tiistai 5. huhtikuuta 2011

you can't deny your looking for the sunset

hyvää tiistai-iltaa kaikille, vaik mä oonki koko päivän ollu iha maanantaissa! no mut parempi näin päin :-D on muuten ollu ihanan keväinen päivä, vaik aamulla 7 töihi lähtiessä ilma näytti kuolettavan synkeeltä. olin myös maailman väsynein, ja voin vannoo et nukahdin sekunnin murto-osiks pari kertaa ku istuskelin sohvalla kattelemassa lasten leikkimistä :-D jaksoin kuitenki koko päivän sillä voimalla et tiesin että tänää saan siipiä! tää mun kulinaarisuus alkaa olla jo pelottavaa..



työasu oli taas näitä mun nopeita ja mukavia heittoja, mut ihan perushelmi kuiteski! ja poikkeuksellisesti tykkäsin myös kampauksesta, yleensä vierastan ponnaria itelläni, jos siinä ei oo mtn ihmeellistä, mut tänää se meni iha hyvi :-)
  • collegepaita Gina Tricot
  • farkkuleggarit Vila
  • leohuivi H&M

tosiaan mun töiden jälkee matkattii Hellan kanssa Siipiweikoille niille meiän kauan odotetuille siiville! mietin vielä etukätee et tänää oon vihdoin kunnon bloggaaja ja kuvaan sen mun ainaisen siipiannoksen, mutta arvakkaa ku siinä nälissäni sain sen eteeni, ni unohtu kuvailut siihen paikkaa :-D mun ei varmaa tarvi mainita kui hyvää oli, mut sitäki parempaa oli puoli kaheksan maissa lähtee kotia kohti, ku koko kaupunki oli viä iha valosa, lämmin ja kuivat tiet! heti palkan saatuani ryntään kiertää kaikki Hennesit ja Seppälät ja kerään miljoonat pikkutennarit itelleni, tästä alko nimittäi mun tennarihimo! :-D nonii nyt mentii taas vähä sivuraiteille, tää kevään hehkutus ei vaan lopu, mut tässä viä illan asua:


siis toi asu oli yllättävän ihana ja tykkäsin jotenki ite tosi paljon, teistä en sit tiedä? :-)
  • farkut/housut H&M
  • neule H&M
  • nahkavyö Gina Tricot

mun pitäs päästä kohta nukkuunki et jaksan taas huomisen työpäivän ja vielä ihanan tyttöjen illanvietonki siihen perää :-) sitä ennen tsekkaan vielä Hullujen Päivien kuvaston, jotta osaan sanoo äitille mitä tuo kun se sinne kuitenki menee seikkailee! huomenna varmaa jotai suht pikasta asupostausta työpäivän ja illanistujaisten välissä ja pidempää juttua sitte taas torstaina. rukoillaan kaikki et toi kevät jatkuu ni ehkä ne luvatut lumisateen pysyy poissa! öitä kaikille! :-)

2 kommenttia:

  1. haha tykkäät sun kaikista asuista aina:D mikäs siinä!

    VastaaPoista
  2. joo nauroin eilen ihan tota samaa! :D en tiä miks ees mainitsen sen ku se on nykyää aina et tykkään, voisin alottaa sanoo vaa sillon ku EN tykkää. mut nimenomaan, parempi näin päin ;)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...