tiistai 29. maaliskuuta 2011

how do you do!

vaikee toi otsikon kysymys tällä hetkellä! :-D tähä sopis varmaa monille nii tuttu sanonta, väsyny mutta onnellinen. viikko on tähän asti ollu tosi kiva, oon ehtiny viettää laatuaikaa tyttöjen kanssa, nähä Ramia ja tienata rahaa mukavassa työssä. ja niitä miinuspuolia vois olla tää järkky väsymys ja mahdollinen kurkunpään tulehdus tässä kaiken kiireen keskellä :-D koitan kuitenki tsemppaa nyt vielä tän viikon ja viikonlopun Loimaalla ja kenties ens viikolla mulla ois jopa kaks vapaapäivää, ennen ku lähetää tervehtii Allia<3

maanantaina olin siis töissä ja Lauralla, ja lisäks sain kuulla et enkku mitä luultavimmin lähtee koululta M! :-) loistouutinen, käy mulle. haluisin myös sanoo pari sanaa tosta mun työstä. monille tollanen päiväkoti duuni saattaa kuulostaa iha painajaiselta, mut musta alkaa tosiaa kehkeytyä kunnon päiväkodin täti ja i'm lovin' it! :-D vaikka päiväkodissa täytyy pelkän lastenhoitajan lisäks olla yhtäaikaa lääkäri, psykologi, kuvaamataidon taitaja, käsityöläinen, tietotekniikan taitaja ja tarinankertoja, on se silti hauskaa ja kivaa! ja hei missä muussa työssä saa laillisesti nukkua päiväunet kesken työpäivän ;) sopii mulle!

väliin asuja:


pahottelen kuvien laatua, joku oli unohtanu laittaa järkkärin tarkentimen päälle... mut siis päällä oli toi jumpsuitti jota ette ookkaa tainnu vielä nähä :-) ostin ton aikoinaa Lindexiltä ja siitä lähtien mä oon rakastanu sitä ja Rami vihannu sitä ihan yhtä paljon :-D mun raskaushaalari :-)
  • jumpsuit Lindex
  • pitkähihanen Gina Tricot
  • legginsit Gina Tricot

eilen olin siis myöskin töissä ja hoitelin Hellan kanssa muutamia tärkeitä asioita ja nyt toivotaa parasta :-) pikkase rupes väsyttää tossa päivän mittaa, mut onneks illalla tekemäni rahka piristi mukavasti! tällä hetkellä oon varmaa ajelemassa kohti Loimaata tytsyjen kera, eli hauskaa, mutta silti väsynyttä koska herätys oli kello kuusi..

eilisen asu:



tää asu oli ehkä pikasin valinta ikinä, mutta iha jees silti!
  • paita H&M
  • farkkushortsti H&M
  • toppi Gina Tricot
  • legginsit Gina Tricot


huomenna kuulette sitte tän päivän Loimaan reissusta, mikäli en nuku koko päivää, huomiseen siis :-)


EDIT: mun vissii piti ajastaa tää postaus teille huomiselle (keskiviikolle), mutta kuten sanottu ei oo iha noi aivot toiminu parhaiten, joten tää ny tuli jo tänää :-D nauttikaa siis näistä ja kuvitelkaa pliis et tää tuli vasta keskiviikkona, jollon muuta postausta ei valitettavasti oo enää tulossa :-(

2 kommenttia:

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...