lauantai 23. huhtikuuta 2011

welcome to my sunny day




tänä viikonloppuna tuskin löytyy blogia jossa ei hehkutettais tota ihanaa uskomattoman kesästä ilmaa! ainakaa veera och så vidare ei tuu oleen se blogi josta toi hehkutus puuttuis, oon nimittäi niiin fiiliksissä tästä keväästä/kesästä joka näyttäs vihdoin näyttävän naamaansa edes muutaman päivän :-)

eilen iltapäivällä Ramin jouduttua poistuun kotiin pyykkämään, mulla ja Hellalla oli hyvin aikaa alkaa nauttia tosta auringonpaisteesta, ensin suunnattiin Hellan takapihalle auringonottoon ja sen jälkeen vuorossa oli terassikauden avaus! arvaatte varmaan missä tää tapahtu? jep, Passionissa tietysti, niinku taisinki jo eilen mainita :-) iskän pääsiäisaterian jälkee lähettii siis pyörähtää Passionin terassilla, eikä todellakaa oltu ainoita kellä tää ajatus oli mielessä! eka ei ees meinattu päästä ulos istuu ku oli sen verran ruuhkasta, mut loppujen lopuks itse terassillekki päästii ja oli kyllä ihana istuskella siinä, jutella ja juoda muutama juoma :-) täydellinen pitkäperjantai!



sellasia terassikelejä saa viä hetken ootella että pelkästään tolla vasemmanpuoleisella yhdistelmällä pärjäis, mutta bleiseri ja toppi oli kyllä nappivalinta eilen ja tykkäsin asusta ihan hirmusesti! :-)
  • farkut H&M
  • vyö Gina Tricot
  • bleiseri H&M
  • pitsitoppi H&M

tää miniloma tälläi pääsiäisenä on kyl todellaki tullu tarpeeseen kaiken työnteon keskellä! oli iha mahtavaa tänä aamuna herätä tietäen että ohjelmassa ei oo muuta ku nahkansa kärvistämistä ja rentoo leffan kattelua parhaan kaverin kanssa :-) aamupäivällä kutsu kävi siis taas Hellan pihalle grillaan, (valitettavasti ei ruokaa vaan pelkkää nahkaa :-D) oon päättäny hankkia kunnon pohjarusketuksen hinnalla millä hyvänsä ennen Kyproksen matkaa! ja sen verran hyvin tää rusketusprojekti onki lähteny käyntii et alan tosiaa uskoo kaikkia tieteilijöitä jotka sanoo et Suomessa kevätaurinko ruskettaa parhaiten ja UV-tasot on korkeimmillaa just tälläi!  nyt sen kyllä huomaa, nimittäi mä rusketun aina jotenki tosi huonosti, mutta nyt oon niin tyytyväinen että oon saanu iha parin päivän pienellä auringonotolla hommattua jo pienet rusketusrajat :-)




ton kuvan tarkotus oli siis esitellä teille niitä rajoja :-D joten älkää pliis välittäkö mun nätistä meikittömästä naamasta yms yms! nii ja jos jotakuta ihmetyttää toi mun kalkkilaivankapteenin naama, nii join the club, sitä oon itekki miettiny tässä parisen vuotta että miksi oi miksi mun naama ei vaan yksinkertasesti rusketu? vaikka tekisin sille mitä ni joko se on auttamattoman valkonen tai sit se kärähtää! muuten rusketun kuitenki jonku verran ku vaa tarpeeks yritän, mut toi naama on iha sula mahdottomuus, onneks meikit on keksitty :-) ps uskokaa tai älkää tätä kirjottaessani dekoltee polttelee sen verran et veikkaan polttaneeni sen pienesti :-D

okei riittävästi rusketuksesta! tänää ei siis oo enää muuta ohjelmaa ku kattoo Hellan kanssa Sherlock Holmes leffa ja kenties viä mennä pihalle istuskelee nauttii ilta-auringosta :-) toivottavasti teilläki on ollu yhtä mukava loma ja onneks se jatkuu vielä kaks päivää! hauskaa lauantai-iltaa ihanat :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...