sunnuntai 2. tammikuuta 2011

with her hot cocoa and her medication

niinku eilen lupailin ni tulin nyt laittaan parit päivän asut!
yllättäen näissä asuissa vähä painottuu noi mun viime viikkoset alelöydöt. oon nii rakastunu niihin kaikkii :)
ps oon nyt jonku aikaa ainoona lapsena kotona, joten jos en saa hellaa palkattua mun hovikuvaajaks, ni joudutte tyytyyn näihin itselaukasin asukuviin. pahotteluni!


tälläsessä asussa kävin keskiviikkona kaupoilla ja lääkärissä.
oisin kauheesti himoinnu pukee sen mun uuden pääkalloneuleen, mut olin menossa vielä sellasille asioille, joissa koin paremmaks olla vähä pirteemmällä asulla, joten valitsin sit ton söpön vauvavaaleenpunasen collegen! toi leohuivi on aivan ihana ja oon sen ostosta asti halunnu yhdistää sen jokaiseen asuun, mutta tohon se jopa oikeesti sopii!
eli
  • collegepaita Gina Tricot
  • leopardi kaulahuivi H&M
  • farkkuleggarit Pieces       



tälläsessä asussa oon liikkeellä tänää. yleensä en pitäis trikoolegginsejä noin että paita on housuissa, mut noi legginsit on mun mielestä sen verran housumaiset, että noihin se sopii.
eli
  • legginsit Gina Tricot
  • löysä kauluspaita H&M
  • perustoppi Gina Tricot


äsken tiesin joutuvani kylmän ulkoilman armoille, joten vetäsin tohon päälle noi mahdottoman lämpimät ja mukavat villikset! ja päähän mitäs muutakaa ku Lindexin karvalakki ;)





ite tykkäsin molemmista asuista tosi paljon! nyt pidän pienen huilitauon ja lähen si hakee poikaystävääni tänne. ah oisko parempaa tapaa viettää kylmä talvinen sunnuntai-ilta ku eka kaakaolle ja sit saunomaan?

huomenna vietetään tyttöjen kanssa hellan läksiäisiä ihan rentoilun merkeissä, joten en välttämättä ehdi postailla. viimeistään tiistaina mun täytyy tulla avautuun sekä tuskallisesta viikosta ilman parasta ystävääni, että Eva Longorian aivan ihanan värisistä hiuksista jotka mun on saatava!


5 kommenttia:

  1. sulla on tosi kiva blogi!! erottuu kivasti kaikista tyhmistä massa blogeista! ja sun juttuja on hauskaa lukee!!ei oo pelkkää henkka maukka rättiä.

    VastaaPoista
  2. hahaa :D tunnustan et kyllähän täältäki aika paljo tota henkka maukka rättiä löytyy, mut kiitos paljon! :)
    kiva kuulla et vähä kuitenki erottuu ja et tykätään :)

    VastaaPoista

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...