempaa ku Lumenen! ja pullon kokoki on tietysti plussaa :-) aika hyvä perustuote jolla puhdistan iltasin meikinpoiston yhteydessä.



puhdistuksen kanssa tärkein osa mun ihonhoitoo on kosteutus. alojn viime kesänä käyttään tätä monivitamiinivoidetta ja pakko sanoo et toi kyllä toimii. kosteuttaa just sopivasti, mutta ei silti jätä sellasta ällöttävää ja limasta tunnetta iholle! varsinki talvella ku tarvii paljon kosteutusta mut iho on huonona, ni toi on just kätevä. tota laitan aina iltasin ja joskus myös aamulla!



oon vasta viimesen kuukauden aikana tajunnu miks Vilma hehkuttaa tästä voiteesta! nyt oonki alkanu käyttään tätä aamuisin enkä aina tota monivitamiinivoidetta. tää ei oo yhtä kosteuttavaa, mutta toisaalta ainakaa mun iho ei vaadi aamuisin samanlaista kosteutusta ku illalla. toi on ihan täydellinen rasva, se jotenki tasottaa ihon pintaa aika hyvin ja jättää sen ihan kuivaks ja sileeks eikä lainkaan sellanen rasvanen pinta, eli just täydellinen meikin alle eikä ihoo silti kiristele :-)




sitte kasvojen ihosta kroppaan! oon kauheen laiska kropan rasvailija, mutta suihkun ja sheivauksen jälkee säärien rasvaus on ihan pakollinen ja siihen käytän yleensä joko tätä Dermosilin ihonhoitovoidetta tai jos iho on tosi kuiva niin Essexin perusvoidetta. tykkään molemmista!




ja sitte kaikille niin tuttuun Doven asteittain päivittävään ihovoiteeseen! ei varmaan oo monia jotka ei ois tähän tuotteeseen tutustunu edes jollain tasolla. ite tykkään kyllä, vaikka onhan se rasittavaa ku sen imeytyminen kestää niin kauan yms yms ja käytänki Dovee lähinnä pakollisissa tilanteissa (juhlat yms ku haluun olla nätin värinen) enkä IKINÄ kesäsin koska se on mun mielestä ittensä huijaamista ku ei tiedä mikä on oikeeta rusketusta ja mikä purkista :-D käytän tota normal to dark skin-sävyä eli tummempaa, sen takia et sillä saan periaatteessa kerrassa tai kahessa sellasen sopivan päivityksen ettei tarvii koko viikkoo läträillä! oon kyl harkinnu vaihtoo siihen Hawaian Tropiciin, eli jos jollain on kokemuksia siitä ja Dovesta ni kertokaa ihmeessä kumpi on parempaa?




käsivoide on varsinki näillä keleillä välttämätön! käytän usein vähä millon mitäki voiteita, mutta toi Dermosilin kivan tuoksunen walnut käsivoide on kätevän kokonen ja kulkee usein mukana matkassa :-)



viimesinä muttei todellakaan vähäisimpinä - päinvastoin - huulien hoitotuotteet! oon ehkä maailman eniten koukussa huulirasvaan ja sillon ku söin sitä A-vitamiini lääkettä se kuivatti huulia niin hirveesti että mun oli pakko pitää koko ajan Bepanthenia matkassa, ja jäin siihen koukkuun! kesän aikana huomasin kuitenki et 30 asteen helteillä Bepanthen purkin mukana kuljettaminen ei ollu maailman fiksuin idea... pääsin siis addiktiostani eroon mutta jostain kumman syystä se on nyt tän talven aikana palannu, kotona käytän siis koko ajan Bepanthenia huuliin.




tiettekö kuinka rasittavaa on kun oot just löytäny jonku ihan parhaan tuotteen ja se poistetaa myynnistä? niin mulla kävi sen mun vanhan Blistexin huulirasvan kanssa... onneks oon löytäny uuden lähes yhtä hyvän rakkauden ja se on toi! ihana tuoksua ja tosi kosteuttava, suosittelen :-)



ps. arvakkaa mitä niin kauheen ihanaa mulle tapahtu torstai-aamuna ku olin kauheella kiireellä meikkaamassa ja lähössä töihin?


ei paljoo kyrsiny, viä ku tosiaan tiesin Keuruu-viikonlopusta! luojan kiitos äiti oli ihana ja kävi heti hakemassa mulle uuden meikkivoiteen :-)

EDIT: tän postauksen tosiaa piti tulla tänää aamulla mutta blogger ei vissii tykänny julkasta sitä, joten se tulee sitten nyt! ja vielä sellane juttu että en taida ehtiä huomenna vielä tehä Keuruu-postausta, koska lähen Ramin kaa juhlistaa meiän kuukausipäivää, joten viimeistää maanantaina sitte luvassa Keuruu ja uudet hiukset- postaus! :-) hauskaa lauantai-iltaa ihanat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...