torstai 21. huhtikuuta 2011

i've never been happier!

kuten otsikkoki jo sanoo, oon happy! eikä tää oo mikää tän päivän juttu, vaan tätä on jatkunu jo kaaaaaaauan :-) parasta on se, et tälle onnellisuuspuuskalle ei oo mitää tiettyä syytä, vaan tää koostuu aikalailla kaikista mun elämän osa-alueista! oon sen verran taikauskonen et vähä pelottaa nyt ku rupeen tällästä hehkuttaan, et tietysti tää kaikki loppuu nyt iha samantien ku seinää ja mun elämään tulee joku superkatastrofi :-D siitä huolimatta nyt ollaan päästy siihe pisteesee et tätä onnellisuuden määrää on pakko päästä jakaa!

         "it's a little bit funny,
          this feeling inside.."




"i wish that i could
have this moment for life"


ja siis ne jotka mut tuntee, ni todellaki tietää et tälläne superonnelliseuushappyhappyjoyjoy-juttu, ei oo mulle mikää itsestäänselvyys eikä mitää jokapäivästä nannaa, tai ollu ainakaa ennen! jotenki tässä kenties viimesten puolen vuoden aikana mulle on jotenki tullu olo et voiskohan asiat olla muuttumassa, ja kenties musta onki tullu yks niistä perusonnellisista ihmisistä joita oon aina kadehtinu? :-D



toisaalta, just tällä hetkellä mulla on sellane fiilis, että miks mä en olis maailman onnellisin ihminen? mulla on kaikki mikä tekee mut onnelliseks! maailman parhaimmat ja luotettavimmat ja kauneimmat (sisältä ja ulkoa) ja tärkeimmät ystävät, ihana rakastava perhe, välittävä auttava kiltti ja rakkain poikaystävä, katto pään päällä, sekä valoisa tulevaisuus edessä. mun mielestä ihan hyvät onnellisuuden aineekset, right?


"i'll be your best friend
and you'll be mine"



"they got nothin' on u baby"

"you're amazing
just the way you are"




vaikka mun tulevaisuudessa, etenkää seuraavassa vuodessa ei oo vielä mitään varmaa; mulla ei oo ainakaa vielä opiskelupaikkaa, en tiä mitä töitä tuun tekee, missä tuun asuun yms, ja välillä siitä tulee iha kamala fiilis ja saan hirmusia stressikohtauksia, mutta välillä taas, just tälläsinä hetkinä, tuntuu siltä että - niin kliseistä, mutta totta - kyllä kaikki järjestyy! :-)  mitkää valinnat ei oo lopullisia ja kaiken voi lopettaa ja kelata taaksepäin, jos alkaa ahdistaa tai muuten vaa tuntuu pahalta!



toi kuva kiteyttää aikalailla mun tunnelmat, haluun tehä sitä mikä tekee mut onnelliseks ja tällä hetkellä mun elämässä noudatan tota neuvoa :-) tiän että kesän tullen tää kaikki tulee muuttuun, en sano että musta tulis jotenki onneton mutta on tapahtumassa asioita jotka tulee laskeen tätä mun onnelisuuden tasoa vähintää puolella, mut siitä huolimatta aion pysyä positiivisena ja nyt oon sen päättäny: mä uskon siihen että kaikki menee hyvin ja syksyn ja talven koittaessa, pahimmista vastoinkäymisistä on selvitty ja mä tuun taas oleen yhtä onnellinen ku nyt! :-)

                                                    

"i keep thinking
times will never change
keep on thinking

things will always be the same"




toivottavasti tää postaus sai jotkut teistäki ajattelee sitä kuinka pienistä asioista oikeesti voi tulla onnelliseks! se ku aamulla herätessä aurinko paistaa säleiden läpi, ku töistä tullessa sun sänky on pedattu ja oot saanu kivan viestin, ku tiedät että viikonloppuna on luvassa jotain kivaa ihanien ihmisten kanssa, ku pitkän päivän jälkee näät ilosen hymyn.. yms yms, kaikki tollaset pikkujututki voi tehä päivästä niin paljon paremman, vai mitäs sanotte? :-)


"no, i'm not lucky,
i'm blessed"


tää kuulosti nyt varmaan jotenki kamalan teennäiseltä ja tekofilosofiselta, mut i doooooon't give a damn :-) koska nää oli mun fiiliksiä suoraa sydämestä ja välillä niitä on iha hyvä purkaa, sano kuka mitä sano ja piste! näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, toivottelen kaikille ilosille yhtä ihanaa ja onnellista kevättä ku mulle, ja kaikille masiksille tsemppiä ja kokemuksen syvällä rintaäänellä: joskus se vielä muuttuu hyväks! <3

ainii, kuvat on weheartit.com !

6 kommenttia:

  1. Mulla taas on sellasii päivii, että oon maailman onnellisin ja sitten tuleekin päivä, että kaikki menee päin vittua suoraan sanottuna. Itellä on kans tullu sellanen olo, että kyllä mä oon oikeesti tosi onnellinen. Ja ohan se enemmän asenteesta kiinni, kuin selvistä faktoista. Sen sijaan, että miettii joka päivä mitä kaikkea tarttis, voikin olla onnellinen siitä, mitä itsellä jo on. Ja sen sijaan, että nyrpistelee omalle peilikuvalleen niin voikin sanoo sille aamukoomanassulle, että ''oompas mä kaunis''. Asenne vaikuttaa niin paljon. Elämä on elettävä tänään, eikä aina vaan haikailtava sen huomisen ja ''paremman'' perään :)

    VastaaPoista
  2. aiiiiiivan ihanaa tekstiä!!! :)

    VastaaPoista
  3. Siiri: joo siis sama, tottakai välillä tulee noita päiviä et mitä vittua :D
    ja säpäs sen sanoit, asenteesta kiinni ;) oikeilla jäljillä ollaan, toi oli hyvin sanottu ja kiva kommentti! :)

    anonyymi: voi kiitos, hyvä että tykkäsit:))

    Maija Eveliina: kiitos! tota oli kyllä kiva tehdä, onnellisuutta on aina kiva ajatella :D

    VastaaPoista
  4. tosi kiva postaus! ite oon huomannu että tulee varsinkin tonne omaan blogiin valitettua aina kaikesta ihan liikaa, sitä pitää kyllä ehdottomasti vähentää. :) hyvää kesän odotusta sulle!
    t. uusi lukija ;)

    VastaaPoista
  5. voi kiitos, hyvä että tykkäsit! :) ja joo, samaa on kuule tullu tehtyä tässäki blogissa ja välillä jopa ihan turhaan, joten vähä vaihtelua! :D

    kiitos kiitos, sitä samaa sulle :) ja tervetuloo mukaa, toivottavasti tykkäät! <3

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...