torstai 14. huhtikuuta 2011

my day-offs in pictures



katy perry - ur so gay
toi on muuten iha sikke hyvä biisi! :-D

lupailinki tälle päivälle pientä kuvapostausta, mutta kuten kaikki varmaan tietää, pelkkä kuvapostaus ilman yhtäkää sanaa on mulle mahdottomuus :-D lisäks mun kuvat harvoin on nii hyviä et pelkkiä niitä jaksais kattella joten.. mulla on siis ollu tällä viikolla piiiiiitkästä aika kaks vapaapäivää joina mulla ei oo ollu sovittuna yhtään mitään menoja, ah! näiden vapaapäivien aikana oon taas kerran muistanu miks mä oon sellanen ihminen joka ei kaipaa joka päivälle minuuttitarkkaa aikataulua, vaan tykkää myös rennoista hetkistä! niitä oon siis yrittäny vaalia näinä vapaapäivinä eli en oo käytännössä tehny yhtään mitään ja oon hyvin tyytyväinen siihen! :-) tässä kuitenki muutamia kuvia näiltä vapaapäiviltä joita voi vaan muistella ku tällä minuutilla varmaankin taas nuokun töissä, mutta onneks ihanien vauvojen kanssa!



kone ja etenki Blogger on ollu kovassa käytössä, oon nimittäi pitkästä aikaa oman blogin päivittelyn lisäks ehtiny jopa lueskella noita blogilistan blogeja läpi, ah kuinka rakastankaa bloggailua ja blogien lukemista :-)



ku oon pitkästä aikaa ollu kotona enemmän ku tunnin päivässä, oon saanu syödä just sitä mitä huvittaa ja niinpä oon vähä herkutellu :-D (tiän tuun katuu tätä viimeistää siä Kyproksella!) yleensä en koskaa syö jätskiä, mut tiistaina äitin ja Vilman synttärin kunniaks isi oli ostanu jätskejä ja päätin maistaa nam!



pitkästä aikaa oon ehtiny myös päivittää tota tv:n katseluani! nyt ollaan jo Greyn Anatomiassa reaali ajassa, vaalikeskustelut katottu, mutta Skinsin päätösjakso pitäs vielä kattoo!



oon myös ehtiny panostaa itteeni, eli oon pitkästä aikaa tehny taas kivat kynnet jei :-)



tää on ollu ehkä tärkein juttu jonka oon nyt ehtiny tehä ku on ollu vapaata! vaalikoneet! en oo vieläkää tasan tarkkaa selvittäny ketä aion sunnuntaina äänestää, vielä on muutama vaihtoehto tutkittavana ennen suurta päivää, mut oon iha innoissani silti! :-D



tiistaina tehtiin Hellan kanssa kenties parasta kotona tehtävää roskaruokaa ikinä! nimittäin ristikkoperunoita ja Texas Petee. suurina siipien ystävinä tollane kakkosvaihtoehtoki on suurta herkkua :-) ps jos joku tietää millasia siipiä kannattaa ostaa että kotona tehdyistä siivistä tulee hyviä ni kertokaa kiitos! :-D


3 kommenttia:

  1. miten noita ristikkoperunoita tehdään!! :O
    alli

    VastaaPoista
  2. jeeee oon päässy kuvaan! tai mun blogi mutta samma sak:D haha tärkee kommentti:)

    VastaaPoista
  3. alli: noi on siis pakasteperunoita niinku ranskikset !!!! sain itekki kuulla vasta hetki sit rampsalta ja olin aivan onnesta soikeena! :) niitä saa varmaa keuruun smarketistaki, sellane musta pussi joku "bbq ristikkoperunat" sit vaa uunii! maistuu muuten iha aidoilta paitsi ettei oo tehty rasvakeittimellä! :D

    juuli: hahaa :D niinpäs ootkin !

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...