tiistai 5. huhtikuuta 2011

good news, bad news

with Canon, you can, sanotaan! siihen liittyen arvakkaas millanen ylläri mua odotti täällä ku tulin sunnuntai-iltana kotiin?


isi oli ollu taas maailman ihanin ja hommannu Ideaparkista jostain kaupasta x mulle tälläsen pokkarin! :-) oon iha innoissaa, koska tosta kamerasta tulee lähes vain ja ainoastaan mun oma! meiän vanha Panasonic on ollu oikeestaa pelkästää mun käytössä sen jälkee ku Vilma hommas järkkärin itelleen, mutta siinä alkaa olla jo kaikenmoisia vikoja yms joten oon enemmän ku tyytyväinen et sain uuden! sen mitä oon tota ehtiny testailla, se on tosi hyvä ja kuvat tarkkoja, muulla ei sinänsä oo mulle väliä. tai siis tärkein juttu on se et salamalla otetut kuvat ei oo sellasia naama valkosena ja muu muustaa-hirviöitä :-D eli siten toi vaikuttaa iha huippukameralta ja parasta on se että saan iha lupaa kysymättä ottaa sen mukaan ihan mihin haluan ja käyttää sitä just sillo ku haluan! plus tolla voi ottaa videoo mitä ei ainakaa tolla Vilman Canonin järkkärillä pysty, joten tosta tulee kätevin ikinä meiän Kyproksen reissulle ! :-D (sitä videomateriaalia tuskin tullaan koskaan näkee täällä...)

mutta sitte ne huonot uutiset. nyt ku mulla on toi oma kamera, ni Vilma on kuulemma ehdottoman tarkka siitä etten käyttäis sen järkkäriä enää ainakaa paljoo :-( harmi sinänsä, mutta toisaalta ainaki mun silmään noi kuvat on lähes samaa kamaa ku järkkärillä otetut, joten ei hätää. enkä oo kuitenkaa koskaa ollu mikää superkuvaaja joten eiköhän toi tähän blogiin oo enemmän ku sopiva kamera :-) kertokaa jos kuvat huononee jotenki radikaalisti ni koitan keksiä jotain :-D

ku tää postaus tulee ulos mä oon päikyssä leikkimässä vauvojen kanssa, mutta illalla suunnataan Hellan kanssa pitkästä aikaa siiville! (huom meille vähä yli viikko ilman siipiä on pitkä aika.. huolestuttavaa :-D) laitan siis vielä asu yms postausta illemmalla, siihen asti kuulemiin :-)

ps. oon huomioinu kaikki toivepostaukset ja alan toteutella niitä tässä ihan mahdollisimman pian viimeistään ens viikolla ku tää viikko on taas yhtä menoo koko ajan! hiuspostaukset toteutan luultavasti vasta ens viikolla kampaajan jälkeen ;) mutta kiitos toooosi paljon kaikista toiveista ja niitä saa yhä laittaa vaikka tänne! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...