perjantai 7. tammikuuta 2011

pierce brosnan versus robert pattinson




kuten kuvasta näkyy ni eilen on katteltu leffoja ja taas vaihteeks vähä syöty! pikkusisko oli pitkästä aikaa kotona joten vietettii sitte oikei laatuaikaa siskosten kesken ja käytii vuokraamassa noi pari leffaa jotka molemmat oli halunnu nähä, eli Remember Me ja Silent Hill.

Silent Hill

ennen en ikinä pystyny kattoo kauhuleffoja, siis vihasin niitä yli kaiken! oon aina ollu ihan hirveen pelokas ja koko ala-asteen menin joka yö äitin ja isin vieree nukkuun :D joskus kasilla katottii Hellan kanssa se Emily Rosen riivaaja, sen takia pelkäsin vielä lukion ekallaki kello 3.00 ihan järkyttävästi! kesällä 2009 oli muutama viikko jollon olin syystä tai toisesta hivenen surullinen ja siitä lähti sitte kauhuleffaputki! siitä lähtien oon kattonu aika paljon kauhareita, enkä enää pelkää niitä nii paljon!

Silent Hillistä olin kuullu et se on hyvä ja pelottava! mut mun siskon kaa meiän molempien mielestä se oli pienoinen pettymys. musta se tarina oli ihan hyvä ja mielenkiintonen, mut silti en nii paljo tykänny, osittain johtu ehkä siitä etten iha täysin ymmärtäny kaikkee siitä juonesta :D se oli enemmänki vähä sellanen raaka ja ällö, kun sellane psykologinen kauhari. toisaalta hyvä, koska tollasista ei jää traumoja, mut sellaset psykologiset on pelottavampia. näyttelijät oli aika hyviä ja kokonaisuutena leffa oli ihan katottava, mut ehkä kuitenki vähä liian pitkä ja kaikki ei ihan ollu kohillaa.


Remember Me

monet hehkutti tätä leffaa tosi paljon sillon ku se tuli, ite en kuulunu niiden joukkoon, mut nyt yllättäen kiinnostuin ja halusin kattoo tän. otsikon kysymykseen vastaisin ehdottomasti Pierce Brosnan, en todellakaan oo mikään Robert Pattinson-fani, mutta tässä leffassa se oli ihan hyvä ja sopi tohon "oon niin erilainen ja kuljen omia polkujani"-rooliin hyvin. aluks ajattelin et toi on just sellanen raskas korostetaan erilaisuutta-leffa, jotka harvemmin kolahtaa muhun, mut toi oli oikeesti hyvin tehty eikä yrittäny hakee mitään turhaa indieroolia! loppu oli suht yllättävä, mut silti hyvä ja Pierce Brosnan on tietysti aina plussaa, joten tykkäsin kyllä ja voisin kattoo uudestaanki. suosittelen!

ajattelin viä iha osittain itelleni muistin virkistykseks listata pari leffaa jotka haluisin kattoo mahd pian:
  • Inception - en oo nähny tota vieläkää, koska mua ärsytti ihan suunnattomasti kesällä ku kaikki hehkutti sitä ja oli muka pakko mennä kattoon se. ehkä oon skeptinen, mut en usko et se on oikeesti nii hyvä ku kaikki sanoo, mut haluisin ihan mielenkiinnosta silti nähä et vois muodostaa oman mielipiteen siitä! ajateltiin mun poikaystävän kaa aika lailla yleisestä leffamaustamme poiketen kattella tää lähiaikoina :D
  • Avatar - tääki ollaan poikaystävän kanssa kattomassa lähi päivinä, aika sama juttu tässä ku tossa Inceptionissa, eli en usko että tääkään on nii hyvä ku kaikki sanoo, mut kai tääki on iha yleissivistävässä mielessä pakko tsekkaa!
  • Life as We Know it - tästä oonki tainnu blogin puolella jo mainita. tääki on leffa jonka oon suunnitellu meneväni kattoo poikaystävän kaa. heti ku näin sen ihanan vauvan tässä, olin ihan myyty :D Katherine Heiglistä en tykkää edes Greyn Anatomiassa, mut eiköhän se tossa mee jos leffa on muuten hyvä.
  • Enkelit ja Demonit - kauheeta ku oon jäljessä ku en oo tätäkää viä nähny! tykkäsin Dan Brownin tästä koko kirjasarjasta ja oon nähny Da Vinci-koodin leffana, ja oon kuullu et toi Enkelit ja Demonit ois viä parempi leffa, joten innolla ootan et saadaa tyttöjen kaa aikaseks kattoo toi!
  • Harry Potter ja puoliverinen prinssi, ja kuoleman varjelukset part 1 - nää oon molemmat nähny ja ensimmäisen varmaa liianki monta kertaa, mut silti! tykkään Potter-leffoista ja oon vihdoin saanu poikaystäväniki aivopestyä kattoon nää. nyt ollaan menossa 5. leffassa joten jeejee seuraavaks vuorossa puoliverinen prinssi ja sit toi kuoleman varjelukset !
  • Julia's eyes - tästä ei mitää muuta sanottavaa ku et näin trailerin ja se oli hirvee joten tottakai pakko nähä!
ps aivopesusta puheenollen, jos mä oon aivopessy poikaystäväni kattoon Harry Pottereita nii hän on ehkä ihan huomaamattaan aivopessy mut tykkään tästä biisistä, mitä ihmettä :D (saara älä saa hepulia!)




ainii hei apua, oon tänää ekaa kertaa ikinä yön kotona ihan ypö yksin (mitäää oon 18 enkä oo koskaa ollu yötä yksin kotona :D:D) joten älkää ihmetelkö jos tulee jotain kauhupostauksia yöllä ku oon iha peloissani täällä! toisaalta just helmee koko talo itelle ja voin tehä iha mitä tykkään, mut toisaalta musta tuntuu et mua alkaa pelottaa. mut en aio sortuu ja pyytää ketään tänne yöks, oon päättäny et on aika aikuistua joten aion olla urhee!

onneks huomenna kultani tulee tänne mun seuraks yöks ja vähä päiväkski! tarkotuksena ois vähä niinku juhlistaa kuukausipäiväämme ja iha vaa sitä et saadaa olla iha rauhassa tyhjässä talossa. toivottavasti teillä on yhtä kiva viikonloppu tulossa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...