perjantai 15. huhtikuuta 2011

get money, spend money

kylläpäs meni myöhäsee tää postailu tänää! mutta syystä, ehä mä oo ku vasta pari tuntii ehtiny olla kotonakaa. päivä on siis ollu menoo ja meininkiä, koska sain mun ekan ihkaoikeen palkan, jei ! täähän siis tarkotti sitä, että töiden jälkee suunnattiin Hellan kanssa Ideaparkiin shoppaamaan. vihdoin ja viimein! ja pakko sanoo että vaikka rahaa palo, ni oon maailman eniten tyytyväinen mun kaikkiin ostoksiin :-) sain pienellä rahalla toooosi paljon asioita, mm. söpöimmät tennarit ikinä, täydellisen kevättäkin ja himoitsemani "reisitaskuhousut" ! en oo ehtiny kuvailla ostoksia vielä, mutta teen sen huomenna ja kokoon myös esittelypostauksen uusista jutuista mahollisimman pian :-)

 ps nyt ku tähä aiheesee päästii, ni huomenna luultavasti normaalin postauksen lisäks sitä juhlameikkipostausta, koska meillä juhlitaan äitin, isin ja Vilman synttäreitä kakkukahvein. ja koska ens viikon oon töissä, ajattelin säästellä esim tota uudet vaatteet-postausta sinne, sekä sen toivotun lempiblogit-postauksen toteutan ens viikolla myös. + hiustenhoito ja kampauspostaukset on myös tulossa omalla ajallaan!

nyt kuitenki tähän päivään ja tarkemmin ottaen sen asuun:


tää oli siis Ideapark asu, töissä oli päällä jotai nii turhaa et niistä ei jaksa edes puhua :-D tääki asu oli kyllä tapojen vastasesti sillai minuutissa päätetty, mutta tykkäsin silti! :-) värit alkaa vissii himottaa mua!
  • paita Citymarket (kyllä!)
  • farkkuleggarit Vila
  • huivi H&M

Ideaparkissa siis vierähti muutama tunti, jonka jälkeen oon siivonnu (uskokaa tai älkää!) ja syöny iskän herkullista synttäriateriaa, hummerikatkarapufondikastiketta sitruunapastan kera :-D vielä pitäs ottaa mittoja yo-mekkoa varten, jonka tilaan tänää, vihdoin! sekä valita ne vaatteet huomisia juhlia varten, nii ja sen eduskuntaehdokkaanki vois valita! sellane perjantai-ilta tänää, ei kovin railakas, mutta paljon tehtävää!
nyt siis niiden pariin, joten palaillaan huomenna ja hyvää viikonloppua kaikille! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...