perjantai 7. tammikuuta 2011

ensimmäisen yksinäisen illan ilot!

näitä kuvia katellessani tajuntaan iski taas suhteellisen rankasti se, että tän mun blogin vahvuus ei todellakaan oo kuvat :D tuli mielee et vois jopa ihan opetella kuvaan, ku on kerran toi siskon kiva järkkäriki käytössä! (anteeks vilma et tällä tavalla häpäsen sun kameraa!) mut siitä huolimatta päätin väsää pienen kuvapostauksen tästä mun jännittävästä illasta.

pohjustuksena et vaik aluks olin iha kauhuissaa tästä illasta/yöstä yksin, ni tää on sikkehelmee just! saa olla vaa iha i lugn och ro, ja tehä mitä tykkää :) okei.. ei nuolasta ennen ku tipahtaa, saattaa olla toinen ääni kellossa tossa muutaman tunnin päästä ku yritän epätoivosesti saada unta ja ajattelen vaa kuinka alakerrassa varmaan kuhisee verenhimosia murhaajia, jotka tulee tappaan mut hetkenä minä hyvänsä (hyvä idea se eilinen kauhuleffa..) mut so far so good, ja nyt niitä kuvia etten taas käy löpisee liikaa!


härkäne britticosmo! täähän ei siis oo viihdettä vaa alotin ton kirjotuksii lukemisen tänää:) on muuten suolaset hinnat näillä ulkomaisilla lehdillä suomessa, ei oo ku sellaset viitisen euroo sitä "kuljetushintaa" plussana!




no yllättäen kone! mut nyt mulla oli jopa pari ihan oikeesti tärkeetä juttua, Hella pääs vihdoin koneelle sieltä Egyptistä, vitsi oli kiva oikei kunnolla vaihtaa kuulumisia (hivenen outoo vaa ku hellalla ei tosiaa itellä oo Facebookkia, ni se jutskaili mulle sen äitin tililtä, ja voitte kuvitella et niiden kirjotustyylit on pikkusin erilaiset, ni hellan teksti ja sen äitin naama tos keskustelussa oli mielenkiintonen yhdistelmä :D) plus kuulin myös Saaran vähintää yhtä tärkeitä kuulumisia tältä viikolta!




mikä ois parempaa piristystä tylsään iltaan ku kynsien lakkaus! kauheen kiva ku toi manikyyritarrojen kansi on täynnä niitä...




ja tässä on lopputulos! näkyy vissii huonosti mut siis noista lakoistaki voi päätellä eli tollane pinkki/koralli manikyyripohja + hileitä, tykkään!




oli pakko ottaa pihaltaki tollanen kuva ku huomasin et siellä on tullu ihan hirveesti lunta tänää! siis jossain puolessa tunnissa oli tullu oikeesti varmaa se 5 cm lunta, helppo varmaa mennä huomenna luistelee... oon myös peloissani et toi lumi ei sula koskaan!! kauheen ihana jos ylppäreihi ei voi laittaa korkoja ku on loskaa... ja ne on sentää kesäkuussa!




dvd ja tallentava digiboksi on tietysti myös kivoja kavereita tällee yksin! oon kattellu tota täykkäreiden kolmos kautta jo melki puolet ja aattelin ettiä tuolta boksilta jonku leffanki katottavaks viä tänää!





ja tietysti vähän telkkuruokaa... hmm kukahan täällä just eilen valitteli tosta joululomalihomisestaan? en ainakaa mä!



seuraavaks lähen kuvailee tän viikon vähäisiä aleostoksia, joita esittelen huomenna, bye!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitti kommenteista, niitä on aina huippua lueskella! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...