keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

busy doing nothing?

mulla ei tänään(kään) oo kauheesti mitää tähdellistä kerrottavaa teille, kauheen kiva ku nää päivät koostuu nykyää pelkän lukemisen sijaan pelkästä työstä :-D ajattelin kuitenki tulla esitteleen mun tän päiväsen asun, ennen ku saan tänne seurakseni ihanaisen juuri Lontoosta palanneen Hellan (sekä toivottavasti mun Lontoon tuliaiset!) ja myöhemmin Ramin :-) eli tänää on luvassa jopa muutaki ohjelmaa ku toi työpäivä, mut ennen kummankaan saapumista ajattelin ottaa pienet päikkärit, joten pidemmittä puheitta siihen asuun:



tän päivän asussa sentään oli jo jotain, eli tykkäsin siitä iha ok! huomenna ehkä uskaltaudun laittaa farkkulegginsit -vaikkei ne parhaat ookkaa tuolla päikyssä - iha vaa siks etten jaksa enää kehitellä näitä legginsiasuja :-D (vuosi sitte en ois ikinä uskonu sanovani etten jaksa kehitellä legginsiasuja!)
  • harmaat leggarit Gina Tricot
  • farkkupaita H&M        
  • neule Only             


koska tässä postauksessa oli ihan anteeksantamattoman vähän asiaa, ni mitäs tykkäsitte asusta? :-)
huomenna palailen toivottavasti vihdoin edes vähän tähdellisemmän postauksen merkeissä, joten huomiseen, koittakaa nautti keskiviikosta (greyn anatomia jatkuu tänää!!!) tosta karmeesta säästä huolimatta!

6 kommenttia:

  1. en kysy pahalla mutta mikä toi valkonen sun hampais on? tai ku oon nähny aiika monella ihmisel ja en tiä mitä se on:DD?

    VastaaPoista
  2. useimmilla se on varmaa plakkia tai se ainaki näyttää samalle, mut mulla noi jäljet on tullu siitä ku pienenä putosin keinusta ku mulle ei vielä ollu kasvanu hampaat, nii ikenet vaurioitu jotenki ni rautahampaisii tuli sit tollaset :( ku ne on ollu mul aina ni oon jo nii tottunu etten ees muista niitä/huomaa tollee kuvissa! :D

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä nuo on kyllä ihan sellasia hampaiden värjäytymiä, joita voi tulla ihan ilman syytä ja joita on monella. että en usko että se on vaikuttanut mitenkään kun tipuit keinusta jos sulla kerran ei vielä hampaita ollut. Ja ei sulla varmaan maitohampaissa ollut tuollaisia? Niin miksi se sitten enää rautahampaisiin olis vaikuttanut.

    VastaaPoista
  4. joo siis tottakai mulla on myös hampaat värjäytyny vähän, en nyt väitä että mulla olis mikkää pepsodent hampaat millää lailla! :D
    mutta siis jos tää nyt on teille niin tärkeetä, nii mulle on ihan hammaslääkärissä pienenä sanottu, että siitä keinusta putoomisesta aiheutu rautahampaiden aihioiden vaurioituminen, maitohampaat ilmeisesti oli jo kaks vuotiaana (kyselin äitiltä tästä! :D) ja ne liikahti sen verran että se aiheutti tollasen vaurion. ois mulla varmaan hammaslääkärissä sanottu jos ne ois värjäymiä, et uskokaa mua kyl mä tiedän mitä ne on! :D

    ja kyllä, mua on kiusattu mun hampaista aina, koska kuten sanoin ne ei oo mitenkää nätit, mutta nykyää tykkään niistä ite vaikka ne onki tollaset taltat :D :)

    VastaaPoista
  5. Liika fluorin saanti lapsena voi aiheuttaa myös tuommosia valkosia läiskiä, jos on vedessä paljon fluoria ja on pessy fluorihammastahnalla ja syöny vaik niitä fluoritabuja samaan aikaan. Sun hampaat on hyvät just tommosena, tottakai täällä blogissa ihmiset huomaa kaiken pienen ja rupee heti haukkumaan tai kyselemään, varmasti irl noita ei ees huomaa, niin pieni juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep jep kyllähän tollasia muodostuu erinäisistä syistä mutta mun nyt sattuu johtuun tosts onnettomuudesta, no can do :-(

      ja nyt osuit asian ytimeen, kiitos paljon! :-D kukaan ei oo maininnu noista mulle livenä, ne on aika huomaammattomat enkä ite edes kiinnitä huomioo niihin enää ja oon ihan tottunu mun hampaisiin ja tykkään niistä ihan ok! :-) eli ei hetkauta pahemmin täällä haukut niistä!

      Poista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...