lauantai 16. huhtikuuta 2011

i'm glad it's your birthday

hyvää synttäriä mun perhe! eli tosiaa kuten eilen mainitsin, tänää juhlistettiin synttärikahvien merkeissä lähinnä meiän nuorimmaista, Vilma sweet sixteen<3, mutta tottakai rakkaat sukulaisemme muisti myös muita tän viikon sankareita eli äitiä ja iskää. :-) muistan pienenä ku olin aina iha rikki ku kaikki muut sai lahjoja, paitsi mä, mut sit kaikki alko ostelee lahjoja mullekki vaik oli Vilman ja muiden synttäri ja sit olin ilonen :-D tänää en kuitenkaa saanu mitää (paitsi mummulta almuja köyhille, kuten aina) mutta hauskat juhlallisuudet oli silti. äitin tekemä, meiän suvussa jo legendaks noussu mansikkabanaanikermaunelma-täytekakku riittää jo takaan onnistuneet pirskeet, mutta oli myös mahdottoman hauska pitkästä aikaa nähä sukua ja etenki rakkaita serkkujamme kunnolla! saatiin kuulumiset vaihdettua ja vihdoin sovittua ens viikolle tapaaminen mun, Vilman ja Sohvin kesken, sitä odotellessa :-) julkasukelposia kuvia itse juhlista mulla ei valitettavasti oo, mutta voin vähintääki esitellä mun asun, joka oli sen verran kesäinen ja kiva et siitä vaan täyty tykätä :-D



kuvissa mun uus ihastus, valkonen pitsitoppi näkyy valitettavan huonosti, mut livenä se oli just täydellinen! tukka näyttää noissa kuvissa räjähtäneemmältä mitä se oikeesti oli, itseasiassa olin ihmeen tyytyväinen mun hiuksiin ottaen huomioo et niiden laittamiseen oli aikaa vartti, ja tarkotuksena oli kihartaa :-D
  • pitsitoppi H&M
  • tavallinen toppi H&M
  • shortsit Vilma teki!

ahdettuani itteni täyteen kakkua ja lohirullia ja jutskailtuani suuni kuivaks, meiän ihan-vaan-vähän puheliaiden suvun naisten kanssa, suuntasin pikkukävelylle Hellan kanssa! ilma oli mitä ihanin ja aurinko porotti lämpimästi vielä sillon puoli seittemän aikaan (jee sain laittaa mun uudet arskat päähän!), en lopeta tätä kevään hehkuttamista ennen ku alkaa Suomen paska kesä :-D






loppuilta onki kulunu kuvaillessa noita uusia vaatteita (joista ylläolevassaki kuvassa näkyy mm. täydellisimmät kengät ja noi housut! katellaa Hellan kanssa Nelosen leffaputken Rahantekijää, mä iha vaa siks et huomasin nää härkäset pääosanesittäjät Al Pacino ja Matthew McConaughey :-D tässä samalla ajattelin viä väsää teille sen juhlameikkipostauksen, joka ei edelleenkää oo mikää ihmeellinen, mutta noudatan mielelläni teiän toiveita :-) jossai tän illan aikana pitäs vielä ehtiä päättää minkä numeron huomenna piirrän siä uurnilla, oon iha innoissaa tosta äänestyksestä, oon suunnitellu jo asunki valmiiks :-D mutta nyt sen meikkipostauksen pariin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...