tiistai 4. tammikuuta 2011

na na na na sheets of egyptian cotton!

varoitus! teksti sisältää ennakkoikävöintiä ja surullisia tunteita.
tänään oli se päivä ku näin parhaan ystäväni siis Hellan viimeseen kertaan 9 päivään :( huomen aamulla n. klo 7 hän matkustaa kohti iloista ja laulavaa Sharm el Sheikhiä haiden ja hyttysten syötiksi (ei pahalla egyptiä kohtaa, oon himoinnu sinne viimeset kaks vuotta...) ja palaa vasta ens viikolla ti-ke yönä, eli me nähään ens keskiviikkona koulumatkalla!



tää kuva taitaa olla ysiluokalta mut saa mut aina yhtä hyvälle tuulelle!


taustatietona kerrottakoon et mä ja hella ollaan tunnettu noin kolmen vanhoista, ystävystyttiin ala-aste parhaiks kavereiks tokalla, ja seiska luokan joulusta asti eli aika tasan viis vuotta ollaan oltu ihan erottamattomat! hella asuu 100 m päässä meiltä joten, kun sanon et me ollaan yhessä aina niin tarkotan sitä suhteellisen kirjaimellisesti. aina kun mä oon kotona, hella on meillä. lähestulkoon kaikessa mitä mä teen, hella on mukana (lukuunottamatta tietysti poikaystävän tapaamisia yms:D) ja näin on tosiaan ollu viimeset viis vuotta, joten voitte kuvitella millanen shokki meille on se kun toinen lähtee matkalle ilman toista!



tää kuva on tän vuoden marraskuulta ku juhlistettiin saaran synttäriä New Yorkissa.



voin sanoo iha valehtelematta, et toi tyttö tuntee mut paremmin ku mun oma perhe, ja on mulle ku omaa perhettä! äiti ja isiki välillä vitsailee ku hella on poissa et "missäs meiän kolmas tytär on?" oon kokenu hellan kaa kaiken mun ekoista känneistä ja kotiaresteista ekoihin baarireissuihin ja autolla ajamisiin, ja jakanu kaiken ekoista ihastumisista ja poikaystävistä pahimpiin angsteihin ja vastaavasti ehkä parhaimpiin hetkiin mun tähänastisessa elämässä.

kuulostaa kliseiseltä mutta totta. ja tän postauksen pointtihan oli että mun tulee ikävä <3 onneks on puhelimet, vaikka ei tonne Egyptiin soittelu iha halpaa oo ja tekstata voi aina! ja luojan kiitos mulla on kuitenki luvassa ainaki romanttinen viikonloppu poikaystävän kanssa ja muuta mukavaa, mut yksinäistä tulee olee sellasina lööfföyshetkinä ku vaa kattelee telkkaria yms, nyt joudun tehä sen yksin :(

> asiasta kaheksantee huomenna käyn vähä leikkiin aikuista vakuutusyhtiössä ja muuta sellasta. yritän myös jossai vaihees koota sen unelmieni hiukset postauksen! kunhan hella palailee suomen rajoihin ni yritetään sitte varailla taas yhteistä kampaaja-aikaa mahollisimman nopeesti joten ehkä jopa saan mun unelmien hiukset  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...